Gæst DOG Copenhagen Skrevet Maj 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 26, 2013 (rettet) Bruger Undersøgelse DOG Copenhagen er en ny dansk virksomhed under oprettelse. Vores mission bliver at designe og producere halsbånd, liner og seler af bedste kvalitet med et friskt og eksklusivt design. I den forbindelse vil vi gerne have udført en lille brugerundersøgelse med udgangspunkt i nedenstående ratings: Rate således: 1=Ingen betydning for mig 2=Ikke afgørende for mig 3=Vigtigt for mig 4=Et krav for mig Spørgsmål i relation til halsbånd, liner og seler – det tager max 1 minut: 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 1-4 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 1-4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 1-4 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1-4 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 1-4 Et tillægssvar til dette spørgsmål er 5=jeg foretrække at sætte lys på hunden i stedet 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 1-4 På forhånd mange tak for din deltagelse. Med venlig hilsen DOG Copenhagen Redigeret Maj 26, 2013 af DOG Copenhagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 4 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 1 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: Ved ikke hvad det er 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 5 Et tillægssvar til dette spørgsmål er 5=jeg foretrække at sætte lys på hunden i stedet 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 1-4 4 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 1-4 4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 1-4 2 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1-4 1 ?? 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 1-4 1 Et tillægssvar til dette spørgsmål er 5=jeg foretrække at sætte lys på hunden i stedet 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 1-4 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 2 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 3 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 1 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 3 Konklusion: Jeg vil gerne give en rimelig pris for noget pænt bling, mine hunde ikke kan ødelægge. Så skidt med at det ikke er nyfødt babysæl-læder og at sømmene er lidt skæve - det ses ikke på afstand alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 3 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 1 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1 - for jeg ved ikke hvad det er ... 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 5 Et tillægssvar til dette spørgsmål er 5=jeg foretrække at sætte lys på hunden i stedet 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 Spørgsmål i relation til halsbånd, liner og seler – det tager max 1 minut: 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: -4 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: -4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: -3 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: -1 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: -5 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: -4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 1-4 -3 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 1-4 -3 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 1-4 -1 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1-4 -1 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 1-4 -5 Et tillægssvar til dette spørgsmål er 5=jeg foretrække at sætte lys på hunden i stedet 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 1-4 -2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 Rate således: 1=Ingen betydning for mig 2=Ikke afgørende for mig 3=Vigtigt for mig 4=Et krav for mig Spørgsmål i relation til halsbånd, liner og seler – det tager max 1 minut: 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 4 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 2 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1 (Jeg vil have naturmaterialer) 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 1 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 Rate således: 1=Ingen betydning for mig 2=Ikke afgørende for mig 3=Vigtigt for mig 4=Et krav for mig Spørgsmål i relation til halsbånd, liner og seler – det tager max 1 minut: 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 1-4 3 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 1-4 3 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 1-4 2 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1-4 1 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 1-4 2 Et tillægssvar til dette spørgsmål er 5=jeg foretrække at sætte lys på hunden i stedet 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 1-4 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 3 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 3 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 3 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 5 Et tillægssvar til dette spørgsmål er 5=jeg foretrække at sætte lys på hunden i stedet 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 4 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 3 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1 - for jeg ved ikke hvad det er ... 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 3 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Maj 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2013 1. Høj materialevalg/kvalitet = 4 2. Produktets holdbarhed = 4 3. - design/flotte farver = 2 4. neopren foring = 1 5. indsyede reflekser = 4 plus at der kommer ekstra lys på. 6. Pris = 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Maj 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2013 Jeg er ligeglad med farve, pris, foring og reflekser.. Jeg vil bare have et halsbånd der ikke filtrer pelsen.. og det er ikke lykkedes mig at finde noget endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2013 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 4 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 4 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 2 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 3 (en god foring er lidt vigtigt for mig, det behøver ikke nødvendigvis være neopren, som dog er et meget godt og funktionelt materiale til formålet...) 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 1 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 1 (pris og kvalitet må gerne følges ad - men jeg gider ikke betale dyre penge for et produkt der bare er "fancy") Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Maj 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2013 Spørgsmål i relation til halsbånd, liner og seler – det tager max 1 minut: 1. Hvor vigtig er høj kvalitet i materialevalg og produktets finish?: 4 2. Hvor vigtig er stor styrke og holdbarhed for dig?: 1-4 3 3. Hvor vigtig er et flot design/flotte farver for dig?: 1-4 2 - for mig er det et enkelt og neutralt design, i hvert fald muligheden for at vælge dette 4. Hvor vigtig er neopren inderforing for dig?: 1-4 2 5. Hvor vigtig er indsyede reflekser for øget nattesynlighed for dig?: 1-4 3 Et tillægssvar til dette spørgsmål er 5=jeg foretrække at sætte lys på hunden i stedet 6. Hvor vigtig er lav pris for dig?: 1-4 2 - meget enig med Korvis vedr. sammenhæng mellem pris og kvalitet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts