Hop til indhold

Anton - schæfer vapsen :-D


mini-me
 Share

Recommended Posts

Vi fik jo Anton hjem i går, som jeg skrev i A&I, men til dem der ikke læser med der, så lad mig præsentere:

 

 

Anton, schæfer dreng på 4mdr. Hentet på internatet i Roskilde, han var indleveret sammen med to søskende, fordi opdrætter ikke kunne komme af med dem. Så han har fine papirer og ikke mindst gener.

 

Se dum ud for en femmer.jpg

 

Introduktionen foregik jo på internatet, og gik over al forventning.

2.intro foregik herhjemme med snusen og undersøgelse af have og huset.

 

Anton har ikke vist optakt til leg med de andre hunde på internatet sagde de - men skal love for han giver den gas med Carlo.

 

Natten er gået så fint, han var ude og tisse kl 1 og kl 5.

 

Hihi lige nu sidder og morer mig lidt over vovserne.

 

Carlo er så tydelig i sit hundesprog og er begyndt at sig til den lille når han er lidt for irriterende. Det er meget fint.

 

Har været på 1.gåtur sammen og lillemanden synes det var noget sjovt noget, men forstod vist ikke helt princippet. Han går dog meget fint i snor.

Da vi kom hjem efter 20min (gik ikke så langt da jeg ville sikre en god oplevelse) lavede vi fodersøg i haven - det forstod han til gengæld fint. :-D

 

Nu er de begge gået kolde.

 

På lørdag starter vi til træning og skulle inden da gerne have indøvet lidt ja/nej. :-D

 

Sidder samtidig og griner lidt over mig selv, for det kan godt være man går i seng om aftenen, men man har jo ører på stilke og vågner ved den mindste lyd.

 

Tænker at lægge billeder ind af Anton her for at flashe ham lidt :-D

Anton drengen.jpg

Anton.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er i søde alle sammen :-) tak.

 

Jeg havde lykkeligt glemt hvor hårdt det egentlig er at have hvalp. Mest fordi jeg vågner ved hver en lyd, så glæder mig til han er renlig, så lydene i hvertfald ikke betyder "nu tiiiisser jeg" :-)

 

Ej han er ret god. Piber hvis han skal tisse og trasker rastløst hvis det er stort. :-)

Så vi har kun haft et uheld af hver, og begge gange nåede jeg at tænke "nu er det nu" og ganske rigtigt, så skynder vi os ud :-)

 

Vi har lige lavet fodersøg igen, det er han altså mega god til og han bliver såååå træt.

Så nu sover han igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Loui er 5 mdr og egentlig også god til at være renlig men hun skal desværre ud kl meget tidligt - jeg formoder det er for at tisse og det betyder ikke noget, om hun aftenen før har været ude kl 20 eller kl 24 - kl 0515 trænger hun altså :-)

 

jeg lufter hende kun i haven og så er det tilbage i kurv eller seng indtil jeg skal op ca en time senere - jeg kan ikke sove men det er for at markere at dagen starter altså ikke helt rigtigt før jeg skal op

 

Basso blev desværre vænnet til at få mad tidligt om morgenen og han lærte aldrig at sove længe - jeg ved ikke om det var derfor men forsøger at gøre noget andet med Loppen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal jeg ikke pive mere end godt er, for igår stod jeg op hver 3.time og der snork sov han, så i nat strammede jeg den til 4 timer og han sov stadig. Men han går med ud og tisser og går med ind igen, men han synes ikke lige at vi skal sove videre.

Det hjalp at han fik noget at tygge i, så sov han til kl 6.15 og sku ud igen. Og så lavede vi samtidig fodersøg og legede lidt og nu er han så gået i seng igen mens jeg er lys vågen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...