Hop til indhold

Årgang 0 (2013)


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus

Andre der har set sæsonens første afsnit?

 

Emma + familie er stadig min favorit :hjerte:

 

Synes det var en ret egoistisk handling af faderen til Stephanie at de endnu engang skal flytte, børnene virkede til at trives i huset med Pia....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst DorteDK
Andre der har set sæsonens første afsnit?

 

Emma + familie er stadig min favorit :hjerte:

 

Synes det var en ret egoistisk handling af faderen til Stephanie at de endnu engang skal flytte, børnene virkede til at trives i huset med Pia....

er helt enig her og er spændende at se nye afsnit :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg også fået det set. Og må erklære mig enig i, at Emma og familie er favoritten :-D Dejlige, nede-på-jorden-mennesker :hjerte:

 

Jeg har også lidt ondt af Stephanie og de andre. De har godt nok flyttet meget og oplevet mange svigt og omvæltninger :( Håber ikke det kommer til at påvirke dem for meget.

 

Så er jeg stadig imponeret over Rakel. Hun virker sygt intelligent :shock: Dog er det lidt ærgerligt, hvis de aldrig får lov til at komme i badeland på deres ferier :lol: Jeg er med på at kulturen skal opleves, når man nu er i et andet land, men... Man skal også have lov til at være børn :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jeg nu lidt med rakels mor. Vi tager også på ferie for at opleve kultur og seværdigheder ikke for at gå i badeland eller ligge ved poolen. Men selvfølgelig planlægger vi ikke timelange museumsbesøg når der er et barn med, vi gør det på deres præmisser, men bade kan man altid, man kommer måske aldrig nogensinde til "indsæt selv land" igen.

 

Hvis bare man er sammen med børnene og ser ting i deres øjenhøjde så behøver der ikke gå Lalandia i det hele. Jeg er allerede ved at dø over at vi skal på charterferie med min mor til næste sommer :lol:

Men altså hvis forældrene nyder at komme på badeferie så er det selvfølgelig det man skal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jeg nu lidt med rakels mor. Vi tager også på ferie for at opleve kultur og seværdigheder ikke for at gå i badeland eller ligge ved poolen. Men selvfølgelig planlægger vi ikke timelange museumsbesøg når der er et barn med, vi gør det på deres præmisser, men bade kan man altid, man kommer måske aldrig nogensinde til "indsæt selv land" igen.

 

Hvis bare man er sammen med børnene og ser ting i deres øjenhøjde så behøver der ikke gå Lalandia i det hele. Jeg er allerede ved at dø over at vi skal på charterferie med min mor til næste sommer :lol:

Men altså hvis forældrene nyder at komme på badeferie så er det selvfølgelig det man skal.

 

Nej, men vi er jo også enige :genert: Skrev netop, at man selvfølgelig skal se noget af landet og kulturen, når man nu er rejst til et andet land. Det ville jeg da også selv gerne :-D Men jeg synes også, at der skal være plads til, at man kan bruge en dag på stranden eller i et badeland. Men okay, måske er det bare fordi jeg selv elsker at bade :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Emma & familie er klart også favorit her.

Rachels forældre er slet ikke min kop the! Og så synes jeg også Christians forældre virker til at opvarte dem alt for meget... Og så stemmer jeg med i at jeg synes det er synd og stephanie og hendes søster at de skal flytte - de virker godt nok til at have oplevet meget tumult i deres liv. Og Pia virker til at tage sig en hel del af dem.. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Emma & familie er klart også favorit her.

Rachels forældre er slet ikke min kop the! Og så synes jeg også Christians forældre virker til at opvarte dem alt for meget... Og så stemmer jeg med i at jeg synes det er synd og stephanie og hendes søster at de skal flytte - de virker godt nok til at have oplevet meget tumult i deres liv. Og Pia virker til at tage sig en hel del af dem.. :(

 

Enig... Rachels familie er altså heller ikke lige mig....

Link til indlæg
Del på andre sites

Emma & familie er klart også favorit her.

Rachels forældre er slet ikke min kop the! Og så synes jeg også Christians forældre virker til at opvarte dem alt for meget... Og så stemmer jeg med i at jeg synes det er synd og stephanie og hendes søster at de skal flytte - de virker godt nok til at have oplevet meget tumult i deres liv. Og Pia virker til at tage sig en hel del af dem.. :(

 

 

Jeg har så ondt af Stephanie og søsteren... Tror også Pia har været en stor støtte for dem i deres hverdag, så det er virkelig et sats at fordi faren har været rask et par måneder, så kan han klare det hele pludseligt... Det er jo smart at han bor sammen med Pia, så han netop ikke har et pres, skulle han få det dårligt igen... Men nu står han jo med det hele, det er altså også et kæmpe pres for ham! Kan godt ske børnene er store, men de skal jo stadig passes på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har så ondt af Stephanie og søsteren... Tror også Pia har været en stor støtte for dem i deres hverdag, så det er virkelig et sats at fordi faren har været rask et par måneder, så kan han klare det hele pludseligt... Det er jo smart at han bor sammen med Pia, så han netop ikke har et pres, skulle han få det dårligt igen... Men nu står han jo med det hele, det er altså også et kæmpe pres for ham! Kan godt ske børnene er store, men de skal jo stadig passes på!

Jeg synes det var en skidesmart ordning de havde med at "bo sammen" - hver deres lejlighed stadig, men hvor Pia kunne tage sig af pigerne, Tristan kunne se sine søstre en masse og også sin far - faren har kæmpe støtte og hjælp i Pia ifht børnene - og han kunne også se sin søn en masse. Jeg forstår slet ikke han flytter.. Da slet ikke når han kun har været rask så kort tid. Er helt overbevist om det bedste for børnene ville være at blive boende!

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg elsker familien Rakel :lun:

 

 

Jaaah, det gør jeg også, de er bare så.......dejligt forfriskende anderledes. Synes til gengæld at Hr og Fru Danmark (emmas forældre) er kvalmende forudsigelige. Jeg håber Emma bliver mønsterbryder. Det er jo ikke fordi de gør noget forkert, det er bare så klaustrofobisk og snævert.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg elsker familien Rakel :lun:

 

Me too :hjerte:

 

rakel er seriøst verdens mest irriterende barn :lol: men jeg har altså ikke set det i år, hun er muligvis blevet mindre irriterende med alderen.

 

Hun var seriøst så sær som lille. :lol: Men synes hun virker mindre sær nu, hvor hun er blevet ældre. Altså, hun er stadig sig selv og speciel, men måske passer det bare bedre til den alder, hun har nu. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Me too :hjerte:

 

 

 

Hun var seriøst så sær som lille. :lol: Men synes hun virker mindre sær nu, hvor hun er blevet ældre. Altså, hun er stadig sig selv og speciel, men måske passer det bare bedre til den alder, hun har nu. :mrgreen:

 

Stadig lige irriterende dog :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er med Findus! Jeg har også altid syntes Rachel var enormt irriterende :lol:

 

Eeeelsker Emma og familie :hjerte: tror de børn har den absolut bedste barndom EVER! :lun: helt normal og rolig og kedelig :hjerte:

 

Stephanie er SÅ smuk :lun: men wow hendes far er blevet gammel på bare 13 år :shock:

 

 

Jeg savner nu stadig Mathilde, hun var SÅdan en skøn lille prinsesse med nykker :klap: ville vildt gerne se hvordan det går med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså lidt sådan en tanke om Rachel at hun fremstår en anelse... autistisk?

 

Det er bestemt ikke ment på nogen negativ måde... Men hun er ekstremt inteligent, socialt lidt malplaceret og generelt bare sådan... Lidt i sin egen verden....

 

Hun er eksentriker in the making. Hendes forældre er jo også vidunderligt sære, så jeg synes ikke hun er socialt akavet, hun er bare helt sig selv og har ikke noget problem med det. Så skønt at se i en teenager, en alder der jo normalt går ud på at ligne alle andre mest muligt. Hvilket er røvsygt, hvis du spørger mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er eksentriker in the making. Hendes forældre er jo også vidunderligt sære, så jeg synes ikke hun er socialt akavet, hun er bare helt sig selv og har ikke noget problem med det. Så skønt at se i en teenager, en alder der jo normalt går ud på at ligne alle andre mest muligt. Hvilket er røvsygt, hvis du spørger mig :mrgreen:

 

Jeg synes nu stadigvæk jeg ser mere end bare at hun er sig selv... Jeg synes hun minder ufatteligt meget om min lillebror f.eks. (Som er autist). Men ja, jeg synes nu også hun er skøn! Og ufattelig klog og velformuleret! Og hendes forældre er virkelig også skønne :lol: Jeg gad godt at være vokset op i det hus, tror det ville være totalt underholdende at observere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror bare Rakel er helt vildt klog. Det er resten af hendes familie jo også - tror hun har fået nogle kloge gener :mrgreen:

 

Og så tænker jeg, at hendes forældre har været efter hende med lektierne og generelt bare proppet en masse viden ind i hendes hoved. Da hun var yngre, kan jeg i hvert fald huske, at jeg tænkte, at hun blev pacet lidt og lød mega gammelklog. Hun brugte nogle ord og sagde nogle ting, som andre børn på hendes alder ikke anede hvad betød :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jeg nu lidt med rakels mor. Vi tager også på ferie for at opleve kultur og seværdigheder ikke for at gå i badeland eller ligge ved poolen. Men selvfølgelig planlægger vi ikke timelange museumsbesøg når der er et barn med, vi gør det på deres præmisser, men bade kan man altid, man kommer måske aldrig nogensinde til "indsæt selv land" igen.

 

Hvis bare man er sammen med børnene og ser ting i deres øjenhøjde så behøver der ikke gå Lalandia i det hele. Jeg er allerede ved at dø over at vi skal på charterferie med min mor til næste sommer :lol:

Men altså hvis forældrene nyder at komme på badeferie så er det selvfølgelig det man skal.

 

Enig med dig.

Jeg har aldrig været på charterferie eller i vandland med mine forældre. Men vi fik oplevet en masse andet, og det var gode ferier.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...