Hop til indhold

HASTER ! Chico søger nyt hjem hurtigst muligt.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Vi har fået Chico ind til omplacering. Ejer skal af med ham hurtigst muligt. For yderligere info, kontakt mig i en privat besked, her på hunde forum. Chico befinder sig i Ballerup på Sjælland.

 

 

 

 

 

 

Chico søger nyt hjem.Chico er en schæferblanding. Han kommer oprindeligt fra

triple A i Marbella, i Spanien. Han var hvalp, da han kom til Danmark. Triple A har undersøgt ham for alt,og han er efterfølgende fuldt med vaccineret..Han bliver 5 år til april,og er en super rolig hund, der kan med børn, hunde og katte, men han kan ikke være alene hjemme hele dagen i en lejlighed. Han vil gerne være ude og vil egne sig rigtig godt til,at bo på landet, eller hvor der er nogen hjemme det meste af tiden, og hvor han også kan være udenfor. Han elsker at lege med bold eller lign, kan blive ved hele tiden :-) Han vil hurtigt indpasse sig til nyt sted. Han har hundepas,samt alle vacciner. Håber I kan hjælpe os hurtigst muligt, da det haster.

 

 

 

Chico (1).jpg

 

Chico001.jpg

Chico002.jpg

Chico004.jpg

Chico005.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 149
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har i dag besøgt Chico hjemme hvor han bor...

 

Sød vuffer - og totalt boldfikseret! (MEGET!!)

 

Da dette ikke skal være en uovervejet beslutning er jeg i tænketank! (og skal jo evt. overtale samboen...)

 

Tænkte det nok da jeg læste teksten om ham, men mon ikke der kan lægges en dæmper på det ??

 

Var Bassil med ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejer skulle giftes i lørdags - så jeg har først kontaktet ham igen her i eftermiddag..

 

Jeg skal se ham igen - både uden den anden hund de har og sammen med Bassil før jeg kan tage stilling til det.

 

Og jeg skal tage stiling til om jeg er dygtig nok til at pille bolden ud af hans hjerne - eller i hvert fald så meget at han kan arbejde 'ved siden af'... Pt. har han ikke kontakt til andet end bolden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejer skulle giftes i lørdags - så jeg har først kontaktet ham igen her i eftermiddag..

 

Jeg skal se ham igen - både uden den anden hund de har og sammen med Bassil før jeg kan tage stilling til det.

 

Og jeg skal tage stiling til om jeg er dygtig nok til at pille bolden ud af hans hjerne - eller i hvert fald så meget at han kan arbejde 'ved siden af'... Pt. har han ikke kontakt til andet end bolden...

boldfrit miljø????

Link til indlæg
Del på andre sites

Chico, ejere, Bassil og jeg har mødtes i dag :engel:

 

På hver side af hegnet spassede de begge ud... Chico fik sin tennisbold (sut?) i munden og vi gik en fin tur uden problemer... Vi mødtes ude i sommerhuset, som jo er der vi kommer til at bo snart.

 

Efter turen tullede hundene rundt og søgte lidt foder i haven, mens vi sad i udestuen og snakkede...

 

Summa summarum: vi er klar på en prøveperiode (når vi er flyttet) hvor begge parter kan fortryde hvis det ikke er optimalt! Ejere har jo en 3 år gammel schæfertæve som hele sit liv har været sammen med Chico, så det kan jo også være en stor omvæltning for hende.. Og for ejerne, selv om de mener at de ikke kan give Chico det han har brug for...

 

Jeg fik sgu et kram af fruen, da de gik! Tror jeg gav dem ro i sindet mht. at han vil få det godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Chico, ejere, Bassil og jeg har mødtes i dag :engel:

 

På hver side af hegnet spassede de begge ud... Chico fik sin tennisbold (sut?) i munden og vi gik en fin tur uden problemer... Vi mødtes ude i sommerhuset, som jo er der vi kommer til at bo snart.

 

Efter turen tullede hundene rundt og søgte lidt foder i haven, mens vi sad i udestuen og snakkede...

 

Summa summarum: vi er klar på en prøveperiode (når vi er flyttet) hvor begge parter kan fortryde hvis det ikke er optimalt! Ejere har jo en 3 år gammel schæfertæve som hele sit liv har været sammen med Chico, så det kan jo også være en stor omvæltning for hende.. Og for ejerne, selv om de mener at de ikke kan give Chico det han har brug for...

 

Jeg fik sgu et kram af fruen, da de gik! Tror jeg gav dem ro i sindet mht. at han vil få det godt!

 

:banan::x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende. Hvornår flytter I?

 

Inden for et par uger håber jeg.. Mand er ikke nem at trække op til endnu en flytning... Men jeg har i dag indkøbt det forpulede klædeskab han ikke kan leve (og flytte) uden, i IKEA (! HADER IKEA!)

 

Har lavet rygelounge i udestuen, hængt persienner op (for man kan ikke flytte ind uden!?) og flyttet væg-hænge-skab fra soveværelse til kammer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

IMG_0289.jpg

 

:engel:

 

Chico har været hos os siden fredag...

 

Han er på prøve i 2 uger... gælder begge veje...

 

Positive ting: sød, rolig, kælen, børnevenlig, kan sove, slappe af, fine dæmpende signaler osv.

negative ting: ressourse(staves)forsvar er ret udtalt (mad!!, hans plads)

 

Tog ham for øvrigt hjem uden at spørge kæresten - jeg havde nu sagt det - men han troede vist ikke helt på det..

 

 

Men INTET er afgjort endnu - der er lige et par issues, som kan udvikle sig - både negativt og positivt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ud fra billedet, at dømme, ser han også ud til, at befinde sig godt :-) Krydser fingre for, at det hele udvikler sig i positiv retning :x:

 

Hvad siger Bassil til ham ?...skulle måske også spørge, hvad kæresten siger til ham ? :blink:

 

Bassil er jo en 'jeg-accepterer-næsten-alt-hund' - men han har dog svaret lidt igen... og brummeri bliver stoppet af mig...

 

Kæresten er jo som kæresten er? nu har JEG to hunde og han har vist ikke nogen... men han retter jo ind igen? :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...