Hop til indhold

Juni billeder


Sitto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er han ny i flokken?

 

Ja, men han skal ikke blive her altid. Jeg hentede ham på internatet dagen før han skulle aflives. Ikke fordi der er noget galt med ham, men fordi de er overfyldte, og hundene får et vist antal uger til at finde et hjem inden de bliver aflivet. :cry:

 

Det var meningen han skulle være min nye terapihund, men han leger så vildt og voldsomt at jeg er bange for at Leah kommer til skade - han vejer næsten det dobbelte af hende. Så nu er han i pleje her indtil vi finder et permanent hjem til ham. Og i mellemtiden er Leah startet på terapihundearbejdet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle

Tjaldur på trimmebordet. Bare lige for at vise forskellen på et trimmet forben og et ikke trimmet forben.

 

Derud over, så er jeg stolt af hans smukke lange faner på halen, da jeg fik ham, var hans hale skællede og han havde slået det yderes stykke i stykker, så der i dag er mærkelig hud, og han havde næsten ikke pels på den og slet ikke faner. Se lige nu.

 

trimning1.jpg

 

trimning.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

De stakkels hunde har fået frataget de fleste af deres tyggeting (mens Ayo er under udredning for foderallergi) - så de må tage til takke med en gulerod. Stakler. :ae: Heldigvis ELSKER de gulerødder! :mrgreen: Og se lige en gang vaskeægte hygge på græsplænen med gulerødder :lun:

 

Liva står og venter spændt på om en mon vil bytte gulerod med hende. Kort efter forbarmede Ayo sig over hende! :lol:

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Trætte hundepiger:lun:

 

[ATTACH=CONFIG]119487[/ATTACH]

 

Det her var hvad der gjorde dem så trætte:lol:

 

[video=youtube_share;ZxyLYMHDess]

 

Fedt sted :-) hvor er de søde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jubbiii lørdag/weekend, mor er hjemme og vi kan ligge ude - de elsker det - bare det at bryggersdøren er åben næsten hele weekenden, så lækkert ;-)

 

Kan man jo godt forstå når de er "spærret" inde i et bryggers 8 timer til hver dag ;-)

 

 

 

IMG_1258.jpg

IMG_1259.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubbiii lørdag/weekend, mor er hjemme og vi kan ligge ude - de elsker det - bare det at bryggersdøren er åben næsten hele weekenden, så lækkert ;-)

 

Kan man jo godt forstå når de er "spærret" inde i et bryggers 8 timer til hver dag ;-)

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]119495[/ATTACH]

 

WOW en flot pels :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i dag blevet ejer af denne dejlige vovse han hedder max og er 1 år gammel BC adopteret igennem border collie klubbens redningsfond:lun: Han boede i lejlighed hvor han ikke trivedes nu har han været i haven i 2 timer og han hygger sig flere billeder følger en anden dag ellers senere han er ikke til at få et billed af med al den glæde han tonser rundt i haven :mrgreen:

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i dag blevet ejer af denne dejlige vovse han hedder max og er 1 år gammel BC adopteret igennem border collie klubbens redningsfond:lun: Han boede i lejlighed hvor han ikke trivedes nu har han været i haven i 2 timer og han hygger sig flere billeder følger en anden dag ellers senere han er ikke til at få et billed af med al den glæde han tonser rundt i haven :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]119499[/ATTACH]

 

 

Sikke en skønhed :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Billeder fra ag-stævne i dag :-)

 

[ATTACH=CONFIG]119504[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]119506[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]119507[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]119508[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]119509[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]119510[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]119511[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]119512[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]119503[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]119505[/ATTACH]

 

Super gode billeder - hvad er han en bl. af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
WOW en flot pels :hjerte:

ja hans pels er ret flot når jeg selv skal sige det :-) det er der mange der siger, jeg gør ikke noget specielt ;-) lige så lækker skinnende pelsen er lige så silkeblød er han at røre ved, han er bare for lækker og mors hund min guldklump ;-) nok praleri for nu :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...