Hop til indhold

Præsentationer!


Gæst Trinse
 Share

Recommended Posts

Årh Magda er da alt for sød :lun: Hun ser dejlig sund ud :-) (mht. vejrtrækning) Og velkommen :vinken:

 

Jeg hedder Claudia, er 22 år og bor med min kæreste i Vanløse :mrgreen: Til daglig arbejder jeg i Georg Jensens butik i Tivoli :)

 

Sammen med os bor også den dejligste dellehund Inca som bliver 3 år til september :hjerte:

Vi går ikke til nogen form for træning, men hun er en lille (stor?) cirkushund, og vi finder hele tiden på nye tricks :-) Jeg overvejer dog at starte til rally med hende efter sommer :blink:

 

1609578_10154037156945387_7977100519759866098_n.jpg

 

10150712_10154068548055387_8891374165371149990_n.jpg

 

1978756_10153893382720387_1347277944_n.jpg

Redigeret af Claudia2500
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til :vinke:

 

jeg hedder Anna og bor ved Hedensted sammen med mine to hundepiger. Karla bliver 6 år på tirsdag og Johna fyldte 3 år for en måned siden. De er begge dansk svensk blandinger. Når den tæve jeg har bestilt hvalp efter går i løb en gang, så udvider vi flokken med en ft spaniel.

 

Karla er min fantastiske konkurrencehund, som elsker at arbejde og som kan alt jeg beder hende om sådan ca :mrgreen: hun er min soulmate og min "once in a lifetime" hund :lun:. Vi løber primært agility, men går også lidt rally når det tager os.

 

image.jpg

 

Johna er min sødeste lille charmebøf af en hyggehund. Hun kan hvis hun gider, men konkurrenceambitionerne er lagt på hylden for hende. Hun er primært hyggehund, men træner agility og rally. johna elsker alle og alle elsker Johna.

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse

Dejligt med flere præsentationer. :-D Sikke nogle skønne hunde, I alle sammen har. :lun:

 

Og så selvfølgelig - Velkommen til! :vinken:

 

Velkommen til :vinke:

 

Mange tak skal I have. :-D

 

Årh Magda er da alt for sød :lun: Hun ser dejlig sund ud :-) (mht. vejrtrækning) Og velkommen :vinken:

 

Tusind tak skal du have. :lun:

 

Og ja, hun er faldet rigtig heldigt ud. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:

Magda ser herlig ud!

 

 

Hedder Maria og bor sammen med min mand, derude hvor kragerne vender i Midtjylland :mrgreen:

 

Jeg har 3 hunde, Bamse på 8-9 år, som vi fik for 5 år siden som omplacering med et par issues der skulle arbejdes med.

Han er en fantastisk læremester, fordi han absolut ikke opføre sig som der står i div. hundebøger og vi fortsætter åbenbart gennem hele hans liv med at lære nye ting af ham.

Han er pensioneret DcH lydighedshund, men har en plan om, at han skal have debut på konkurrencebanerne igen i en anden sport.

 

Den anden er Kaia på 4½, som også er en omplaceringshund og hun er en blanding af cavalier, bomuldshund og fransk bulldog.

Først for 1½ år siden startede til rally lydighed og hun har gjort det ganske udmærket og er en skøn lille diva der har sine egne meninger om tingene.

 

Nr. 3 er Yoda, som er 2 år og en border collie. Han bliver trænet i DcH's lydighedsprogram, går rally på hyggeniveau for miljøtræningens skyld og så hyrder vi når tiden er til det.

Han er en skøn, skøn dreng med et helt fantastisk sind.

 

Jeg er selv uddannet lydigheds og rallytræner og underviser et rallykonkurrence hold som jeg har haft det sidste års tid.

Derudover er jeg i gang med uddannelsen til klikkertræner og tjaa.... Al min fritid går vist egentlig bare med træning af mine og andres hunde, konkurrencer i weekenden, samt uddannelse indenfor hund.

 

 

Bamse

 

DSC_0124.jpg

 

 

Yoda

 

DSC_0131.jpg

 

 

Kaia

 

DSC_0921.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse
Jeg er også helt ny herinde, men velkommen til alligevel :-) Vi har kun een hund, Aja, som er en bichon havanise. Her er hun på vej ned I en gummistøvle :-) Nå ja, jeg heder Marie og er 37!

 

 

[ATTACH=CONFIG]119334[/ATTACH]

 

Mange tak! Og hvor er Aja herlig! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Marie Louise, er 26 år og bor i det nordjyske. Jeg er sygeplejerske og arbejder i psykiatrien.

 

Jeg har Moster. Hun er en ældre shih tzu tæve på 9 1/2 år, som vi overtog for halvandet år siden.

Og så har jeg Boris. En löwchen på 3 1/2 år. Ham har kæresten og jeg haft, siden han var lille hvalp.

 

Jeg er enormt begejstret for at træne med hunde. Det er mine hunde bare ikke.. de er begge to nogle rolige livsnydere :lol:

Derfor drømmer jeg om en hund mere, med noget mere naturlig træningsdrive.

Dog hyggetræner jeg lidt med Moster i perioder. Samt træner lidt forskelligt med Boris. Pt går vi til agility på hyggeplan.

 

Derfor er jeg så småt igang med instruktøruddannelsen ved dkk. Når jeg ikke kan proppe mere træning på mine hunde, må jeg proppe det på mig selv :mrgreen:

 

Billedet er fra min mors fødselsdagshilsen på fb.

IMAG0846.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse
Jeg hedder Marie Louise, er 26 år og bor i det nordjyske. Jeg er sygeplejerske og arbejder i psykiatrien.

 

Jeg har Moster. Hun er en ældre shih tzu tæve på 9 1/2 år, som vi overtog for halvandet år siden.

Og så har jeg Boris. En löwchen på 3 1/2 år. Ham har kæresten og jeg haft, siden han var lille hvalp.

 

Jeg er enormt begejstret for at træne med hunde. Det er mine hunde bare ikke.. de er begge to nogle rolige livsnydere :lol:

Derfor drømmer jeg om en hund mere, med noget mere naturlig træningsdrive.

Dog hyggetræner jeg lidt med Moster i perioder. Samt træner lidt forskelligt med Boris. Pt går vi til agility på hyggeplan.

 

Derfor er jeg så småt igang med instruktøruddannelsen ved dkk. Når jeg ikke kan proppe mere træning på mine hunde, må jeg proppe det på mig selv :mrgreen:

 

Billedet er fra min mors fødselsdagshilsen på fb.

 

Hvor er de nogle charmetrolde. :lun:

 

Det lyder til, vi er lidt i samme båd. Det er ikke nemt at være total hundenørd, når man har en hund, der egentlig helst bare vil ligge og se livet glide forbi sine øjne... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :-)

 

Jeg hedder Tessa, er 25 år, studerende og bor i København.

Jeg har Rigmor, som er en lille löwchen pige på 1 år, som jeg har haft siden hun var 10 uger. Hun er min første (og bestemt ikke sidste) hund. Jeg vil meget meget gerne have endnu en hund, men for nu må fornuften vinde :lol:

 

Jeg går desuden til agility med hende.

 

photo 1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, mine ville trives fantastisk med 'bare' at være selskabshunde, som er avlede til.

 

Og det er ikke let at sætte kravene efter det, når jeg gerne vil en masse træning.

Dog elsker mine at komme med på lange gåture, så der har jeg og hundene en fælles interesse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse
Hej og velkommen til :-)

 

Jeg hedder Tessa, er 25 år, studerende og bor i København.

Jeg har Rigmor, som er en lille löwchen pige på 1 år, som jeg har haft siden hun var 10 uger. Hun er min første (og bestemt ikke sidste) hund. Jeg vil meget meget gerne have endnu en hund, men for nu må fornuften vinde :lol:

 

Jeg går desuden til agility med hende.

 

[ATTACH=CONFIG]119336[/ATTACH]

 

Mange tak. :-D Hvor er Rigmor dog skøn - og sikke et sødt navn. :lun:

 

Jep, mine ville trives fantastisk med 'bare' at være selskabshunde, som er avlede til.

 

Og det er ikke let at sætte kravene efter det, når jeg gerne vil en masse træning.

Dog elsker mine at komme med på lange gåture, så der har jeg og hundene en fælles interesse :mrgreen:

 

Ja, Magda ville også være yderst tilfreds med bare at ligge i sofaen hele dagen og så kun lige komme ud og læse dagens avis... :lol:

 

Jeg vil rigtig gerne ud at gå laaaaaange ture, så det er lidt surt for det meste at være nødt til at vende om efter 30 minutter. :???: Så jeg må ud og have fat i en hund, der er lige så vild med naturen og gåture som mig selv! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Camilla, jeg er 35 år og pædagog indenfor voksen handicap området.

Jeg bor på Sydsjælland i et faldefærdigt hus i skoven, tæt på stranden - og jeg eeelsker det!!

Jeg deler adresse med min kæreste, mine to unger, to langhårede katte og de her to damer...:

10168103_10152390827211108_4159056538144905596_n.jpg

 

Luna (sort/hvid) : 3/4 border collie - og 1/4 husky (Ja.. en halv skizofren blanding, men border-generne dominerer :pray: ).

Luna bliver 2 år sidst i denne måned og vi har haft hende fra hvalp. Vi har trænet lydighed (DCH) siden hun var hvalp og jeg burde nok på et tidspunk gå til konkurrence med hende .. Vi har også prøvet med lidt agility og hun har hyrdet får nogle gange - desværre flyttede vores træner til Norge :stupid:

 

Gumle er (surprise..!!) en flatter og flyttede ind den 1. maj. Hun er 6 år gammel og omplaceringshund herinde fra. Hun er en kælerøv uden lige, en vand- og jagt hund - og der øves indkald meeeeget flittigt....!!!!!!!!!! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh - dejlig at vide hvor Gumle blev af. Jeg har altid haft et blød punkt mht flattere. Nok fordi dem jeg har kendt har været bare så glade, lydige og venlige. Og selvfølgelig smukke.

 

Skægt nok havde jeg på en eller anden måde fortrængt, at jeg har et svagt punkt for racen .. lige indtil Gumle kom møvende ind i mit liv..:lun:

 

Da jeg var barn havde vi en omplacerings flat (en Huntmaster simpelthen ;-) ).. en ung han hund, som var min bedste og mest trofaste ven i den korte tid vi havde ham.. Han fulgte mig i skole om morgenen og befandt sig tålmodigt ved min side når jeg legede i haven osv.. Desværre blev han ikke så gammel, da mine forældre var nødt til at aflive ham pga. sygdom af en eller anden art ... Denne barnlige hengivenhed har Gumle vækket til live igen - samtidig med at jeg er hunderæd for at miste hende for tidligt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak. :-D Hvor er Rigmor dog skøn - og sikke et sødt navn. :lun:

 

 

 

Ja, Magda ville også være yderst tilfreds med bare at ligge i sofaen hele dagen og så kun lige komme ud og læse dagens avis... :lol:

 

Jeg vil rigtig gerne ud at gå laaaaaange ture, så det er lidt surt for det meste at være nødt til at vende om efter 30 minutter. :???: Så jeg må ud og have fat i en hund, der er lige så vild med naturen og gåture som mig selv! :mrgreen:

Har du gjort dig nogle tanker om hvilken hund du skal have næste gang? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Missing, er ældre end jeg har lyst til at stå ved og bor i storkøbenhavn. Jeg har næsten altid haft hund og trænet hund, men træningen er droslet en del ned de senere år.

 

 

Jeg bor sammen med min mand gennem snart 18 år, vores to pigebørn, to katte og verdens bedste krøllebølle B :hjerte:

 

 

Han er en storpudel, der bliver 3 år næste mdr og er den sjoveste, sødeste, mildeste og bedste hund. Han elsker sin familie og bare det at være sammen med os alle gør ham glad.

 

 

Han er bevis for mig på at man ikke kun får en soulmate-hund :lun:

 

 

Her sammen med veninden Maya

 

IMG_5445.jpg

 

 

 

 

IMG_5525.jpg

 

 

IMG_5650.jpg

 

 

Ham og størstebarnet, som er tæt ved uadskillelige

 

imagejpg1-6.jpg

 

 

imagejpg2.jpg

 

 

20140516_183727.jpg

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Missing, er ældre end jeg har lyst til at stå ved og bor i storkøbenhavn. Jeg har næsten altid haft hund og trænet hund, men træningen er droslet en del ned de senere år.

 

 

Jeg bor sammen med min mand gennem snart 18 år, vores to pigebørn, to katte og verdens bedste krøllebølle B :hjerte:

 

 

Han er en storpudel, der bliver 3 år næste mdr og er den sjoveste, sødeste, mildeste og bedste hund. Han elsker sin familie og bare det at være sammen med os alle gør ham glad.

 

 

Han er bevis for mig på at man ikke kun får en soulmate-hund :lun:

 

Ham og størstebarnet, som er tæt ved uadskillelige

 

imagejpg1-6.jpg

 

 

imagejpg2.jpg

 

 

20140516_183727.jpg

 

Jeg elsker at se billeder af B og størsten. Man kan tydelig se deres helt specielle forhold!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle

Hej jeg hedder Krøllebølle, sveskemus, troldepus, badaldur og hundeUglen, men altså mit helt rigtige navn er Tjaldur.

 

Jeg bor sammen med min mor, hun er 26 år gammel og førtidspensionist, så hun er næsten altid hjemme ved mig. Det er dejligt, for det er kedeligt at være alene. Hun elsker at lufte mig med vandet og har lært mig at bade, hun har også lært mig hvad sofahygge er og at sove længe... Lidt for længe, men når jeg har fået hende vækket plejer hun at være sjov at lege med. Jeg har ikke altid boet hos min mor. Jeg har boet hos 3 andre familier og på et internat to gange. Da mor besøgte mig på internatet, græd jeg hele tiden, for jeg var bare så ulykkelig, ingen kunne lide mig og de sagde alle sammen at jeg skulle aflives, men jeg forstod ikke hvorfor, hvorfor ingen kunne lide mig. Nu græder jeg ikke mere, kun når min mor ikke gider lege med mig, men det er bare pjat, men hun får ondt af mig og så leger hun alligevel, jeg har fået hende opdraget godt.

 

Nu har jeg boet hos min mor i 2 år og hun elsker mig højt, nogen gange er jeg lige ved at blive kvalt i nus og kys, badr, er jo en drengehund. Hun siger jeg skal bo hos hende til den dag jeg dør. Men der er forhåbenligt længe til, for jeg er kun 6 år gammel. Jeg er en blanding af en engelsk cocker og en amerikans cocker spaniel.

Jeg må dele min mors opmærksomhed med alle hendes andre dyr, hun har masser af kaniner og hamstre og nu også et æsel, hun er da ikke rigtig klog.

 

Min mor skriver af og til herinde på hundeforum, det er hende der skriver, men mig der fortæller historierne.

 

 

Her er jeg når jeg er nyklippet og pæn tjaldur2.jpg

 

Her er jeg når jeg er en bølle med fuld fart tjaldurstrand1 (6).jpg

 

Her gør jeg af min mor, indtil hun gider at lege med mig ! :vuf:

tjaldurihaven.jpg

 

Her er jeg sammen med min mor da jeg næsten lige er flyttet ind hos hende :hjerte:

xxxxyyyyy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...