Hop til indhold

Julegavehvalpen


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har det på nøjagtigt samme måde med Frida - synes ALLE hedder det. Så den er lidt død.

 

PT er topnavnene:

Gulda (min families bud)

Vera (Min venindes bud)

Ida

Oda

Inga

Sonja

Ragna - dette skyldes primært, at kuldet er et "Torden og lynild"-kuld. Så de kommer til at hedde ting som Ragnarok, Kaos, Storm, Torden og den slags.

 

Ragnarok/Ragna!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Zupers temperature er faldet - hun opfører sig dog på ingen måder som om hun har tænkt sig at gå i fødsel... Men de kloge siger, at temperaturfald = fødselsstart indenfor et døgns tid :x:

 

SÅ SPÆNDENDE!!!!! :ivrig: Og så fedt at det bli'r i morgen, så håber jegbare at antal, køn og farve også er rigtigt, så jeg vinder væddemålet! :5up: Tror du at du kan sove i nat..?? ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sovet fint. For jeg så Zuper igår kl9 og der var INGEN tegn på forestående fødsel, udover temperaturfaldet. Det er der stadig ikke her til morgen. Hun puster ikke, hun graver ikke, hun opfører sig sådan ser bare som hun altid gør, bare en tromletyk version af sig selv...

 

efter at have mærket på maven igen i går aftes tror jeg dig der er flere end 4 derinde - som var mit bud baseret på røntgenbilledet.... Men det skal ikke blive idag! For ligeom lidt kører jeg og så er jeg ikke hjemme før sent i aften!

Link til indlæg
Del på andre sites

Zupers temperature er faldet - hun opfører sig dog på ingen måder som om hun har tænkt sig at gå i fødsel... Men de kloge siger, at temperaturfald = fødselsstart indenfor et døgns tid :x:

 

Temperaturen skal vist ret langt ned også stige en smule igen. Det giver i hvert fald en indikation på at opblokningen er begyndt. :x: for en dejlig nem fødsel!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...