Hop til indhold

Julegavehvalpen


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ej, men for pokker hvor er de kære :lun:

 

Bliver spændende med hvalpetesten - Altid sjovt at se om ens eget og opdrætters indtryk kommer til udtryk i testen også.

Hvem skal teste dem?

 

Er vild med den kæmpe Bamse Sanne har købt til dem. De hvalpe mangler vist intet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 179
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er mega spændt på dine vegne :klap:

Skynd dig at gå i seng så ventetiden bliver kortere!

 

Hvad tid henter du hende? :lun:

 

Jeg skulle egentlig hente hende i morgen tidlig, men idag sprang samtlige pærer i fronten af min bil :shock::vedikke: Så nu har jge ingen lys på. Og det duer jo ikke på denne årstid! Så nu bliver jeg nødt til at bruge morgnen hos mekanikeren istedet og udsætte hundehvalpen til kl 12. Man er ikke tilfreds!

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG! Dårlig timing med de lygter der!!

Det er dog lovligt at køre uden lys i dagstimerne :engel:

 

Glædelig "hente Wilma"-dag :klap:

Håber det hele går som smurt og at tøserne tager godt imod hende!

 

nej, du skal altid have lys på i DK. Men de er også fixet nu. Og nu er der kun en time til. Så lige om lidt trækker jeg i regntøjet og så tager jeg hundene med ud at løbe inden vi henter lillesøster

Link til indlæg
Del på andre sites

nej, du skal altid have lys på i DK. Men de er også fixet nu. Og nu er der kun en time til. Så lige om lidt trækker jeg i regntøjet og så tager jeg hundene med ud at løbe inden vi henter lillesøster

Måtte lige ind og læse om det - du har ret. Det er kun baglygterne der ikke behøver være tændt i de lyse timer.

Damn! Godt jeg har sådan en bil der selv styrer at tænde og slukke afhængig af lysniveauet udenfor ;-) I disse dage er det altid tændt både for- og bag pga. de mørke regnskyer :5up:

 

45 min tilbage!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...