AnneMangetal Skrevet December 25, 2014 Rapporter Share Skrevet December 25, 2014 https://www.facebook.com/groups/330293543732110/permalink/769807356447391/ Schæfertæve er smuttet fra hundepensionen Hundehuset i Langeskov ved Ødum. Ejeren bor i Hadsten, så måske den søger hjemefter. Eneste problem er at den skal krydse en landevej - OG en motorvej:( Der er ingen forklaring på hvordan det kunne ske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret December 25, 2014 Rapporter Share Besvaret December 25, 2014 Åh nej hvor forfærdelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2014 Hun er set 2 gange omkring Mørke. Hun er altså løbet østover i stedet for hjemad mod vest. Desværre er hun begge gange set tæt på motorvejen:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 25, 2014 Rapporter Share Besvaret December 25, 2014 Åh nej Håber godt nok ikke der sker noget med hende! Og hvor må det dog være frustrerende at sidde i Norge og vide, at ens hund er væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2014 Familien er på vej hjem. Jeg tager ud og leder i morgen! Der skulle blive ned til -10 grader i nat:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 25, 2014 Rapporter Share Besvaret December 25, 2014 Stakkels lille pige Håber hun bliver fundet snart! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 25, 2014 Rapporter Share Besvaret December 25, 2014 åh nej hvor skrækkeligt Håber de finder hende uskadt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 25, 2014 Rapporter Share Besvaret December 25, 2014 Det er simpelthen frygteligt, stakkels lille hund og stakkels familie. Og ikke mindst stakkels hundepension-ejere, som har det frygteligt med at det kunne ske, selvom ingen kan bebrejde dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2014 Jeg har været ude at lede et par timer uden held. Familien er landet i Danmark igen, og i morgen bliver den store styrke sat ind. I morgen finder vi hende! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Stakkels hund og familie og så , nu igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Så er hun også slået op på tv2 østjylland http://www.tv2oj.dk/artikel/239126:Favrskov----Hjaelp-os-med-at-finde-Nova Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Øv hvor er det trist at hun ikke er fundet endnu, især med den kulde vi har krydser alt for at hun snart bliver fundet!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Jeg har godt nok tænkt lidt på hende i dag, det er simpelthen så synd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Jeg kan ikke lade være med at sætte mig i familiens sted. Tænk hvis det var en af mine piger:megaked: Jeg var i Skæring igen i dag, og mange ved at hun savnes. Forhåbentlig er det bare et spørgsmål om tid før hun dukker op:x: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Hun kan jo desværre være mange steder over. Et trick skulle være at lægge en jakke eller tæppe der lugter af familien ud hvor hun sidst er set og håbe på at hun opfanger lugten En bange hund kommer desværre sjældent når folk kalder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Hun kan jo desværre være mange steder over. Et trick skulle være at lægge en jakke eller tæppe der lugter af familien ud hvor hun sidst er set og håbe på at hun opfanger lugten En bange hund kommer desværre sjældent når folk kalder. Problemet er bare at der er ret stor afstand mellem pensionen og det sted hvor hun nok med stor sandsynlighed er set 2 gange igår. Omkring 15-20 km. Så hvor skal man lægge jakken? Håbet er at hun opsøger mennesker før eller siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Åh hvor har jeg bare ondt af familien og ejerne af hundepensionen... Håber snart hun bliver fundet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Jeg kan ikke lade være med at sætte mig i familiens sted. Tænk hvis det var en af mine piger Jeg var i Skæring igen i dag, og mange ved at hun savnes. Forhåbentlig er det bare et spørgsmål om tid før hun dukker op:x: Ja, sådan har jeg det også. Det er slet ikke til at holde ud at tænke på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Problemet er bare at der er ret stor afstand mellem pensionen og det sted hvor hun nok med stor sandsynlighed er set 2 gange igår. Omkring 15-20 km. Så hvor skal man lægge jakken? Håbet er at hun opsøger mennesker før eller siden. Som jeg skrev. Hvor hun sidst er set. Forfærdeligt synd for dem. Hun løber så også rundt med et stykke snor efter sig eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret December 26, 2014 Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Som jeg skrev. Hvor hun sidst er set. Forfærdeligt synd for dem. Hun løber så også rundt med et stykke snor efter sig eller? Nej, det var karabinhagen i snoren der knækkede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2014 Som jeg skrev. Hvor hun sidst er set. Forfærdeligt synd for dem. Hun løber så også rundt med et stykke snor efter sig eller? Der hvor hun sidst er set, er ved motorvejen. Nok ikke et sted man skal lokke en hund til:???: Det er i øvrigt ca. 5 km fra hvor hun måske blev set senere på dagen. Jeg tror at mange undervurderer hvor langt en hund egentlig kan løbe:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2014 Hun er med stor sandsynlighed set løbende i midterrabatten på Djurslandsmotorvejen omkring Skødstrup igår aftes. Nok ikke det smarteste sted at sætte ejers ting:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annetteg Besvaret December 27, 2014 Rapporter Share Besvaret December 27, 2014 Jeg skal jo alligevel ud og gå en lang tur med hundene. Så jeg kører til Skødstrup og traver skovene tynde der idag. Måske kan jeg være heldig at se hende. Mon hun er på vej imod nationalparken på Mols? Kan hun overleve på sne? Det er jo svært at finde vand der ikke er frosset lige pt. Så vil hun måske søge til vandløb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 27, 2014 Rapporter Share Besvaret December 27, 2014 Håber virkelig hun snart kommere hjem igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 27, 2014 Rapporter Share Besvaret December 27, 2014 Der hvor hun sidst er set, er ved motorvejen. Nok ikke et sted man skal lokke en hund til:???: Det er i øvrigt ca. 5 km fra hvor hun måske blev set senere på dagen. Jeg tror at mange undervurderer hvor langt en hund egentlig kan løbe:( G hvert fald ikke mig. Men de løber også ofte i ring fordi de ikke ved hvor de skal hen. Anne, jeg foreslår bare en taktik som har hjulpet med at få mange hunde igen. I kan jo bruge det eller lade være. Jeg håber hun kommer hjem i god behold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts