Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Efterlysning Ødum/Hadsten

Featured Replies

Besvaret

https://www.facebook.com/groups/330293543732110/permalink/769807356447391/

Schæfertæve er smuttet fra hundepensionen Hundehuset i Langeskov ved Ødum. Ejeren bor i Hadsten, så måske den søger hjemefter. Eneste problem er at den skal krydse en landevej - OG en motorvej:(

Der er ingen forklaring på hvordan det kunne ske.

• Svar 70
  • Visninger 9,3k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
  • Forfatter

Hun er set 2 gange omkring Mørke. Hun er altså løbet østover i stedet for hjemad mod vest. Desværre er hun begge gange set tæt på motorvejen:(

Besvaret

Åh nej :( Håber godt nok ikke der sker noget med hende! Og hvor må det dog være frustrerende at sidde i Norge og vide, at ens hund er væk :shock:

Besvaret
  • Forfatter

Familien er på vej hjem. Jeg tager ud og leder i morgen! Der skulle blive ned til -10 grader i nat:megaked:

Besvaret
  • Forfatter

Jeg har været ude at lede et par timer uden held. Familien er landet i Danmark igen, og i morgen bliver den store styrke sat ind. I morgen finder vi hende!

Besvaret

Øv hvor er det trist at hun ikke er fundet endnu, især med den kulde vi har :( krydser alt for at hun snart bliver fundet!! :x:

Besvaret
  • Forfatter

Jeg kan ikke lade være med at sætte mig i familiens sted. Tænk hvis det var en af mine piger:megaked:

Jeg var i Skæring igen i dag, og mange ved at hun savnes. Forhåbentlig er det bare et spørgsmål om tid før hun dukker op:x:

Besvaret

Hun kan jo desværre være mange steder over. Et trick skulle være at lægge en jakke eller tæppe der lugter af familien ud hvor hun sidst er set og håbe på at hun opfanger lugten

En bange hund kommer desværre sjældent når folk kalder.

Besvaret
  • Forfatter
Hun kan jo desværre være mange steder over. Et trick skulle være at lægge en jakke eller tæppe der lugter af familien ud hvor hun sidst er set og håbe på at hun opfanger lugten

En bange hund kommer desværre sjældent når folk kalder.

Problemet er bare at der er ret stor afstand mellem pensionen og det sted hvor hun nok med stor sandsynlighed er set 2 gange igår. Omkring 15-20 km. Så hvor skal man lægge jakken?

Håbet er at hun opsøger mennesker før eller siden.

Besvaret
Jeg kan ikke lade være med at sætte mig i familiens sted. Tænk hvis det var en af mine piger:megaked:

Jeg var i Skæring igen i dag, og mange ved at hun savnes. Forhåbentlig er det bare et spørgsmål om tid før hun dukker op:x:

Ja, sådan har jeg det også. Det er slet ikke til at holde ud at tænke på :???:
Besvaret
Problemet er bare at der er ret stor afstand mellem pensionen og det sted hvor hun nok med stor sandsynlighed er set 2 gange igår. Omkring 15-20 km. Så hvor skal man lægge jakken?

Håbet er at hun opsøger mennesker før eller siden.

Som jeg skrev. Hvor hun sidst er set.

Forfærdeligt synd for dem.

Hun løber så også rundt med et stykke snor efter sig eller?

Besvaret
  • Forfatter
Som jeg skrev. Hvor hun sidst er set.

Forfærdeligt synd for dem.

Hun løber så også rundt med et stykke snor efter sig eller?

Der hvor hun sidst er set, er ved motorvejen. Nok ikke et sted man skal lokke en hund til:???: Det er i øvrigt ca. 5 km fra hvor hun måske blev set senere på dagen.

Jeg tror at mange undervurderer hvor langt en hund egentlig kan løbe:(

Besvaret
  • Forfatter

Hun er med stor sandsynlighed set løbende i midterrabatten på Djurslandsmotorvejen omkring Skødstrup igår aftes. Nok ikke det smarteste sted at sætte ejers ting:hmm:

Besvaret

Jeg skal jo alligevel ud og gå en lang tur med hundene. Så jeg kører til Skødstrup og traver skovene tynde der idag. Måske kan jeg være heldig at se hende.

Mon hun er på vej imod nationalparken på Mols?

Kan hun overleve på sne? Det er jo svært at finde vand der ikke er frosset lige pt. Så vil hun måske søge til vandløb.

Besvaret
Der hvor hun sidst er set, er ved motorvejen. Nok ikke et sted man skal lokke en hund til:???: Det er i øvrigt ca. 5 km fra hvor hun måske blev set senere på dagen.

Jeg tror at mange undervurderer hvor langt en hund egentlig kan løbe:(

G hvert fald ikke mig.

Men de løber også ofte i ring fordi de ikke ved hvor de skal hen.

Anne, jeg foreslår bare en taktik som har hjulpet med at få mange hunde igen. I kan jo bruge det eller lade være.

Jeg håber hun kommer hjem i god behold.