Hop til indhold

August billeder


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Undskyld et lille sidespring, men hvordan dælen får i taget så gode billeder af jeres hunde på tur?

Jeg har altid min mobil med, og forsøger også mange gange, men resultatet er oftest en sløret rød masse på vej ud af billedet.

Altså tænker jo også på at man skal ha et øje på hver en finger i forhold til hvis der skulle komme en eller anden forstyrrelse mens man koncentrere sig om kameraet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld et lille sidespring, men hvordan dælen får i taget så gode billeder af jeres hunde på tur?

Jeg har altid min mobil med, og forsøger også mange gange, men resultatet er oftest en sløret rød masse på vej ud af billedet.

Altså tænker jo også på at man skal ha et øje på hver en finger i forhold til hvis der skulle komme en eller anden forstyrrelse mens man koncentrere sig om kameraet.

 

Bella elsker at blive fotograferet, og resten klarer iPhone:-) Med Dorit skal jeg kæmpe lidt - og så skal jeg helt ned på maven for at tage nogle i perspektiv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella elsker at blive fotograferet, og resten klarer iPhone:-) Med Dorit skal jeg kæmpe lidt - og så skal jeg helt ned på maven for at tage nogle i perspektiv.

 

Ok, det kan jeg godt se hjælper lidt på det, min hund er så ikke fan af at få taget billeder, enten kommer hun helt hen i hoved på mig, eller også forsvinder hun ud af kameralinsen lige som jeg får trykket.

Jeg får derfor kun taget når hun ligger med en pind eller lignende, så vi har efterhånden mange ret ens billeder og så rigtig mange der er total sløret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker Dorrit i sandkassen!

 

Vi starter August med nye liv

 

Mine 8 nye små guldklumper

Og den dygtige mor, der er en kæmpe guldklump

 

4276841fb7cd9a9573a443cd0c45f1db.jpg

 

Awww stort tillykke! Skønt billede!

 

Jeg har været ude at tage et par billeder af hundene i dag

ludvig1_zpsjkb538im.jpg

 

Viktor1_zpsqbjpx0vh.jpg

 

Virkelig flotte billeder!

 

[ATTACH=CONFIG]127767[/ATTACH]

 

Der står "pis køter, udover det hele" :lol:

 

:lol: Hvem har skrevet det, hahaha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
[ATTACH=CONFIG]127804[/ATTACH]

Fik lige sendt det her billede i går, synes faktisk det er ret godt :D hunde monstret og jeg til DAL :)

 

super billede, man kan bare fornemme koncentrationen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...