Hop til indhold

Davs i forum.... :-)


Engell
 Share

Recommended Posts

Jeg har været interesseret i hunde adfærd og træning i lang tid, men har ikke haft hund at træne med i en længere år række.. har for nyligt anskaffet mig en blandings retriver.labrador.shcæfer.boxer.... der stjal mit hjerte....

 

Har desuden en sofa, kæle... jeg nægter at gå ud hvis der er vådt...hund - Chihuahua blanding... men ligner faktisk en fin lille race chihuahua. Hun er 4 år gammel og ja..

sætter engang imellem den store hvalp på plads... hvilket er et skægt syn... 25 kg hvalp liggende med alle fire ben i vejret... over for en 2.5 kilo chihuahua der ikke kan

kigge ham hen over halsen....

 

går til hundetræning, og træner 2-3 gange om ugen med min rundkørsel på 6 mrd.

 

Havnede på Forum her ved et tilfælde, da min hvalp fik en diagnose jeg aldrig havde hørt om før... og søgte indsigt og vejledning omkring det.

 

ellers har vi 3 børn i hjemmet... :-), 2 katte... og ja... ikke så mange fugle i haven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været interesseret i hunde adfærd og træning i lang tid, men har ikke haft hund at træne med i en længere år række.. har for nyligt anskaffet mig en blandings retriver.labrador.shcæfer.boxer.... der stjal mit hjerte....

 

Har desuden en sofa, kæle... jeg nægter at gå ud hvis der er vådt...hund - Chihuahua blanding... men ligner faktisk en fin lille race chihuahua. Hun er 4 år gammel og ja..

sætter engang imellem den store hvalp på plads... hvilket er et skægt syn... 25 kg hvalp liggende med alle fire ben i vejret... over for en 2.5 kilo chihuahua der ikke kan

kigge ham hen over halsen....

 

går til hundetræning, og træner 2-3 gange om ugen med min rundkørsel på 6 mrd.

 

Havnede på Forum her ved et tilfælde, da min hvalp fik en diagnose jeg aldrig havde hørt om før... og søgte indsigt og vejledning omkring det.

 

ellers har vi 3 børn i hjemmet... :-), 2 katte... og ja... ikke så mange fugle i haven.

 

Jamen, velkommen til og held og lykke med hvalpen! Altid godt med en større tæve der kan styre showet..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været interesseret i hunde adfærd og træning i lang tid, men har ikke haft hund at træne med i en længere år række.. har for nyligt anskaffet mig en blandings retriver.labrador.shcæfer.boxer.... der stjal mit hjerte....

 

Har desuden en sofa, kæle... jeg nægter at gå ud hvis der er vådt...hund - Chihuahua blanding... men ligner faktisk en fin lille race chihuahua. Hun er 4 år gammel og ja..

sætter engang imellem den store hvalp på plads... hvilket er et skægt syn... 25 kg hvalp liggende med alle fire ben i vejret... over for en 2.5 kilo chihuahua der ikke kan

kigge ham hen over halsen....

 

går til hundetræning, og træner 2-3 gange om ugen med min rundkørsel på 6 mrd.

 

Havnede på Forum her ved et tilfælde, da min hvalp fik en diagnose jeg aldrig havde hørt om før... og søgte indsigt og vejledning omkring det.

 

ellers har vi 3 børn i hjemmet... :-), 2 katte... og ja... ikke så mange fugle i haven.

 

Velkommen til HF :vinke:

Forstår ikke hvorfor har du ikke haft hund at træne med? ...Du har jo haft den lille i 4 år :blink:

Tillykke med hundehvalp - husk HF vil gerne se billeder, især af hvalpe...

Link til indlæg
Del på andre sites

@Hofferen.

 

tja... chihuahua'en er min kones hund i høj grad, og tja... hun var ment som sofa famile børne senge hygge putte hund :-)

Hvilket jeg må sige hun er perfekt til, gladere hund med bedre sind til børn har jeg sjældent mødt. (kan selvfølgelig grundlæggende kommandoer...)

 

Den store, er i bund og grund min "hobby" såvel som "familiehund.", ligesom min store hund før den...(9 år siden.)

 

Jeg har ledt efter ny 'arbejds' hund i et par år, før jeg fandt ham.

Da jeg havde ret præcise krav til hvad jeg ville have, og hvilken type af psyke hunden skulle udtrykke som hvalp.

 

http://www.hunde-forum.dk/members/18714-albums3812.html

Redigeret af Engell
Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til.

Må man spørge hvad diagnose din hund fik?

Ja jeg er enig, hvor er billederne? ;)

 

Han har fået diagnosen Epifytitis, som er betændelse i vækst linjerne, konstateret på begge forpoter oprindeligt kun den venstre.

skal til dyrelæge for 3 gang i denne månede i dag ved 15 tiden, hvor jeg håber at de kan give mig et endeligt svar på hvad hundens fremtid vil være

eller ikke skal være.

 

hvordan uploader man billeder til forum?

har fundet det http://www.hunde-forum.dk/members/18714-albums3812.html

Redigeret af Engell
Link til indlæg
Del på andre sites

Han har fået diagnosen Epifytitis, som er betændelse i vækst linjerne, konstateret på begge forpoter oprindeligt kun den venstre.

skal til dyrelæge for 3 gang i denne månede i dag ved 15 tiden, hvor jeg håber at de kan give mig et endeligt svar på hvad hundens fremtid vil være

eller ikke skal være.

 

hvordan uploader man billeder til forum?

har fundet det http://www.hunde-forum.dk/members/18714-albums3812.html

 

Over "besvar" feltet er der en række ikoner, det ene ligner et billede af et træ. Klik på det så dukker der en menu op med mulighed for upload.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtigt, men det var fordi jeg ikke havde set at der var noget der hed "blandingshund."

 

Mødte en Flatcoated retriver for noget tid siden, og den lignede min rundkørsel på en prik, så tænkte at det var det nærmeste jeg kunne komme.

Okay på den facon. Jeg har falkeøje når det drejer sig om ordet flatcoated retriever og kunne ikke lade være med at spørge,... jeg føler mig nemlig lidt ensom herinde engang imellem. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay på den facon. Jeg har falkeøje når det drejer sig om ordet flatcoated retriever og kunne ikke lade være med at spørge,... jeg føler mig nemlig lidt ensom herinde engang imellem. :lol:

 

gætter på det er din flatcoated på billedet :-) hvis du ser mit album vil du kunne se at min store hvalp minder om en Flatcoated :-)

 

Har du flere billeder af din?

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinke: Jeg har 3 tøser + en bonushund i perioder. 2 blandinger og en ft spaniel. Bonushunden er en breton. Håber du vil nyde at hygge med os. Her er emner for enhver smag, om man søger hjælpe til træning, adfærd eller sygdomme eller blot vil poste billeder eller har brug for at vide, at man ikke er alene med en umulig unghund :lol:

 

905600_10153506164247054_6475035849432825472_o.jpg

12019977_10153307050492054_3515778149117660674_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...