Hop til indhold

Marts måneds billedtråd


Niels M
 Share

Recommended Posts

  • Svar 178
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak :-) Jeg foretrækker så absolut den ruhårede vizsla. Generelt er de ikke særligt populære, men så slipper vi da heldigvis for skamavl :5up:

Dét kan jeg godt forstå du synes. Skamavl har aldrig gjort noget godt for nogen. Jeg synes virkelig der er noget mere specielt over den ruhåret.

 

 

[ATTACH=CONFIG]131435[/ATTACH]Mors skovtrolde :slem:

 

Yay, nogen der er langt langt større end Oliver. Altså to af dem i det mindste:blink: Elsker ulvehunde:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo vil gerne være med til at lege farlig vagthund, tror jeg - han ligger i hvert fald og knurrer højlydt :mrgreen:

 

Bobo er velkommen i det gale hus:klap:

 

@AnneMangetal Corgi video spam.. Hmm.. Men dygtige fine vagthunde, helt sikkert! Er det Bella der har trænet Dorit i, at hyle eller er det selvlært? Hun er i hvert fald dygtig til det.. :lol:

 

Bella har kun hylet ulvehyl en gang i sit liv, og det var i søvne:lol: Men corgier kan noget med at lege ulve.

 

De er simpelthen bare skide sjove, de to:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man nu godt må lægge gamle billeder op, har jeg lige fundet to majet gamle jeg er nødt til, at spamme jer med. De er taget i '91 og '93. To meget tålmodige Dobere. Nadia og hendes søn Fenris poserer med vores største datter Stine på ca. 2 år. Og med en fin og fræk Italiener høne, der gerne måtte spise med ved deres bord. :lun:Scan_20160306.jpg

Scan_20160306 (2).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

pjaske Luna.jpg

Det her billede gør mig glad ned i maven. Jeg havde slet ikke turde håbe på at hun kom i vandet. Til at starte med pjaskede hun meget, men til sidst fangede hun at svømme og lignede en der virkelig nød det. Nu er hun så træt at hun helt skeler.

Men fra at være bange for at svømme pga stød til det her - der har været LANG vej!

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man nu godt må lægge gamle billeder op, har jeg lige fundet to majet gamle jeg er nødt til, at spamme jer med. De er taget i '91 og '93. To meget tålmodige Dobere. Nadia og hendes søn Fenris poserer med vores største datter Stine på ca. 2 år. Og med en fin og fræk Italiener høne, der gerne måtte spise med ved deres bord. :lun:[ATTACH=CONFIG]131570[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]131571[/ATTACH]

 

 

Tror du også de ville finde sig i den tiggeprins her?:mrgreen:

 

mad.jpg

 

 

Hvor er de smukke :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...