Hop til indhold

Marts måneds billedtråd


Niels M
 Share

Recommended Posts

Tror du også de ville finde sig i den tiggeprins her?:mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]131628[/ATTACH]

 

 

Hvor er de smukke :hjerte:

 

Helt sikkert! Det er jo bare, "jeg ved jeg får det tyggeben lige om lidt mor" tiggeri... Så ved de andre jo de også får... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 178
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Pjat med dig MLA...vi skal nok komme ind i det :banan:

 

 

muligt, men du er også lidt af et multitalent i den retning har jeg indtryk af.. jeg er bare en bondeknold med halm i træskoene :sjov:

 

og mht. Prinsesse Gustav.. mon det nu er flæskestegen han prøver at hyptnotisere? og ikke rugbrødet? :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh sh't....du siger noget...stakkels Prinsesse...så har han bare siddet der og flirtet med mit brød...og fik kun flæskesteg ud af det.. hvor er dyreværnet når en Lille Hund har brug for det?!!!! :shock:

 

Njah jeg tror ikke du er bondeknold så meget som jeg bare har brugt alt alt alt for lang tid på internettet og deres fora... og omend det er lidt forvirrende pt. så har jeg da brugt lidt af min tid på lign. platforme :blink:...desuden så er Bornholm altså ikke kendt for deres landbrug men deres sild og dér slår du mig med længder!! :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Spammer jer lige med et gammelt billed mere. Finder jeg flere, skal jeg nok starte en ny tråd..

 

Mine to tålmodige dobere og en flok høns med til bords. Bemærk lige konens onde blandings hund tv. i billedet der IKKE ville spise med høns eller andre hunde. Han skulle have sin mad i fred!

 

Scan_20160307.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke billede - men video! Terkel havde sin elskede brormand Coda på besøg i går. Jeg ligger influenzasyg lige pt. og Terkel er ved at kede røven ud af bukserne. Så da Codas ejer spurgte om ike de skulle komme forbi, så Terkel kunne krudte lidt af sammen med Coda, var det jo bare perfekt! De to er bare så gode sammen... :lun: Selv om Terkel i går var lige irriterende nok, så er Coda bare totalt afslappet med det. De få gange han så lidt stram ud så stoppede Terkel også - de har respekt for hverandres grænser, og legen kammer aldrig over. Det var første gang Coda var her, så han havde vel egentlig gerne villet snuse og undersøge haven som det første - men Terkel ville leeeeeeegeeeee!!! Så det gjorde de! Der var nu også lidt roligere snusestunder også, men de kom ikke med på video.

 

Terkel er den med lidt mere hvidt på halespidsen, og de lysere kinder. Coda løber forrest i alle løbelege. De ligner efter hånd hinanden rigtig meget!

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke billede - men video! Terkel havde sin elskede brormand Coda på besøg i går. Jeg ligger influenzasyg lige pt. og Terkel er ved at kede røven ud af bukserne. Så da Codas ejer spurgte om ike de skulle komme forbi, så Terkel kunne krudte lidt af sammen med Coda, var det jo bare perfekt! De to er bare så gode sammen... :lun: Selv om Terkel i går var lige irriterende nok, så er Coda bare totalt afslappet med det. De få gange han så lidt stram ud så stoppede Terkel også - de har respekt for hverandres grænser, og legen kammer aldrig over. Det var første gang Coda var her, så han havde vel egentlig gerne villet snuse og undersøge haven som det første - men Terkel ville leeeeeeegeeeee!!! Så det gjorde de! Der var nu også lidt roligere snusestunder også, men de kom ikke med på video.

 

Terkel er den med lidt mere hvidt på halespidsen, og de lysere kinder. Coda løber forrest i alle løbelege. De ligner efter hånd hinanden rigtig meget!

 

 

Herlig video! Terkel må ha' sovet godt i nat.. Og stakkels Iso der må stå og pive i baggrunden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Herlig video! Terkel må ha' sovet godt i nat.. Og stakkels Iso der må stå og pive i baggrunden...

Terkel blev puttet en halv time før sovetid i går, uden at kny! :lol: Og han er ellers sådan én der lægger sig på klokkeslet hver aften. Ja, stakkels Iso var jo dødbange for at vi ville træne med de to snothvalpe, og så skulle hun fandeme ikke gå glip af noget! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

@MLA: Han er altså kær, ham Morgan :hjerte: Hvor lang tid tager det i grunden at trimme sådan et lille nips?

 

Morgan er ret nem at trimme, det sidder meget løst og han har ikke den vilde hårpragt, så en times tid, to hvis jeg er pernitten, og det er jeg som regel :-D

Gandalf har jeg egentlig ikke trimmet for alvor, kun justeret faconnen. Han har det vildeste hår :genert: Men han ville tage en uge

at komme igennem

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Morgan er ret nem at trimme, det sidder meget løst og han har ikke den vilde hårpragt, så en times tid, to hvis jeg er pernitten, og det er jeg som regel :-D

Gandalf har jeg egentlig ikke trimmet for alvor, kun justeret faconnen. Han har det vildeste hår :genert: Men han ville tage en uge

at komme igennem

:sjov:

 

Wow! Det lyder jo nærmest overkommeligt... :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld for shitty mobil-billede :genert:

Oluf har øjenkontakt med én han godt kan lide (men som ikke vil med på billedet). Det kan godt være det kun er mig, men jeg synes han ser nuttet ud :lun:

 

iLWfeRP.jpg

 

Han er lidt nuttet! - Sjovt, jeg synes også Aslan er nuttet, men det kan konen ikke lige få øje på..

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er lidt nuttet! - Sjovt, jeg synes også Aslan er nuttet, men det kan konen ikke lige få øje på..

 

Det er jo ikke til at forstå - han ser da skøn ud!

Men smag og behag er jo forskellig. Når jeg engang imellem tager mig selv i at være lidt nede over at andre folk ikke kan se hvor bedårende min lille hund er, så må jeg huske på at der også er nogle hunde, jeg absolut ikke kan se noget kært i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ikke til at forstå - han ser da skøn ud!

Men smag og behag er jo forskellig. Når jeg engang imellem tager mig selv i at være lidt nede over at andre folk ikke kan se hvor bedårende min lille hund er, så må jeg huske på at der også er nogle hunde, jeg absolut ikke kan se noget kært i.

 

Hun elsker skam rottweilere, men mener nuttetheds faktoren forsvinder når de bliver større end en dsg..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...