Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

Det med at man kan ændre indlæg pr. side, ser ud til at virke her. Mener der var en, der nævnte at det måske ikke virkede.

Jeg har sat den til 100 indlæg før jeg skal skifte side. Det er godt, tror jeg..

 

Nuuuj - det var godt du fortalte om den mulighed, for det er da meget mere overskueligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til jer alle, godt at se jer �

 

I vil opdage, at her er meget højt til loftet og at tråde ikke sådan lige bliver slettet. En tråd låses, hvis der er for meget personfnidder, men det sker sjældent for generelt holder vi en god tone også selv om vi kan være bragende uenige. Grimme personlige kommentarer tolereres som regel ikke.

 

En spurgte til "avanceret svar", her kan man indsætte fotos og videoer.

 

Forresten bliver tråde og indlæg stående, selv om en person forsvinder og man kan ikke selv slette indlæg og tråde efter redigeringstiden er overstået

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg undrer mig over det samme. Gad vide, om det kan hænge sammen med, at jeg har afmeldt abonnementet i en af de mange mails, jeg modtog i går?

 

Jeg tror også, at det måske er det, der er sket for mig, men er ikke helt sikker :vedikke: har fået notifikation om et like til mit indlæg, og at du har besvaret mit indlæg, men ikke noget om nye indlæg i tråden generelt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
Ninjamor er Irene F, Isabellaz. Men hvad er det nu, DU hedder på HG? :-D

 

Det skrev jeg da i første indlæg, følger du slet ikke med? :mrgreen: - Rikke - Men det var selvfølgelig optaget. Så nu hedder jeg bare dét, som jeg hedder alle andre steder på nettet. Det er faktisk også bare resten af mit fornavn - altså uden z.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man får ikke en notifikation, hvis der kommer nye indlæg i tråden - det sker kun, hvis man er blevet tagget eller citeret :-D Til gengæld kan man følge alle de debatter man deltager i ved at trykke på indstillinger, mener jeg det er, og se om der er kommet nye indlæg den vej igennem :-)

 

Tusind tak for svar :5up: det kigger jeg lige på. Det er svært, når man lige skal Vænne sig til andre forhold :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Woosh en masse mennesker! Men jeg endte her vist også pga kollektiv udvandring fra jubii i sin tid..

 

Velkommen!

 

Edit: 2007 kom jeg til HF !!! :shock: årh hvor har jeg investeret meget af mit liv på forums haha

 

Jeg er her vist også på baggrund af kollektiv udvandring, fra ét eller andet forum som jeg ikke en gang kan huske navnet på... :hmm: Det døde vist temmelig meget kort tid efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Har ikke læst alle svar, hvis I er på fra mobilen via jeres browser så kam I vælge mobile style... Det kan klart anbefales, I finder den nederst i venstre hjørne, hvor der står HF style -tryk på knappen og vælg mobile style :-D Meget meget bedre end app'en :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuuuj - det var godt du fortalte om den mulighed, for det er da meget mere overskueligt.

 

Hvordan lykkes det dig at ændre hvor mange svar der er på hver side? :-D Har siddet og kigget rundt i toppen og i bunden her inden, men synes sgu ikke jeg kan få øje på et sted, hvor jeg har mulighed for at ændre det :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan lykkes det dig at ændre hvor mange svar der er på hver side? :-D Har siddet og kigget rundt i toppen og i bunden her inden, men synes sgu ikke jeg kan få øje på et sted, hvor jeg har mulighed for at ændre det :o)

 

Under indstillinger.... et sted! Tog mig tid til at gå alle de der muligheder igennem og sætte hakker og krydser. Jeg har dog stadigt ikke fundet ud af at slippe helt for alle de der forbaskede mails!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...