Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Monstro hun bliver er sokketyv? Aslan kan godt sende hende lidt gode råd omkring det, hvis det skulle være... :mrgreen: (Og mors sutsko tyv.)

 

Hæ hæ jeg tror hun vil tage alt hvad hun kan få fat på. Hun har da forsøgt at rende med det store tæppe under spisebordet..... Og det under sofabordet... Og hele græsplænen..... Og og og og og :mrgreen: Så tror vist nærmere at Ayla vil kunne lære Aslan noget :-D Altså hun går på anklerne som en grå schæfer går på et ærme... Måske vi alligevel skulle ankomme til IPO træningen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså, jeg kan ikke fortælle hvor stort det her det er der mig. Jeg har ikke været vant til at en hund vil ligge og putte sådan her med mig. Smelte smelte smelte:lun:

 

[ATTACH=CONFIG]134166[/ATTACH]

 

Hold nu lige op hvor ser hun altså sød ud :lun: Og det er SÅ dejligt at høre, at der igen er kommet liv og glæde i dit hjem - held og lykke med frækkerten!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh altså. Ja bare Åhh :hjerte: Så har jeg været igennem den første nat nogensinde, hvor jeg har delt sengen med en hund.

 

Vi gik i seng igår ved 00 tiden, og hun vidste da udmærket hvad dét at slukke lyset og seng med dyne og hovedpude handlede om. Hun stod og hoppede op af sengen da jeg kom ind, løftede hende op og så puttede hun sig direkte på den store dyne. Lidt senere gik hun op og lagde sig på hovedpuden og puttede sig ind til mit hovede. Jeg har ikke sovet så meget fordi jeg var bange for at lægge mig på hende, eller at hun ville falde ned, men Ayla har bare sovet hele natten. Kl 8 mistede jeg tålmodigheden og stod op og lavede kaffe osv. Hun blev da bare liggende :shock: Men hun kom da op og har fået noget morgenmad og så har vi leget. Nu har hun så lagt sig til at sove igen og jeg kan sidde og prøve at få øjne :-)

Hun er så dejlig.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh altså. Ja bare Åhh :hjerte: Så har jeg været igennem den første nat nogensinde, hvor jeg har delt sengen med en hund.

 

Vi gik i seng igår ved 00 tiden, og hun vidste da udmærket hvad dét at slukke lyset og seng med dyne og hovedpude handlede om. Hun stod og hoppede op af sengen da jeg kom ind, løftede hende op og så puttede hun sig direkte på den store dyne. Lidt senere gik hun op og lagde sig på hovedpuden og puttede sig ind til mit hovede. Jeg har ikke sovet så meget fordi jeg var bange for at lægge mig på hende, eller at hun ville falde ned, men Ayla har bare sovet hele natten. Kl 8 mistede jeg tålmodigheden og stod op og lavede kaffe osv. Hun blev da bare liggende :shock: Men hun kom da op og har fået noget morgenmad og så har vi leget. Nu har hun så lagt sig til at sove igen og jeg kan sidde og prøve at få øjne :-)

Hun er så dejlig.

 

Du behøver ikke være bange får at lægge dig på hende hun skal nok flytte sig eller give lyd ;-)

 

Du kan lige så godt vænne dig til at hun bliver liggende og breder sig i hele sengen, når du står op, måske får du et overbærende blik. De fleste whipper er b-hunde og sover gerne længe om morgenen selv som hvalpe og unghunde :-)

 

Hendes mor står normalt først op ved 10-11 tiden og er helt upåvirket af, hvad resten af huset foretager sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjerteligt tillykke med den lille stribede bønne :hjerte: Har en drøm om en whippet, når granderne bliver for store til os. Peter er bare slet ikke til dem, når man ser på udseendet, men han har tilgode at møde en, så jeg håber endnu :blink:

 

Du skal sørge for, at han møder dem udendørs i frit løb, så er der håb ;-) De fleste mænd bløder lidt op, når de ser turbohundene i fri dressur :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lyder hun bare skøn! :hjerte: Kæmpe tillykke med hende. Men pas på - man kan hurtigt blive afhængig af hunde der gider putte ;-)

 

Ha ha, det er lidt uvant for mig, så skal vænne mig til det. Når hun bliver træt vil hun op og ligge tæt. Tænker hun også har et lidt større behov for nærhed lige her i starten. Men hun skal jo også kunne putte for sig selv, mht alene hjemme osv. Det kommer nok naturligt.

 

Jeg håber du bliver positivt overrasket ;)

Vi har KÆMPE gaver til hende ;) Nogle hun kan få timer til at gå med ;)

 

Ej hvor lyder det bare godt:-) Det er så sødt af jer.

 

Du behøver ikke være bange får at lægge dig på hende hun skal nok flytte sig eller give lyd ;-)

 

Du kan lige så godt vænne dig til at hun bliver liggende og breder sig i hele sengen, når du står op, måske får du et overbærende blik. De fleste whipper er b-hunde og sover gerne længe om morgenen selv som hvalpe og unghunde :-)

 

Hendes mor står normalt først op ved 10-11 tiden og er helt upåvirket af, hvad resten af huset foretager sig.

 

Okay, skal prøve :-) Men jeg er simpelthen så udmattet at jeg nok går i koma i nat. Og så har jeg lige været smart at skaffe en hovedpude så hun kan få sin egen. Min nakke er på vej den gale vej fordi hun huggede halvdelen af min i nat :-D

Og jeg synes det er fantastisk at jeg kan starte morgenen så stille. Håber du har ret i at det bliver ved :-)

 

Hjerteligt tillykke med den lille stribede bønne :hjerte: Har en drøm om en whippet, når granderne bliver for store til os. Peter er bare slet ikke til dem, når man ser på udseendet, men han har tilgode at møde en, så jeg håber endnu :blink:

 

Tusind tak :-) Vil sige som Kirsten, få ham med til fx lure cursing eller sådan noget, hvor han kan se dem folde sig ud. Der gemmer sig en noget af en hund under det slanke ydre ;-)

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

I dag har vi været på en lille køretur hen og besøge min mor. Hun bor kun 5 min væk så det er en god start til at vænne Ayla til at være i buret i bilen. Hun pev lige kort, men ellers tog hun det fint. Henne ved min mor indtog hun også bare det hele med selvtillid. Hun fik også mødt en kat i dag, og hun kunne ikke forstå hvorfor den ikke gad lege.

 

Det hele er meget nyt lige nu, og det er lidt overvældende for mig. Men jeg tager det stille og roligt, og nyder hende. Hun er så morsom og har et sind der bare er yummy :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, det er lidt uvant for mig, så skal vænne mig til det. Når hun bliver træt vil hun op og ligge tæt. Tænker hun også har et lidt større behov for nærhed lige her i starten. Men hun skal jo også kunne putte for sig selv, mht alene hjemme osv. Det kommer nok naturligt.

 

Vores er de største velcrohunde når vi er hjemme - men de er 110% ligeglade med at være alene hjemme. Så det kan sagtens ende i en fin kombi ;-) :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt @Sitto :-D Og jeg brokker mig bestemt ikke, jeg smelter simpelthen når hun viser at det bedste sted er helt tæt på mig:lun: Kan også sagtens lige flytte hende og gå på toilet eller sådan noget, og hun bliver bare liggende. Men når jeg så sætter mig igen, så går der ikke mange sekunder før hun putter sig helt hen til mig igen:hjerte: Har da også været ude og inde af hoveddøren en del gange i dag, og det er hun helt okay med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...