Hop til indhold

Vagabonden forbedrer Hunde-Forum


Vagabonden
 Share

Recommended Posts

På 2/8/2017 den 14:57 , Vagabonden skrev:

Mon ikke vi kan få vendt situationen nu hvor jeg er her til at hjlælpe, @Alfen? Det er ærgerligt hvis en sommerferie skal gå hen og være skyld i at et godt forum forsvinder :(

Der er ikke mange der har så lang sommerferie, men lidt ærgerligt at en laaaang ferien lægger et godt, aktivt forum totalt ned.

Hold nu op, der skal arbejdes nu for at genoprette alt det tabte....

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi stopper nu de daglige artikler fra Journalisten. Det kan være de kommer tilbage med et dybere fagligt indhold på et tidspunkt, men indtil videre kommer der ikke flere.

Vi er igang med at undersøge hvorfor de "gamle" emojis ikke er kommet tilbage, selvom vi har brugt den samme kode som det gamle forum. Vi bør have fundet en løsning på dette snarlig. :banan: er kommet med på listen over "savnede" emojis :) Hvis der er nogen der har skærmbilleder af de savnede emojis, må i gerne poste dem!

Raceportrætterne bruges til at få siden vist på Google, hvis en person Googler en specifik hunderace, så denne kan komme ind på siden og stille de spørgsmål de måtte have. Men vi vil arbejde på at de ikke bliver vist så fremtrædende på siden, og slet ikke popper op under "ulæste emner" (da dette ikke giver mening).

Kom endelig med mere feedback! (selvom en tidligere nævnt idé/kritik ikke er nævnt i denne post, er den stadig med på listen, vi har bare ikke fundet en løsning endnu)

  • Like 6
  • Thanks 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu, Vagabonden skrev:

Vi stopper nu de daglige artikler fra Journalisten. Det kan være de kommer tilbage med et dybere fagligt indhold på et tidspunkt, men indtil videre kommer der ikke flere.

Vi er igang med at undersøge hvorfor de "gamle" emojis ikke er kommet tilbage, selvom vi har brugt den samme kode som det gamle forum. Vi bør have fundet en løsning på dette snarlig. :banan: er kommet med på listen over "savnede" emojis :) Hvis der er nogen der har skærmbilleder af de savnede emojis, må i gerne poste dem!

Raceportrætterne bruges til at få siden vist på Google, hvis en person Googler en specifik hunderace, så denne kan komme ind på siden og stille de spørgsmål de måtte have. Men vi vil arbejde på at de ikke bliver vist så fremtrædende på siden, og slet ikke popper op under "ulæste emner" (da dette ikke giver mening).

Kom endelig med mere feedback! (selvom en tidligere nævnt idé/kritik ikke er nævnt i denne post, er den stadig med på listen, vi har bare ikke fundet en løsning endnu)

YES det er guld værd at artiklerne er væk!

Der må gerne komme faglige gode artikler. Måske der er nogle brugere der kunne have lyst til at skrive om deres sport eller træning eller...... meeeen først skal I vist have nogle flere plus point inden folk vil knokle for jer.

Har I taget jer godt af jeres co adimins på siden?

Link til indlæg
Del på andre sites

På 2/8/2017 den 15:04 , Miss_M skrev:

Jeg forstår reklamerne, men kan man dog ikke placere dem så de fylder bare LIDT mindre midt i en tråd? Selvfølgelig skal pengene komme et sted fra, meeeeeen...... Større er ikke altid bedre :D

22 timer siden, Ninkamus skrev:

Og nej reklamerne behøver ikke dukke op mit i ens indlæg ;) 

Vi har fjernet den helt store reklame som blev vist i alle tråde, men vi har været nødt til at erstatte den med en meget mindre reklame som vil være inde i selve posten. Der skal desværre være reklamer på siden, for at den forbliver gratis at benytte.


 

16 timer siden, AnneMangetal skrev:

Vi mangler SÅÅÅÅÅ meget :banan:

Hvis i kan poste billeder af de smileys i savner, så tror vi at vi kan tilføje dem manuelt.

 

2 timer siden, pivpiv skrev:

Har I taget jer godt af jeres co adimins på siden?

Er der noget specifikt du mener med dette? Vi har skrevet til administratorerne at de skal kontakte @Vagabonden hvis de har spørgsmål, henvendelser etc. og vi har nu også skrevet inde i den tråd som er blevet oprettet af dem. Men det kunne jo være det var noget andet du hentydede til :)

Vi ved godt at @Administrator ikke har været responssiv, men det vil vi @Vagabonden rette op på!

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

2 minutter siden, Vagabonden skrev:

Vi har fjernet den helt store reklame som blev vist i alle tråde, men vi har været nødt til at erstatte den med en meget mindre reklame som vil være inde i selve posten. Der skal desværre være reklamer på siden, for at den forbliver gratis at benytte.


 

Hvis i kan poste billeder af de smileys i savner, så tror vi at vi kan tilføje dem manuelt.

 

Er der noget specifikt du mener med dette? Vi har skrevet til administratorerne at de skal kontakte @Vagabonden hvis de har spørgsmål, henvendelser etc. og vi har nu også skrevet inde i den tråd som er blevet oprettet af dem. Men det kunne jo være det var noget andet du hentydede til

Vi ved godt at @Administrator ikke har været responssiv, men det vil vi @Vagabonden rette op på!

Klart at der skal være reklamer, men det er rart at de ikke larmer så meget.

Jamen alt hvad der er sket på siden er gået 100% over admins og de har lagt meget arbejde i siden. Så jeg ville elske hvis i havde kontakt til dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

8 minutter siden, Vagabonden skrev:

Vi har fjernet den helt store reklame som blev vist i alle tråde, men vi har været nødt til at erstatte den med en meget mindre reklame som vil være inde i selve posten. Der skal desværre være reklamer på siden, for at den forbliver gratis at benytte.

 

Jeg er med på reklamerne skal være der, men kan de ikke være i top og bund, midt i ens indlæg er ikke så fedt :) 

på mobilen er der ikke store/små reklamer, der har de alle samme str :) 

 

Edit se f.eks her når jeg har postet et indlæg 😳 Det fylder jo mere end det jeg har skrevet...

IMG_9551.PNG

Redigeret af Ninkamus
Link til indlæg
Del på andre sites

7 timer siden, Vagabonden skrev:

Vi har fjernet den helt store reklame som blev vist i alle tråde, men vi har været nødt til at erstatte den med en meget mindre reklame som vil være inde i selve posten. Der skal desværre være reklamer på siden, for at den forbliver gratis at benytte.


 

Hvis i kan poste billeder af de smileys i savner, så tror vi at vi kan tilføje dem manuelt.

 

Er der noget specifikt du mener med dette? Vi har skrevet til administratorerne at de skal kontakte @Vagabonden hvis de har spørgsmål, henvendelser etc. og vi har nu også skrevet inde i den tråd som er blevet oprettet af dem. Men det kunne jo være det var noget andet du hentydede til :)

Vi ved godt at @Administrator ikke har været responssiv, men det vil vi @Vagabonden rette op på!

@pivpiv taler vist om "moderatorerne", som jo er en væsentlig del af et velfungerende forum.

***********************************************************************************************************************************************************************************

Dejligt at I endelig har tage kritikken til jer og foreløbigt fjernet artiklerne samt fjernet den store reklame, som blev vist i alle trådene. Fuld forståelse for at I er nødt til at have reklamer, men større er ikke nødvendigvis bedre.

Ellers vil jeg blot som flere andre brugere allerede har sagt sige at et godt forum kommer af engagerede og glade brugere, og de kommer/bliver hvis forum er velfungerende og uden alt for meget "krimskrams" - artikler kan da være en god ide, hvis de altså har en faglig kvalitet og ikke som de hidtidige blot copy-paste af click baits artikler! Vil I satse på artikler så kunne I skrive om

  • træning fx med fokus på forskellige aspekter ved træning, øvelser osv.
  • hundesporten fx nationale og internationale stævner inden for jagt, hyrdning, lydighed, agility, dogdancing osv.;
  • adfærd
  • helbred

Det vigtigste er dog at indholdet har faglig kvalitet.

I kunne overveje at genoprette "Månedens hund-konkurrence", hvor brugerne inden for et givent tema indsendte billeder af deres hund(e) hvorefter vinderen så blev fundet ud fra afstemning. Vinderen vandt vist en lille gave, at billede blev vist øverst på siden i et banner og måtte bestemme næste måneds tema. Det var en ret hyggelig konkurrence.

Har I overvejet at videreføre muligheden af at blive sponsor/betalende medlem af hjemmesiden, hvorved man fik lidt flere muligheder på siden - bl.a. slap man for reklamer osv.

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

10 timer siden, Vagabonden skrev:

Vi stopper nu de daglige artikler fra Journalisten. Det kan være de kommer tilbage med et dybere fagligt indhold på et tidspunkt, men indtil videre kommer der ikke flere.

Vi er igang med at undersøge hvorfor de "gamle" emojis ikke er kommet tilbage, selvom vi har brugt den samme kode som det gamle forum. Vi bør have fundet en løsning på dette snarlig. :banan: er kommet med på listen over "savnede" emojis :) Hvis der er nogen der har skærmbilleder af de savnede emojis, må i gerne poste dem!
 

 

Pokkers, jeg har haft et screenshot af alle smileyer, men jeg kan ikke finde det, så det er sgu nok slette i en oprydning på mobilen ¬¬

Er der egentlig stadig - eller mulighed for - at få smileykoder til smileyerne? Når man - som jeg :mrgreen: - er glad for smileyer, så er der virkelig meget scrollen frem og tilbage for at finde smileyer, især når jeg er på fra mobilen.

Heeey! mrgreen-koden virker :mrgreen: :banan: Men kan man se koderne nogle steder, for koder til de nye smileyer kender jeg ikke?

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

9 timer siden, pivpiv skrev:

Klart at der skal være reklamer, men det er rart at de ikke larmer så meget.

Jamen alt hvad der er sket på siden er gået 100% over admins og de har lagt meget arbejde i siden. Så jeg ville elske hvis i havde kontakt til dem.

Vi takker en million gange for tanken Pivpiv :kys: det andet vil jeg undlade at kommentere på ;) 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

8 timer siden, Alfen skrev:

Jeg tror bare vi er smidt ud til højre, jeg har intet hørt om noget og har hvis jeg ikke tager fejl betalt for 2018 med, jeg kan overhovedet ikke finde noget om det mere.

 

Det var jo det jeg kom i tanke om med al den snak om reklamer, sponsorer har jo reklamefri.

 

@Vagabonden - hvad gør i med dem der er betalende medlemmer her på siden?

Link til indlæg
Del på andre sites

På ‎04‎-‎08‎-‎2017 den 20:28 , Alfen skrev:

Jeg tror bare vi er smidt ud til højre, jeg har intet hørt om noget og har hvis jeg ikke tager fejl betalt for 2018 med, jeg kan overhovedet ikke finde noget om det mere.

Jeg har heller intet hørt, men grundet alt bøvlet undlod jeg fornyelse i maj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har nu indført følgende smileys:

:thumbup: (med koden thumbup)
:stupid: (med koden stupid)
:hmm:(med koden hmm)
:ae: (med koden ae)
:banan: ((med koden banan)
:wall: (med koden wall)
:tongue0022: (med koden tongue0022)
:mad0228: (med koden mad0228)

Koderne skal selvfølgelig skrives med et : i hver ende, men hvis jeg gjorde dette i ovenstående ville det jo bare blive til flere smileys :)

Hvis i husker flere der mangler, så skriv endelig bare med billeder af disse, så vil vi finde dem, og tilføje dem.
 

På 4/8/2017 den 13:51 , Ninkamus skrev:

Jeg er med på reklamerne skal være der, men kan de ikke være i top og bund, midt i ens indlæg er ikke så fedt :) 

på mobilen er der ikke store/små reklamer, der har de alle samme str :) 

Ja, reklamerne har desværre ikke mulighed for at blive skaleret ned på den mobile version af siden, så det ser lidt dumt ud. Vi vil undersøge alternativer.
 

 

På 4/8/2017 den 21:12 , MissMilladk skrev:

Er der egentlig stadig - eller mulighed for - at få smileykoder til smileyerne? Når man - som jeg :mrgreen: - er glad for smileyer, så er der virkelig meget scrollen frem og tilbage for at finde smileyer, især når jeg er på fra mobilen.

Heeey! mrgreen-koden virker :mrgreen::banan: Men kan man se koderne nogle steder, for koder til de nye smileyer kender jeg ikke?

Hvis du ikke er på den mobile version af siden, er det nok bare at holde musen over smiley'en, så vil du kunne se koden. Der er ikke nogen nem måde at se koden på, i den mobile version af siden.

 

På 4/8/2017 den 18:46 , potil skrev:

Hvad er der egentligt sket med sponsormedlemmerne?

Vi var ikke blevet informeret om denne bruger-type fra de tidligere ejere, så vi har rent faktisk ikke vidst at de har eksisteret. Men som vi forstår det, så er det brugere som støtter siden, og derved undgår reklamer? Vi er igang med at tjekke om der er nogen reference til dette i den gamle kode på siden. Hvordan betalte i til dette? Det kan nemlig ske det er sket uden for sidens "system".

 

På 4/8/2017 den 21:04 , Bustertrold skrev:

I kunne overveje at genoprette "Månedens hund-konkurrence", hvor brugerne inden for et givent tema indsendte billeder af deres hund(e) hvorefter vinderen så blev fundet ud fra afstemning. Vinderen vandt vist en lille gave, at billede blev vist øverst på siden i et banner og måtte bestemme næste måneds tema. Det var en ret hyggelig konkurrence.

Dette lyder som en rigtig god idé! Det vil vi helt sikkert forsøge at få stablet på benene.

 

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

8 minutter siden, Vagabonden skrev:

Vi har nu indført følgende smileys:

:thumbup: (med koden thumbup)
:stupid: (med koden stupid)
:hmm:(med koden hmm)
:ae: (med koden ae)
:banan: ((med koden banan)
:wall: (med koden wall)
:tongue0022: (med koden tongue0022)
:mad0228: (med koden mad0228)

Koderne skal selvfølgelig skrives med et : i hver ende, men hvis jeg gjorde dette i ovenstående ville det jo bare blive til flere smileys :)

Hvis i husker flere der mangler, så skriv endelig bare med billeder af disse, så vil vi finde dem, og tilføje dem.
 

Ja, reklamerne har desværre ikke mulighed for at blive skaleret ned på den mobile version af siden, så det ser lidt dumt ud. Vi vil undersøge alternativer.
 

 

Hvis du ikke er på den mobile version af siden, er det nok bare at holde musen over smiley'en, så vil du kunne se koden. Der er ikke nogen nem måde at se koden på, i den mobile version af siden.

 

Vi var ikke blevet informeret om denne bruger-type fra de tidligere ejere, så vi har rent faktisk ikke vidst at de har eksisteret. Men som vi forstår det, så er det brugere som støtter siden, og derved undgår reklamer? Vi er igang med at tjekke om der er nogen reference til dette i den gamle kode på siden. Hvordan betalte i til dette? Det kan nemlig ske det er sket uden for sidens "system".

 

Dette lyder som en rigtig god idé! Det vil vi helt sikkert forsøge at få stablet på benene.

 

:thumbup: Du er sgu effektiv! Tak.

Så vidt jeg husker betalte man med kort og valgte 100 eller 300 i støtte. Om der var mulighed for andre beløb husker jeg ikke. Andre må rette mig, hvis jeg tager fejl.

Redigeret af Niels M
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Vagabonden skrev:

Vi har nu indført følgende smileys:

 (med koden thumbup)
 (med koden stupid)
(med koden hmm)
:ae: (med koden ae)
 ((med koden banan)
 (med koden wall)
 (med koden tongue0022)
 (med koden mad0228)

Koderne skal selvfølgelig skrives med et : i hver ende, men hvis jeg gjorde dette i ovenstående ville det jo bare blive til flere smileys

Hvis i husker flere der mangler, så skriv endelig bare med billeder af disse, så vil vi finde dem, og tilføje dem.
 

Ja, reklamerne har desværre ikke mulighed for at blive skaleret ned på den mobile version af siden, så det ser lidt dumt ud. Vi vil undersøge alternativer.
 

 

Hvis du ikke er på den mobile version af siden, er det nok bare at holde musen over smiley'en, så vil du kunne se koden. Der er ikke nogen nem måde at se koden på, i den mobile version af siden.

 

Vi var ikke blevet informeret om denne bruger-type fra de tidligere ejere, så vi har rent faktisk ikke vidst at de har eksisteret. Men som vi forstår det, så er det brugere som støtter siden, og derved undgår reklamer? Vi er igang med at tjekke om der er nogen reference til dette i den gamle kode på siden. Hvordan betalte i til dette? Det kan nemlig ske det er sket uden for sidens "system".

 

Dette lyder som en rigtig god idé! Det vil vi helt sikkert forsøge at få stablet på benene.

 

Det blev betalt med kort, kan ikke huske hvad jeg betalte, men man kunne betale for 1 eller 2 år, vi fik mail om fornyelse, jeg prøver lige at rode i mine kontoudtog men jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg betalte sidst, kan bare huske at jeg betalte to gange lige efter hinanden, så fik jeg 3 år for 2 års pris tror jeg;) beløbet var ikke kæmpe stort, det skal nok passe det var omkring 300 kr for 2 år;) 

Link til indlæg
Del på andre sites

6 timer siden, Vagabonden skrev:

Vi har nu indført følgende smileys:

 (med koden thumbup)
 (med koden stupid)
(med koden hmm)
:ae: (med koden ae)
 ((med koden banan)
 (med koden wall)
 (med koden tongue0022)
 (med koden mad0228)

Koderne skal selvfølgelig skrives med et : i hver ende, men hvis jeg gjorde dette i ovenstående ville det jo bare blive til flere smileys

Hvis i husker flere der mangler, så skriv endelig bare med billeder af disse, så vil vi finde dem, og tilføje dem.
 

Ja, reklamerne har desværre ikke mulighed for at blive skaleret ned på den mobile version af siden, så det ser lidt dumt ud. Vi vil undersøge alternativer.
 

 

Hvis du ikke er på den mobile version af siden, er det nok bare at holde musen over smiley'en, så vil du kunne se koden. Der er ikke nogen nem måde at se koden på, i den mobile version af siden.

 

Vi var ikke blevet informeret om denne bruger-type fra de tidligere ejere, så vi har rent faktisk ikke vidst at de har eksisteret. Men som vi forstår det, så er det brugere som støtter siden, og derved undgår reklamer? Vi er igang med at tjekke om der er nogen reference til dette i den gamle kode på siden. Hvordan betalte i til dette? Det kan nemlig ske det er sket uden for sidens "system".

 

Dette lyder som en rigtig god idé! Det vil vi helt sikkert forsøge at få stablet på benene.

 

Før kunne man også tildele folk karma, community omdømme. Det kan man ikke længere. Det tror jeg også der er flere der ønsker tilbage.

Redigeret af Niels M
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...