Hop til indhold

Beaglepack
 Share

Recommended Posts

Ja så blev det min tur til at opsøge denne side.

Jeg og min familie har med stor sorg pludseligt mistet vores højt elskede Charlie mus.

Jeg har ikke så mange ord - det jeg har nedfældet står at læse på min facebook og den beaglegruppe jeg er medlem samt min beaglepack side.

Himlen er blevet en smuk stjerne rigere - for vores Charlie var en helt speciel og meget unik beagle som vi vil savne - men som vi også har rigtig gode minder om.

http://www.beaglepack.dk/2018/03/charlie-22-10-2004-8-3-2018/

 

 

20161022_091548.jpg

  • Sad 1
Link til indlæg
Del på andre sites

@Blueberry

Vi har det naturligvis ikke godt - det har været rigtig hårdt at miste Charlie - det er svært når noget har været en del af ens hverdag i over 10 år. Han var en helt unik personlighed, hvilket jeg ville kunne bruge timer på at fortælle om. Dog er vi jo mere end glade over at vi stadig har hunde tilbage - jeg ved af erfaring at det er værre hvis man kun har en og den så er væk - det oplevede jeg jo med Pongo dengang - det ligger 11 år tilbage i tiden.

Lige nu venter vi på opkald fra dyrlægen at han (Charlie) er kommet tilbage - så vi kan hente hans urne hjem. Vi snakker meget om ham - det hjælper på det hele - specielt min yngste søn er ramt for det var jo ham der sad med ham da han døde, derfor er det også noget jeg/vi snakker en del om med ham. 

 

Ang. Oscar og Darwin - så er det alt for tidligt at sige noget endnu.  Der er kun gået 1 uge siden Charlie døde. Jeg iagttager dem og ser hvordan de agerer i forhold til det hele - der er naturligvis nogle små tegn hist og her og det er dem jeg noterer ned så jeg kan sætte det sammen. Om en måneds tid har jeg sikkert et bedre bud - Hvad angår rutiner som gå ture, mad mv. så er det som det altid har været. Jeg har intet lavet om, men forsat på samme måde.

Jeg kan dog sige at aftenen hvor Charlie blev dårlig - da var de mere stille og holdt afstand fra ham - jeg tror man skal passe på med ikke at tillægge vores hunde for mange menneskelige egenskaber - men jeg tror de vidste hvad der var ved at ske, mere end vi gjorde - sådan set i bakspejlet nu.  

Redigeret af Beaglepack
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...