Hop til indhold

Futte


Kirsten90
 Share

Recommended Posts

Min smukke Nullemand sover. Efter længere tids sygdom, utallige dyrlægebesøg og intensiv medicinsk behandling gav hans lille hjerte fortabt i torsdags, to dage efter hans 8 års fødselsdag. Han blev enormt dårlig på morgengåtur og vi måtte (igen) akut til dyrlægen - Denne gang var beskeden dog at de ikke kunne gøre mere. Hans hjerte havde slet ikke rytme mere og hamrede bare derudaf på må og få. Han var bleg og blå og ingen kunne være i tvivl om at han ikke længere havde det godt. Så han fik fred.

Sov godt, min ven. Du var mig en trofast følgesvend i 7 år. Du stod ved min side i tykt og tyndt og de gange jeg har krammet dig, grædt ind i din pels og følt mig fortabt har du elsket mig, trøstet mig og givet mig en grund til at rejse mig igen. Du var min bedste ven og vi forstod hinanden og hvor er jeg dog ked af at jeg først alt for sent forstod hvor syg du var. Der er så tomt og koldt uden dig i sengen. Det er så ensomt at vågne uden du straks kommer hen for at sige godmorgen. Jeg vil altid elske og savne dig. Alle griner når jeg siger at du var mit første barn, men de kan bare grine, for vi to, vi vidste det. Hils Lily, min gamle dreng. Mor elsker dig.

Og nu skal jeg finde ud af hvordan man er en skør hundedame når nu ikke man har en hund. 

  • Sad 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...