Hop til indhold

Hund med på arbejdet?

Dinah
 Share

Recommended Posts

På min arbejdsplads må vi godt... jeg har siddet i møde hvor der lå en lille cairn-terrier i hjørnet i sin kurv :mrgreen: og et hvor der lå en jrt under bordet...

Hunden skal selvfølgelig forholde sig roligt og ikke være til gene for dine kolleger... (hvilket er grunden til at jeg ikke har haft karla med på arbejde endnu :lol: - men regner med at det skal prøves i en af skoleferierne, når mine kolleger med børn holder fri ;-) ) Jeg har dog ingen fornemmelse af hvor udbredt det er, at få lov at tage hunden med...

Jeg arbejder i øvrigt på Danske Banks hovedkontor i Århus, hvis det var sådan noget du gerne ville vide ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder som salgschef i et større supermarked (Lærernes Indkøbs Central) og må gerne have hundene med på job, forstået på den måde at de må være på kontorerne og udenfor, hvor der er en stor indhegnet emballagegård/græsplæne.

På kontoret er jeg dog kun 20 % af min arbejdstid, så at have dem der giver ikke rigtig mening. Sidder jeg en hel dag og arbejder med budgetter eller vagtplaner, så kommer de dog med ind. Ellers er de ude eller i bilen, alt efter vejr og vind. Og så er jeg ude ved dem 5 -6 gange om dagen og til middag går vi en tur på en halv time.

Det fungerer upåklageligt for os.

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg får det job jeg håber på, skal jeg arbejde med special børn, og det kunne da være fedt hvis aslan var helt vildt med børn, og så kunne jeg have ham med hver dag :mrgreen: (han skal egentlig bare lærer dem at kende og så er det ok)

Meeeeeeeen jeg tror ikke de siger god for en broholmer teenager der ikke helt har kontrol over isn krop endnu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever