Freudika Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Siden igår har H-F kørt elendigt herhjemme ... andre hjemmesider kører upåklageligt ... er der andre der oplever det samme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Jep!!! I hvert fald lige nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 mit kører også helt forfærdeligt:-( Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Min tar 100 år hvis jeg skifter side:neutral:.. er det et problem som i også har? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Yep, det er skidt. Måtte opgive at komme herind på et tidspunkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 jeps Det går langsomt ad h til og nogengange vil den ikke finde hele siden, men viser bare de øverste 5-7 cm af den nye side og fryser så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Ved mig var det især slemt for ½ time siden. Lige nu er det til at holde ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 samme problem her - den loader forevigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Her kører det også meget laaaaaaaangsooom, man skal have en engels tålmodighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Her har det kørt elendigt siden midt på eftermiddagen, det havde jeg ikke tålmodighed til, så jeg opgav at komme ind Men det køre stadig p**** dårligt, hver gang jeg vil til en ny side -eller bare da jeg ville ind og skrive dette svar, kan jeg ligge og sufe rundt på andre sider på nettet inden den har åbnet her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Samme problem her - og det er jo fordærdeligt når mane r lidt små hf-afhængig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Samme her, dog ikke så slemt, at jeg kan nå at surfe rundt. Tager ca. 5-10 sekunder at uploade, hver gang jeg skal åbne en ny side Træls, når man er vant til at det bare er click-pop uden ventetid overhovedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 det er sikkert alle de spam tråde med billeder i opretter :evil: jeg er nemlig selv uskyldig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Siden igår har H-F kørt elendigt herhjemme ... andre hjemmesider kører upåklageligt ... er der andre der oplever det samme? Jep Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Her kører det også meget laaaaaaaangsooom, man skal have en engels tålmodighed. :5up: Når man skifter side kan man nå at lave kaffe, gå på toilet, eller lufte hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Kører også ganske afskyeligt langsomt her! Gad vide hvad der foregår? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Her i det nordlige kører det også bare så laaaaaaangsomt lavede kaffe, smurte 2 ostemader inden det skiftede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Også crappy crap crap her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Jeg joiner koret. Super laaaaaaaaaaaaangsomt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Det går også meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget langsomt her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 En tråd hvor alle er enige Jeg har frigivet ram fordi jeg troede det var mit problem, men nej, det er H-F:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 En tråd hvor alle er enige Ja, er det ikke en lille smule kedeligt? Vi mangler en der står på den modsatte side... en god hyggelig lille (mummi)trold: "Der er ikke noget galt her. I har nok fået virus, allesammen. Mit råd vil være at I straks formatterer jeres harddiske! :idea:" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Ja, er det ikke en lille smule kedeligt? Vi mangler en der står på den modsatte side... en god hyggelig lille (mummi)trold: "Der er ikke noget galt her. I har nok fået virus, allesammen. Mit råd vil være at I straks formatterer jeres harddiske! :idea:" Vi mangler en trold:lol: Måske en der påstår at vore computere har taget magten ved hjælp af en virus der har fået adgang fordi vi ikke har været hårde nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Ja, vi må vise computerne, hvem der bestemmer. Din metode med at frigive ram har været helt forkert, for så tror den bare, at den kan opnå noget ved at være genstridig. I stedet burde du have inddraget noget ram som straf. Et hårdt ryk i ledningen kunne måske også være en ide? Et dask med en sammenrullet avis? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Ja, vi må vise computerne, hvem der bestemmer. Din metode med at frigive ram har været helt forkert, for så tror den bare, at den kan opnå noget ved at være genstridig. I stedet burde du have inddraget noget ram som straf. Et hårdt ryk i ledningen kunne måske også være en ide? Et dask med en sammenrullet avis? :confused: Hvad:evil: skal du fortælle mig hvordan min computer skal behandles, kan den ikke tåle mere ram:shock: Måske har du ret :hmm: Måske forkæler jeg den alt for meget, inddrage ram ja :hmm: Dask, mindre ram, og ryk :hmm: Kan du anbefale nogle bøger? Jeg skal ændre alt så.. Kan du give flere råd....Hjælp, har jeg ødelagt min computer:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts