Besvaret September 2, 200916 år comment_210924 MÅNEDENS HUND SEPTEMBER 2009 Denne månedes kategori: "Fjollede udtryk" billeder. Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i: "Månedens hund" september 2009. HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. september kl. 21.00 for at deltage. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter. KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg. Denne måneds kategori er valgt af sidste måneds vinder. Rapporter
Besvaret September 2, 200916 år comment_210960 Øv altså, billedet er lidt uskarpt i stor format.... Jeg har ét, der minder, men det er slet slet ikke lige så godt... Så det blev det her... Med mindre det er for slemt... ? Rapporter
Besvaret September 2, 200916 år comment_210978 En faaarlig løve med sylespidse hvalpetænder - klar til angreb Rapporter
Besvaret September 2, 200916 år comment_211035 Oh, yeah - det er vores kategori, det her! Kimmi - what you see, is what you get Rapporter
Besvaret September 2, 200916 år comment_211053 Oh, yeah - det er vores kategori, det her! Kimmi - what you see, is what you get Er du sikker på det ikke Ib (hyænen) fra Løvernes Konge det der? Rapporter
Besvaret September 2, 200916 år comment_211057 Er du sikker på det ikke Ib (hyænen) fra Løvernes Konge det der? Nej det der er da fæhunden:lun: Rapporter
Besvaret September 2, 200916 år comment_211066 Nej det der er da fæhunden:lun: He he... jep! Lige præcis! Eller i hvert fald en efterkommer.... Fæhunden's Kimmi Kiyani lever rigtig, rigtig godt op til sit navn Og ups... må vist lige klippe lidt i billedet... kan jo se en lille bitte Vilya nede i hjørnet Rapporter
Besvaret September 2, 200916 år comment_211067 Er du sikker på det ikke Ib (hyænen) fra Løvernes Konge det der? JA - for rollen som Ib er besat ude på vores træningsplads... Astagatoren løb med den - i et tæt opløb, selvfølgelig Rapporter
Besvaret September 3, 200916 år comment_211091 Jeg føler mig også ret godt hjemme i denne kategori Eneste problem er hvem der skal repræsentere husstanden, for vi har virkelig et par champs Redigeret September 3, 200916 år af Umulia Rapporter
Besvaret September 3, 200916 år comment_211110 Yes, så kom tråden endelig! Min skønne cocker spaniel: Rapporter
Besvaret September 3, 200916 år comment_211115 Fjollede udtryk, det er vist lige Fie´s kategori og meget svært at udvælge et Rapporter
Besvaret September 3, 200916 år comment_211220 Jeg er vild med denne katergori, sikke nogle sjove billeder. Jeg synes selv, at Tyson ser rimelig tumpet ud på dette billede. [ATTACH]13606[/ATTACH] Rapporter