Hop til indhold

Mit udseende...


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja som Dinah prøver at forklare, så var jeg nødsagtet til at aktivere det nye layout før det var færdigt, da I ellers ikke kunne logge ind, så I kan godt regne med at der sker ændringer indimellem.

 

Højresiden skal være med til at fremhæve diverse ting, blandt andet nyeste afstemning, nyeste artikler, nyeste links osv. så den slipper I ikke for - fjæsbog agtigt eller ej :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja som Dinah prøver at forklare, så var jeg nødsagtet til at aktivere det nye layout før det var færdigt, da I ellers ikke kunne logge ind, så I kan godt regne med at der sker ændringer indimellem.

 

Højresiden skal være med til at fremhæve diverse ting, blandt andet nyeste afstemning, nyeste artikler, nyeste links osv. så den slipper I ikke for - fjæsbog agtigt eller ej :-)

 

Øv :genert:

 

Det generer mit øje, synes det "roder" :oops: :oops: især "menu" og "online brugere" generer mine sarte øjne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

især "menu" kan du uddybe det lidt?

 

Det er ikke sikkert online brugere skal være der, det er ikke fastlagt endnu.

 

Alt det der ligger under punktet "menu", kan man alligevel finde (stort set) hvor som helst, man befinder sig på forum, så det virker lidt som "over kill" at have den blok i siden også :neutral:

 

collapse_tcat.gif » Menu» Forside

» Forum

- Dit kontrolpanel

- FAQ

» LinkGuide

» Racebeskrivelser

» Bliv sponsor

» Annoncemarked

- Opret annonce

» Fotoalbums

» Dagens indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt det der ligger under punktet "menu", kan man alligevel finde (stort set) hvor som helst, man befinder sig på forum, så det virker lidt som "over kill" at have den blok i siden også :neutral:

 

collapse_tcat.gif » Menu» Forside

» Forum

- Dit kontrolpanel

- FAQ

» LinkGuide

» Racebeskrivelser

» Bliv sponsor

» Annoncemarked

- Opret annonce

» Fotoalbums

» Dagens indlæg

 

 

Ja, men det er måske netop toppen der burde "tyndes ud i" - det er ikke nemt at få plads til alt i top og bund, uden at forum bliver flyttet længere og længere ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...