Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvalp/unghund," falder til ro"
Tror der er forskel på hvad man mener med at falde til ro. Hos mig handler det om den der ro der kommer i hovedet på den voksne hund. Den leger og fjoller stadig og løber på markerne, men har en indre ro. Med min mors hund glæder jeg mig til at hun ikke vader rastløs rundt og sover mere end en halv time og den dag det sker, så er hun faldet til ro Vores gamle Sassy faldt til ro da hun var 4 år og stoppede med at flå gulvtæppet af når hun var alene mere end fem min*GG* Så for mig er det meget med ro i hovedet og stadig krudt i røven.
-
index
Okay, tak for forklaringen. Har lige siddet og kigget og på en anden hund vi kender, efter (sigende) meget fine forældre. Der er ingenting skrevet under forældrene hverken med index eller noget som helst andet, max en prøve eller ti. Ved faderen står der intet men han var vist heller ikke dansk, men han står under DKK.
-
Kaster op på tom mave
her har vi også talt med to forskellige dyrlæger.
-
Kaster op på tom mave
Luna havde det sådan indtil vi fik hende over på foder med korn i. Så kastede hun jævnligt op hvis maven gik tør. Nu får hun en lille smule mad inden vi går i seng og så får hun foder med korn og hun har ikke kastet op siden vi skiftede foder (det andet fik hun også natmad af men blev stadig dårlig) Hun er en hund der jævnligt skal have lidt i maven. Omkring kl 14 kommer hun og tigger gulerod og jeg tror simpelthen det er maven der rumler lidt. Dyrlægen sagde det var meget normalt at de kastede op hvis maven gik tom, men her blev problemet klaret ved andet foder. Håber snart Dorit slipper for at kaste op.
- DNA Gypsy Vanner Filly hest til [email protected]
-
index
Okay, fedt. Tak for forklaringen. Men nu kigger jeg på Luna og der ser det ud til at med tiden hendes index er blevet lidt lavere end da hun blev født. Hvorfor forandrer det sig? Det er fedt at nørde i det. Jeg ved godt index er til hd, mente bare at jeg havde forstået hvad mange af de andre ting på papirerne var.
-
index
Når man kigger på hundes stamtavler, så kræver det nogle gange en doktorgrad for at kunne forstå det hele. Jeg har styr på hofter, albuer og skuldre, øjenlysning og alverdens test for tørnæse og lign. Men index, hvordan læser man det? Hvad er godt og hvad er skidt og hvad er lige midt i mellem?
-
zooplus.de
vores Eukanuba er noget billigere på den tyske end på den danske så vidt jeg husker og der er nogle forskelle på priserne. Deres tilbud er heller ikke ens.
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
I dag var de på morgentur med hr mand og så alene hjemme nogle timer. Så kom der en sød dame som duuuuftede dejligt af alle hendes hunde og hun brugte al tid på at hygge med pigerne. Så var der tid til et lille hvil og så var de 1½ time med hr mand i militærets område, kæmpe hit. Så stod den på familie hygge nus i en halv time, Luna mener at hun sagtens kan stå ovenpå os andre - skøre skid. Nu putter de så indtil hr mand kommer hjem og giver dem en nattissetur
-
Agilitytræning 2015
Så jer træne i weekenden på stykket ved jeres hus Robbie er MEGET opmærksom på dig, det så godt ud (Det sekund vi så)
-
Bravecto, hvordan går det
Den er sgu da lang og jeg er træt :blink: Tak for hjælpen, du er en skat:5up:
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
efter nogle timer alene hjemme hjalp de mig med at tage imod posten uden at være al for kærlig.... faktisk skulle de blive inde og se at jeg modtog KASSEN. Men nej, det var ikke til dem. Så vi trænede lidt impuls kontrol og "alle papkasser er ikke fyldt med godter til jer". Det var meget meget hårdt. Så trænede vi at ordne have, de var virkelig flittige. Dog puttede de ikke meget i ukrudsspanden:rolleyes: Så hjalp de knægten i haven, sådan et barn skal der jo holdes øje med når han går med både trimmer og plæneklipper og da han så gravede hindbær op løb de flittigt ind og sladrede Så kom der en køber og ham skældte de ud på fineste maner. Derefter kom vi til negleklipningen. Det var en hård omgang. Faktisk så hårdt at sassy mente at det var bedst at klippe hendes negle imens hun lå på ryggen og lignede en helt flad hund og i ny og næ delte hun kys ud. Luna derimod valgte i dag PANIK. Så det tog en krig og en evighed. Men efter lidt samtaler, terapi og ny kogt hamburgerryg blev neglene fint klippet og kys delt ud. Nu er de begge totalt flade og lader bare op til deres god nat tur senere!
-
Bravecto, hvordan går det
hmm vores får bravetco men der sidder sørme en tæge i ansigtet af Luna Troede ikke de ville bide på.
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
ikke en dyt. Eller jo nusse og hygge og så fik de et fodersøg i haven. Nu er den lille så afsted med hr mand i 3 timer og den gamle er ved at søge efter små pølsestumper ude i haven og hun er yderst veltilpas Og i aften får de så en lille gå tur til natten - samme tur som i morges.
-
At anbefale en hund...
for hver sætning jeg læste tænkte jeg BORDER BORDER BORDER Du skal så meget have en Border udfra hvad jeg efterhånden har lært om dem. Kunne de bruges på jagt, så havde jeg måske sågar en
-
Bravecto, hvordan går det
Nej men de spiser hele pillen = får hele behandlingen
-
Bravecto, hvordan går det
De dyrlæger jeg har været forbi siger at det må man bare slet slet ikke og jeg spurgte om det var for at tjene på det og det er det ikke. Alle dyrlægerne havde samme svar, så tror efterhånden på dem.
-
Bravecto, hvordan går det
man må endelig ikke dele bravetco, det er slet ikke godt. det aktive stof deri er jo bare klasket i pillen og ikke sirligt fordelt i de to halvdele.
-
Mollycollien har været på salon! Før og efter billeder
Hvor er hun bare blevet fin
-
Gammel med gammel på :(
Så fin den gamle tøs er:lun:
-
Dulletråden
Jeg har nogle billige (h & m) agtige smykker, både ørestikker og halskæder og vist også armbling, alt sammen ubrugt. Det vil jeg gerne sende dig hvis der er noget du kan bruge, bare du betaler porto!
-
Dulletråden
Altså nu har jeg jo luret dig i smug på Hjallerup markede, i markedstøj og der var du altså pæn. Så du kommer bare i markedtøj, arbejdstøj eller hvad pokker du føler dig tilpas og pæn i. Jeg var til stor fest og der kom en i et sæt rigtig gammeldags velour joggingtøj - det er første gang jeg har krøllet tæer over en persons tøj, nå ja og det gjorde det ikke bedre at det var beskidt! Hvis ikke du trives i kjoler og stilletter, så ville det jo også se helt forkert ud at komme i det. Kom i det du er DIG i, så er du nemlig helt perfekt
-
Krampeanfald
Jeg har ingen vise ord eller noget klogt at sige. Men jeg vil sende dig og Taiki tusinde kram. Han er heldig han endte hos dig som hele hans liv har gjort så meget for ham. Du er en rigtig god hundeejer. :ae:
-
Jer med flere hunde af begge køn
Hvad slags er en futtehund?? Det lyder spændende med endnu en hund.
- skæl