Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvem var jeres hund i sit kuld?
mavefornemmelsen var bare rigtig. Da vi kom for at se sassy kravlede hvalpene ind til tæven da William kom ind i deres lille hvalpegård, men sassy kom ud og hen til ham og gøede. Alle hvalpene var glade og dejlige men sassy var altid den der klemte sig foran og virkelig en optimist. Da vi skulle hente hende spurgte opdrætter om jeg kunne kende min hvalp i den store sorte flok og jeg pegede sikkert imod den lille lort der mente hun kunne hive en kæmpe rhodendendron op. Fuld af optimisme og "være fremme i skoene". Med Luna. Hun var første fødte og en ordentlig basse. De gættede hende til ikke at blive så høj (fik vi først at vide i slutningen af fasen). Hun var også sådan en der var fremme i skoene og når så hun havde erobret os så smed hun sig til at sove. Hun var modig og ville frem i verden. Nu er hun eftertænksom og overgiver sig for andre hunde for så vil de garanteret gerne lege. Hun mangler hår på brystet, men det havde hun som lille. Meeeen det skal nok komme. Tror snart hun trænger til at komme på tur og hilse på flere hunde og rende stærkt.
-
must haves
Uha nej hunden må endelig ikke være i bur, men har lånt vores stofbur som hun ELSKER Og wetbed og marvben har hun fået (er det så nu jeg skal komme til at tænke over hvor mange penge vi allerede HAR givet hunden for:lun:)
-
must haves
Ja helt klart kommer det an på hvalpen. Hundeseng har de sagt de gerne selv vil og så har de fået en af pigernes aflagte sækkepuder. Drikkedunk har hun fået af os i julegave og der fik de nogle prutposer - men ejer mener stadig at det får han ikke brug for - han bliver klogere Reflekser og lys var en skide god ide!! Negleklipper fik hun i julegave men han har ikke klippet hendes negle endnu (men shhh det træner vi når vi passer hende, så får han lidt hjælp der). Købte en der skulle være sådan at man ikke kan klippe for langt/med sådan en sikkerheds dims.
-
must haves
Alle de der gratis råd giver jeg sørme også videre, de kan jo være mindst lige så gode som ting der koster penge. Har købt en lille hunde førstehjælps taske også. Alle ideer modtages med smil, for jeg syntes da at jeg er helt blank selvom vi da selv har haft hvalp.
- Hvalpefoder - gode råd
-
must haves
Hvad MÅ man bare have til en hvalp på 4-5 måneder? Ting som man ikke tænker over men som man bare ville have sat pris på? Jeg er nemlig ved at finde fødselsdagsgaver til en med hvalp og han er ikke kommet meget længere end snor og madskål. Jeg har introduceret en kong og den gør stor glæde, så der får han en større. Men hvad mere?
-
Hvalpefoder - gode råd
Vi fodrer med Eukanuba, dog ikke puppy. Vi bruger det fordi efter vores den lille blev syg ovenpå både olivers og wolfsblut fandt vi ud af at der skal være korn i hendes mad og det er der i det Eukanuba vi bruger nu. Hunden elsker det og hun er SÅ flot. Så sent som i går roste dyrlægen hende helt til skyerne og kommenterede den flotte pels og det hun kommer af med er perfekt. Så tvivler på vi giver andet end Eukanuba til hende, så længe de ikke ændrer i noget
-
Ferie med hund
Rengørring kan man betale sig fra:blink: meeeeennn forstår dig godt.
-
Ferie med hund
Uge camping med fiskesø og natur, der må man have hunde med. Vi skal derned i nogle hytter på et tidspunkt
-
Hvalpefoder - gode råd
Jeg er ikke opdrætter men har brugt olivers siden det kom ud. Men for ca ½ år siden begyndte vores hunde at være fedtede i pelsen og matte og ikke tilpasse. Vi skippede olivers og fik meget hurtigt vores smukke hunde tilbage. Jeg skrev en del med olivers og de indrømmede at der var lavet en masse forandringer i deres foder og de vidste godt at flere hunde reagerede på det. Jeg er ked af at sige at jeg ikke vil anbefale olivers, for førhen var vi virkelig glade for dem.
-
lever sovs
http://www.tv2nord.dk/artikel/334374:Regionale-nyheder--Leversovs-er-det-nye-til-kraesne-hunde?rss= Lever sovs til hundenes mad Citat:- Leversovsen er i modsætning til mange andre produkter alene sammensat af 100% rene råvarer - og uden tilsætningsstoffer. Dermed gør vi op med en udbredt misforståelse - at vores hunde og andre kæledyr skal leve af affaldsprodukter, siger han :hmm:
-
Webshop med gode praktiske gummistøvler?
Det burde vi sagtens kunne finde ud af
-
Webshop med gode praktiske gummistøvler?
Ja den så mand og barn og mener bestemt at vi skal besøge dig igen
-
Endnu en julegavehvalp <3
åååhhh så kær! Hvor er hun altså charmerende.
-
Spilops Wild Weather Wilma
Eeeejjjj hvor er hun bare kær:lun:
-
Hvad siger jeres hunde til dårligt vejr?
vores er ligeglade. Den gamle vil ikke være ude så længe men tror det hænger sammen med gigten og at det er i haven. Tog vi hende med på strand eller skov eller store marker, så glemmer hun alt om vejr, alder og gigt Den lille elsker at være ude i al slags vejr, hun er lige kørt på jagt i stormen og hun var MAJET glad
-
chokolade panik!!
jo jo hun var helt fin og fik ingen reaktion.
-
Min excentriske hund
ha ha ha ha det minder mig om Siris lækre kloge hunde som ikke tror man kan gå igennem vores fluenet.
-
cortaflex
Sassy er ikke på smertestillende. Hun er lidt stiv på forbenene om morgenen eller hvis der er ekstra koldt. Tør ikke lade være med at give hende noget af det. Det hele skulle gerne hjælpe hende og msm og grønlæbe er noget vi blev anbefalet hos hestens helse og cortaflex herinde og nu får hun det hele.
- cortaflex
-
cortaflex
Vi skal nok finde en løsning. Jeg har lige smidt dem en mail. Vi var gået lidt skævt af hinanden (manden og jeg) og jeg undrede mig over at det ikke kom med posten og han troede jeg fandt en løsning...... det gjorde jeg jo ikke før han sagde han ikke havde bestilt. MEN nu skal det bestilles Vores brokker sig ikke over smagen, men ok de er jo også lab.
- cortaflex
- cortaflex
- cortaflex
- cortaflex