Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Kunne godt være man skulle se Django Unchained - alle siger jo den er så god Og Les Miserables gad jeg også godt se... Især nu, efter at have læst med her
  2. Jeg er stolt af at Bobo er så god til at lege med alle hunde og tilpasse sig deres leg. Har endnu ikke mødt en hund, som han ikke kunne med og selvom det nok kommer en dag (måske) så er det altså stadig en pisse god egenskab
  3. Ja, Johna ligner i hvert fald en, som man ikke skal komme i vejen for
  4. Jeg tænker umiddelbart, at man nok i hvert fald skal forvente lidt dyrlægeregninger. De får jo ofte nogle skavanker, sådan nogle ældre hunde. Men ellers havde jeg nok gjort det. Som Trine siger, hvis han trives med jer og jeres hund, så skal det da nok gå To hunde kan sagtens have glæde af hinanden, selvom de måske ikke leger så meget sammen
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Tror det er fordi din hund rullede sig i menneskelort
  6. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    :stupid: Jeg sidder og kigger på den og tænker "nej, den gør da ej..." Men det er sgu da klart den ikke gør det mere... Måske går jeg bare i seng igen...
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Løbere gør... Har jeg hørt
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Ja. Der render også en del vilde katte rundt heromkring. Så derfor er Lucky også kastreret. Det er ikke noget man sådan lige har lyst til at bidrage til, når man har set hvordan de ser ud Eller, der har rendt mange rundt i hvert fald. Har ikke set nogle længe og har hørt noget om at dyrenes beskyttelse har hentet nogle af dem, så måske er de ved at få bugt med problemet :hmm: God ferie
  9. Ja, jeg har også en ide om at en del af dem er førstegangskøbere. Og har også tænkt, at en del af det er impulskøb. Ellers kan jeg ikke helt forstå det. Man er jo tit lidt på bar bund, når man køber hund første gang og hvis de så har talegaverne i orden i den kennel og virker som nogle søde og rare mennesker, så tager man nok bare det for gode varer. Men det er sgu trist at sådan noget bare kan blive ved
  10. Det er faktisk meget rart at vide, at selvom Iso vil klare sig 100 gange bedre end Bobo på en konkurrencebane, så er de ca. lige tossede, når hun har fri
  11. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Hvor? Nu har jeg kigget tre gange på tv guiden og kan stadig ikke se den... hehe... lidt hjælp, tak..
  12. Der var forøvrigt også dengang han slog hovedet ind i en bil. Han gik og kiggede langt efter en mand, indtil jeg kaldte på ham. Så løb han fremad... Lige ind i en bil Han laver ikke så meget ballade, men han gør bare så mange dumme ting, hvor man ikke kan tænke andet end "nej, nej, nej :stupid:"
  13. Hun skulle da så meget hjem til mig og bo! Stakkels smukke, lille hundepige
  14. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Nå, jeg startede med at se "life as we know it." Så lige præcis 7 minutter, så besluttede jeg mig for at det gad jeg ikke helt alligevel Så "the invisible" i stedet for. Lidt underlig film, men hvis man lader være med at tænke for meget over det, er den okay... Hehe...
  15. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    De sender ikke noget godt i fjernsynet og jeg kan simpelthen ikke finde på hvad jeg skal se. Nogle anbefalinger? Udover virkelig klamme gyserfilm
  16. Som modvægt til den anden tråd I dag, da vi gik tur og han tissede i sneen. Han har luret at gule pletter = spændende dufte og begyndte derfor at snuse meget intenst og fokuseret lige der hvor han selv havde tisset for to minutter siden. Det var altså virkelig ikke hans skarpeste øjeblik :stupid: Eller tidligere i dag, hvor vi lå i sengen og tog en morfar. Jeg er helt vildt snottet og synes lige pludselig jeg blev så træt, at jeg trængte til en lur. Og Bobo var også klar på den ide :blink: Lige indtil han hørte et eller andet udenfor, som åbenbart IKKE burde være der. Så han flyver op og jokker mig lige i flæsket, den skid Jeres tur
  17. Støvsugere... Og vand ligeså snart det kommer på flaske eller kommer fra en vandslange. Det kan han af en eller anden grund slet ikke have. Fandt jeg ud af sidste sommer, da jeg lige ville skylle ham lidt, fordi der var så varmt. Staklen døde jo lidt indvendig
  18. Jeg sidder bare og tænker på hvordan han bar sig ad med at smadre sådan en
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Enig. Der er ikke mange hunde, der får lov til at rende frit rundt ligesom en del katte gør. Så det er da kun hvis katten er udekat det er uansvarligt. I hvert fald efter min mening.
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Bobo ER madglad. Men jeg synes bare der er forskel på at være madglad og på at være konstant sulten. Og så har du bare oplevet noget andet end mig, det er jo fint nok
  21. Det er rigtigt, men en hurtig søgning på google viser jo en masse artikler og indlæg fra andre fora osv., som ikke ligefrem omtaler kennelen positivt. Det ville jo nok i hvert fald afskrække mig. Men okay, der må være nogle der ikke undersøger sådan noget først. Eller bare ikke taget det så alvorligt?
  22. Det er altså også virkelig imponerende
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Nå, men nu har jeg bare oplevet flere hunde, der går fra at være slanke hunde med ganske normal appetit til at blive frådende monstre (overdrivelse fremmer forståelsen ) når der er mad i nærheden. Så jeg tænker altså, at der godt kan være en sammenhæng. Jeg har i hvert fald ikke mødt en intakt hund, der virker så sulten som ham. Men du er jo også fuldstændig for kastration og jeg er lidt mere skeptisk, så vi bliver nok alligevel ikke enige.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.