Alt der er opslået af Therese
-
Hvornår var du mindre stolt af din hund?
- Hvad var den sidste film du så???
Kunne godt være man skulle se Django Unchained - alle siger jo den er så god Og Les Miserables gad jeg også godt se... Især nu, efter at have læst med her- Hvornår var i sidst pavestolt over jeres hund?
- Billedtråd Marts 2013
- Gammel schaefer hanhund paa 8-9 aar.
Jeg tænker umiddelbart, at man nok i hvert fald skal forvente lidt dyrlægeregninger. De får jo ofte nogle skavanker, sådan nogle ældre hunde. Men ellers havde jeg nok gjort det. Som Trine siger, hvis han trives med jer og jeres hund, så skal det da nok gå To hunde kan sagtens have glæde af hinanden, selvom de måske ikke leger så meget sammen- Min dejlige Hund spiser sin egen afførring
Tror det er fordi din hund rullede sig i menneskelort- Hvad var den sidste film du så???
:stupid: Jeg sidder og kigger på den og tænker "nej, den gør da ej..." Men det er sgu da klart den ikke gør det mere... Måske går jeg bare i seng igen...- Min dejlige Hund spiser sin egen afførring
Løbere gør... Har jeg hørt- Kastration af hvalp, hvornår er normalen??
Ja. Der render også en del vilde katte rundt heromkring. Så derfor er Lucky også kastreret. Det er ikke noget man sådan lige har lyst til at bidrage til, når man har set hvordan de ser ud Eller, der har rendt mange rundt i hvert fald. Har ikke set nogle længe og har hørt noget om at dyrenes beskyttelse har hentet nogle af dem, så måske er de ved at få bugt med problemet :hmm: God ferie- I håb om kennel Joy-hoff´s stop for avl
Ja, jeg har også en ide om at en del af dem er førstegangskøbere. Og har også tænkt, at en del af det er impulskøb. Ellers kan jeg ikke helt forstå det. Man er jo tit lidt på bar bund, når man køber hund første gang og hvis de så har talegaverne i orden i den kennel og virker som nogle søde og rare mennesker, så tager man nok bare det for gode varer. Men det er sgu trist at sådan noget bare kan blive ved- Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Det er faktisk meget rart at vide, at selvom Iso vil klare sig 100 gange bedre end Bobo på en konkurrencebane, så er de ca. lige tossede, når hun har fri- Hvad var den sidste film du så???
Hvor? Nu har jeg kigget tre gange på tv guiden og kan stadig ikke se den... hehe... lidt hjælp, tak..- Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Der var forøvrigt også dengang han slog hovedet ind i en bil. Han gik og kiggede langt efter en mand, indtil jeg kaldte på ham. Så løb han fremad... Lige ind i en bil Han laver ikke så meget ballade, men han gør bare så mange dumme ting, hvor man ikke kan tænke andet end "nej, nej, nej :stupid:"- Hvornår var du mindre stolt af din hund?
- Lille søde Rea fra Banja Luka.
Hun skulle da så meget hjem til mig og bo! Stakkels smukke, lille hundepige- Hvad var den sidste film du så???
Nå, jeg startede med at se "life as we know it." Så lige præcis 7 minutter, så besluttede jeg mig for at det gad jeg ikke helt alligevel Så "the invisible" i stedet for. Lidt underlig film, men hvis man lader være med at tænke for meget over det, er den okay... Hehe...- Hvad var den sidste film du så???
De sender ikke noget godt i fjernsynet og jeg kan simpelthen ikke finde på hvad jeg skal se. Nogle anbefalinger? Udover virkelig klamme gyserfilm- Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Som modvægt til den anden tråd I dag, da vi gik tur og han tissede i sneen. Han har luret at gule pletter = spændende dufte og begyndte derfor at snuse meget intenst og fokuseret lige der hvor han selv havde tisset for to minutter siden. Det var altså virkelig ikke hans skarpeste øjeblik :stupid: Eller tidligere i dag, hvor vi lå i sengen og tog en morfar. Jeg er helt vildt snottet og synes lige pludselig jeg blev så træt, at jeg trængte til en lur. Og Bobo var også klar på den ide :blink: Lige indtil han hørte et eller andet udenfor, som åbenbart IKKE burde være der. Så han flyver op og jokker mig lige i flæsket, den skid Jeres tur- Hvad hader jeres hunde mest ????
Støvsugere... Og vand ligeså snart det kommer på flaske eller kommer fra en vandslange. Det kan han af en eller anden grund slet ikke have. Fandt jeg ud af sidste sommer, da jeg lige ville skylle ham lidt, fordi der var så varmt. Staklen døde jo lidt indvendig- Hvornår var i sidst pavestolt over jeres hund?
- Kastration af hvalp, hvornår er normalen??
Enig. Der er ikke mange hunde, der får lov til at rende frit rundt ligesom en del katte gør. Så det er da kun hvis katten er udekat det er uansvarligt. I hvert fald efter min mening.- Kastration af hvalp, hvornår er normalen??
Bobo ER madglad. Men jeg synes bare der er forskel på at være madglad og på at være konstant sulten. Og så har du bare oplevet noget andet end mig, det er jo fint nok- I håb om kennel Joy-hoff´s stop for avl
Det er rigtigt, men en hurtig søgning på google viser jo en masse artikler og indlæg fra andre fora osv., som ikke ligefrem omtaler kennelen positivt. Det ville jo nok i hvert fald afskrække mig. Men okay, der må være nogle der ikke undersøger sådan noget først. Eller bare ikke taget det så alvorligt?- Hvornår var i sidst pavestolt over jeres hund?
- Kastration af hvalp, hvornår er normalen??
Nå, men nu har jeg bare oplevet flere hunde, der går fra at være slanke hunde med ganske normal appetit til at blive frådende monstre (overdrivelse fremmer forståelsen ) når der er mad i nærheden. Så jeg tænker altså, at der godt kan være en sammenhæng. Jeg har i hvert fald ikke mødt en intakt hund, der virker så sulten som ham. Men du er jo også fuldstændig for kastration og jeg er lidt mere skeptisk, så vi bliver nok alligevel ikke enige. - Hvad var den sidste film du så???