Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg er sikker på at Sally og Charles synes du har verdens bedste job! Sikke mange hundevenner man får
  2. Hvis det er den eneste hund, der har dårlige hofter, kunne man godt tro, at det skyldes miljø og ikke avl. Og jeg ved godt, at man aldrig kan være 100 % sikker, men som jeg skrev, forstår jeg godt, hvis der er mulighed for at avle på en hund, hvis hvalpe sandsynligvis får rigtig fine hofter, ligesom resten af dens familie
  3. Jeg forstår ikke helt det her med, at man kan "søge" om at få lov til at avle på sin hund med dårlige hofter. Altså jo, hvis samtlige hunde i dens slægt har fine hofter, kan man måske godt argumentere for at hunden bør få lov til at indgå i avl, men ellers kan jeg ikke helt komme i tanke om en god grund. Heller ikke selvom det er en race med få individer. Så tilfører man bare racen en sygdom, som man kommer til at kæmpe med at slippe af med på et senere tidspunkt, tænker jeg umiddelbart. Jeg ved godt, at det ikke er så sort/hvidt, når man står midt i det, men jeg er ikke sikker på, at jeg ville gøre det. Så hellere avle på andre, raske hunde.
  4. Jeg synes i det hele taget det er lidt usmart at tage seks hunde med i hundeskoven på samme tid. Hvis jeg havde seks hunde, kom de i hvert fald kun i skoven i hold på to-tre stykker - medmindre de var virkelig lydige eller ingen af dem gider andre hunde. Men jeg tror altså, jeg ville få lidt stress, hvis jeg skulle holde styr på seks hunde, når vi mødte nogle. De har det jo med at hidse hinanden op og hvis først én er løbet, kan den nemt trække de andre med sig. Det er i hvert fald min erfaring. Og så er jeg ikke sikker på, at jeg ville kunne holde seks hunde ved mig, mens vi passerer og så skal de i snor - og sikke et snorehelvede... Ej, umiddelbart lyder det som en ret dum ide
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    5,94 og 441 kcal
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har gået og tænkt på om vi ikke skulle have en i januar også - så jeg stemmer for... Hehe
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hehe... Jeg var også ret klar på at vinde - eller i hvert fald ligge i toppen... Det gjaldt de første to dage Men er sikker på Bobo ville synes det var hyggeligt at komme ud og rende lidt med Zeus - de har også begge to lange tunger... Og ja, jeg bliver ved med den tunge, jeg var imponeret
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg er altså lidt i chok over hvor meget nogle af jer går Når jeg går 7 km om dagen, synes jeg det er meget... Og så går nogle af jer 12-13 stykker... :scared:
  9. Haha... Har du lokket ham derop? Eller er han bare en slyngel?
  10. Han er altså også blevet rigtig flot
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Til minde om...
    Hvor er det trist :ae: R.I.P Joy
  12. Jeg prøver også at finde en fællesnævner for de dage, hvor han er ekstremt rastløs... Jeg tror nemlig også der er en grund til det.. Men det er lidt tricky
  13. Det tror jeg ikke. De fleste hvalpe jeg kender, skal nok gøre opmærksom på hvis de keder sig
  14. Vær glad for det Jeg ville holde fast i det mønster, hvis jeg var dig Ej, for at være alvorlig, så tror jeg ikke du skal være bekymret. Hvis han ellers trives, gerne vil med på tur og lege og hygge sig, så tror jeg som sagt bare jeg ville være glad for at have en hund, der helt af sig selv er rolig indendørs
  15. Nej... Det er ikke bare det hunde gør... Og ja, man bliver lidt træt af en hund, der traver hvileløst rundt, farer op og gør ved den mindste lyd, kommer og kaster en bold i skødet på en og vil ud i haven hvert 5. minut... :damn: Han minder mig sgu om et overtræt barn... Og så for at svare på spørgsmålet: Bobo sover om natten og så en tyve minutters tid et par gange i løbet af dagen. Men han er jo voksen, så hans søvnbehov er formentligt anderledes end en hvalps
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Årh, vi er slappe i de her dage... Der bliver godt nok ikke gået så meget som først på ugen...
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, jeg læste det godt efter jeg havde sendt indlægget. Stakkels hund, der bor ved sådan en dum hundehandler Nu spekulerer jeg så bare på hvad de vil beholde hunden for :hmm: Den kan jo ikke bidrage til deres forretning Må vi andre i øvrigt ikke få navnet at vide, så man kan undgå hende og sprede rygtet, hvis nogen overvejer at købe hos hende? Eller må man ikke skrive sådan noget herinde?
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Åhh, nu gør jeg sikkert noget dumt, for hvis hun først er kommet ind i huset, er det ikke sikkert hun kommer herfra igen Men hvis køber er indstillet på det, kan hun sikkert godt være her. Jeg skal lige vende det med resten af familien, så vender jeg tilbage.
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, enig med dem, der synes du skal hente hunden hjem. Hvad afholder jer fra det, hvis jeg må være så fræk at spørge? Jeg ved godt, at I ikke kan have hunden, men nu er der jo andre, der tilbyder at overtage hunden. Så: giv dem pengene tilbage, så den hund kan komme væk fra de kyniske mennesker, som åbenbart ikke havde tænkt sig at bruge hende til andet end avl og tjene penge på hende og giv hende til et hjem, hvor hun vil få det godt og hvor folk er ligeglade med om hun har en livmoder eller ej. Det synes jeg virkelig I skal.
  20. Jeg tror du har helt ret i, at det en kombination af rigtig mange ting Og der er rigtig mange ting, der spiller ind, hvis man gerne vil leve sundt og/eller tabe sig. Det er jo ekstremt individuelt hvad der virker.
  21. Men kan man afvise, at anorektikere taber sig pga. den øgede mængde motion kontra meget mindre mad? Kan man helt sikkert sige, at deres forbrænding ikke falder, fordi de spiser mindre? For når jeg har læst noget om anoreksi, mener jeg helt klart at kunne huske at forbrændingen blev nævnt. Men jeg kan selvfølgelig huske forkert, er slet ikke ekspert, så nu spørger jeg bare lige for forhåbentligt at blive lidt klogere Og nupo? Som jeg forstår konceptet, er det meningen, at man skal spise 5-6 gange om dagen og derfor vil forbrændingen også holdes oppe, da man jo får alle de næringsstoffer, som kroppen har brug for. Ergo vil der ikke være nogen mening med, at kroppen "satte" forbrændingen ned, da den jo burde få energi nok. Jeg ved det som sagt ikke, så det er bare hvad jeg lige tænker.
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ikke mig... Hehe... Kommer vist aldrig i fitness mode, det er min krop vist ikke programmeret til... Men nu har jeg da spurgt søs om hun vil med i svømmehallen i morgen... men det er jo også sjov motion Bare ærgerligt man ikke har hunden med der
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Puha, hvor skal jeg gå temmelig mange flere kilometer for at komme i nærheden af jer.. Ærgerligt hunden ikke kører på batterier :blink:
  24. Okay, når jeg ser Luna, kan jeg godt se, at Bobo måske er liiiidt for tyk Ved godt de ikke er samme køn, så hun er nok lidt mindre fra naturens side, meeeen...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.