Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Nemlig. Tænkte bare højt lige der
  2. Sådan har jeg det slet ikke. Hvis Bobo kunne fange en kat og slå den ihjel ligeså humant, som hvis det var en mus, ville jeg være ligeglad. Der er bare to problemer i min verden. 1) Katten kan være nogens kæledyr og jeg har ikke lyst til at min hund skal være skyld i, at andres kæledyr dør. 2) Katten er meget større end en mus og har meget bedre muligheder for at forsvare sig, så det kunne nemt blive det rene blodbad. Og jo større dyret er, jo sværere må det være for hunden at slå det ihjel, så det kunne sagtens blive ret problematisk, hvis dyret skulle ligge og lide, fordi det ikke blev dræbt ordentligt og evt. løb væk. Vil lige for god ordens skyld sige, at jeg selvfølgelig også ville synes, det var synd, hvis en mus skulle lide, men chancen for at den dør, når den har været i "kløerne" på en hund er alligevel noget større end hvis det var en kat, så jeg anser det for ret usandsynligt at musen overhovedet ville få mulighed for at ligge og lide.
  3. Jeg tænker, at det er ligesom når mennesker smiler eller griner. Tror ikke hunde tænker over at de logrer, så det er vel ren refleks, ligesom når vi griner. Altså noget som er medfødt og som man oplever en positiv respons på og derfor fortsætter med.
  4. Ja og det er så snyd.. Undtagen det med bumserne, selvfølgelig Men det andet er snyd
  5. Men det her er i Randers
  6. Jeg forstår egentligt ikke tanken bag, at der skulle være forskel på racen i det her tilfælde. Jeg kan slet ikke følge den tankegang, for hvorfor skulle man pege fingre hvis det er en amstaff der slår en mus ihjel, men klappe i sine små hænder, hvis det er en labrador - jeg kan slet ikke komme på nogle gode argumenter for at folk skulle agere sådan Så skulle det da lige være fordi de mennesker bare mangler noget at gå op i og bruger enhver lejlighed til at råbe højt om hvor forfærdelige listehunde er. Og det kan man jo alligevel ikke tage seriøst. Jeg kan i hvert fald ikke. Uanset racen kan jeg nu ikke få ondt i røven over, at en hund slår en mus ihjel på en human måde. Vi havde mus indenfor hver vinter, da vi boede på landet og en overgang havde vi også rotter - på loftet faktisk Dem fik hundene da lov til at tage. Det vil jeg da hundrede gange hellere have end at rotterne skal æde gift og lide, indtil de dør. For det er sgu også synd. Og så ved jeg godt, at det er en lidt anden situation end den vi diskuterer her, men min holdning er egentligt lidt den samme. Hvis Bobo slår en mus ihjel, så skal han bare have lov til det uanset om det er nede i skoven eller om det er i vores have. Jeg kan godt se problemet, hvis han ville æde dem, fordi det jo så rykker ved en balance, men hvis han bare slår den ihjel og smider den, som mine tidligere hunde altid har gjort, så er jeg altså ret ligeglad. Der skal da nok være et eller andet dyr, der finder det og æder det. Og hvis der ikke er, bliver det jo bare nedbrudt. No harm done
  7. Puha Jeg mødes nogle gange med en dame, som fortæller mig, at der nogen gange er nogle bøller, der lufter deres løse, bidske listehunde uden mundkurv i "min" hundeskov. Jeg har dog aldrig set noget i den retning derovre, så jeg går der alligevel. Men nu kommer jeg da til at tænke på hvis det er Bobo næste gang
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    I kan bare skrive
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    Han er en labrador på tre år og han kan godt være lidt lalleglad, men kunne aldrig finde på at gøre nogen noget Vi bor i Randers nord
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    Mig og Bobo vil gerne mødes
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Synes det her er godt. Rent teknisk er det ikke særlig godt, men det der glade fjæs kan jeg slet ikke stå for - og derfor er det mit yndlingsbillede :hjerte:
  12. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Åh ja, det er altid godt med en god, gammel Disney film - nostalgi
  13. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Jajaja
  14. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Det er også slutningen jeg står lidt af på Alt det andet var super fedt.. Så den med min søster og vi snakkede lidt om, at det kunne være reality tv ville være noget lignende, når alt andet blev for kedeligt.. Men det var det så sleeet ikke _________________________ De sidste film jeg har set, er "anger management" og "boy a." Den første er vildt sjov og den sidste var godt nok trist.. Og skræmmende..
  15. Gud, lever den her tråd virkelig endnu
  16. Jamen du kender jo heller ikke familien. Jeg synes da også det er at digte en smule, når du skriver at familien "bare" ikke gider hunden mere og kasserer den. Der er jo ingen af os, der ved hvordan det er foregået og hvor svært/let det har været at tage beslutningen. Altså, om der reelt bare er tale om at kassere hunden, fordi man ikke gider den mere eller om det har været en rigtig svær beslutning.
  17. Jeg har haft tre hanhunde og jeg har heller ikke oplevet det. Jeg har heller aldrig hørt om nogle hanhunde, der gør det helt bevidst... Meget mærkeligt :hmm: Måske er de til golden showers
  18. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Jeg så "cabin in the woods" her til aften.. Vil ikke afsløre for meget, hvis nogle har tænkt sig at se den, men... jeg var sgu ret skuffet.. haha
  19. Må jeg så lige prøve at sende en pb til dig med et billede i en større størrelse? Ikke fordi du skal skifte det nuværende billede nu, men bare så jeg ved det til en anden gang? Kunne nemlig ikke finde ud af det.. Det hele gik bare i stå, da jeg forsøgte at sætte et stort billede ind..
  20. Jeg har fået nye bukser i dag :banan: Fandt også en fed sweater agtig ting, men den var virkelig lang og fik mig til at se endnu mere lavbenet ud end jeg er.. hehe.. så den kom ikke med hjem...
  21. Jeg har også stemt nu på.. et.. par stykker

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.