Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Men det er heller ikke nogen hemmelighed, at der i perioder er nogle bestemte racer, der er syndebukke? Engang var det Rottweiler og Schæfer, i dag er det amstaff og alt andet, der ligner lidt. Medierne puster da lidt til den angst ved at skrive ord som blodtørstig og dræberhund. Og så ved jeg godt, at der har været en del episoder med såkaldte kamphunde, så det kommer ikke bare ud af den blå luft. Men jeg synes det er en usaglig måde at skrive på. Personligt køber jeg i hvert fald ikke aviser for sensationen, men for at læse om hvad der sker rundt omkring - og det skal gerne foregå med helt klare facts. Jeg er ikke interesseret i journalistens eller bladets personlige holdning. Jeg gider heller ikke læse aviser, der er smækfyldt med fordomme om indvandrere eller andre befolkningsgrupper, for at tage et eksempel. Så jeg synes det er fint hvis der kommer lidt mere fokus på at fortælle frem for at forarge.
  2. tun

    en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg synes sagtens, du kan blande lidt ekstra i foderet engang imellem. Vi gør det selv, ellers synes vovsen at det bliver virkelig kedeligt at spise. Det er jo bare det samme tørfoder hver eneste dag. Lidt afveksling er fint, tror jeg
  3. Ja, jeg synes altså heller ikke, at det gør mig dummere at se tv3.. Jeg ser jo også meget andet, og på andre kanaler. Dokumentarer fx.
  4. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    årh for fanden da... lille pus kan få helt ondt i hjertet af sådan noget, når jeg sidder og kigger på bobo, der ligger og putter i sengen lige nu.. og som får kærtegn og klap, masser af kærlighed og mad i skålen hver aften.. puha, det kan jeg slet ikke tåle
  5. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    jeg oplevede det engang vi så gyserfilm.. på de allermest uhyggelige steder begyndte nogle unger at sidde og grine.. man griner ikke under en gyserfilm, nå!!
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har oplevet flere hunde, der er rendt hjemmefra og kommet ind til os. Tit er det de samme hunde, der kommer igen og igen.. og så igen.. Det kan jeg have utrolig svært ved at forstå og det har da også givet nogle konflikter, når der kom en hanhund ind til vores to hanhunde - så fik den da bøllebank! Det er skide synd for den hund, men det var min have og der var sat hegn op, som mine hunde ikke rendte ud gennem. Så gider jeg altså ikke gøre en masse ekstra for at holde andres hunde ude. Jeg forstår måske behovet, hvis man har små hunde, som man gerne vil passe på overfor de store hunde som tromler dem og folk skal selvfølgelig bare gøre det de synes der er behov for. Jeg gider bare personligt ikke bruge en masse ekstra tid, penge og energi på at løse et problem - som slet ikke engang er mit problem. Jeg er enig med Miss Menelli i at folk selv må tage ansvar for hvad deres hund går og laver. Det kan ikke være rimeligt at man som hundeejer skal tage højde for hvad alle andres hunde kan finde på, når man sætter hegn op.
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja okay, det sender bare et helt forkert signal, at man godt kan få erstatning hvis man kommer til skade under et indbrud.
  8. Hahaha.. Det her er lidt sjovt Men du fik altså min stemme, Lonny...
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det er også dybt godnat :damn: Blev helt paf, da jeg hørte det første gang - var overbevist om at det var en joke. Kan slet ikke forstå hvad folk har tænkt på, da sådan en lov blev vedtaget Kan slet ikke se hvad grunden skulle være til det :hmm:
  10. topic svarede på Therese's Trei i Adfærd
    Det er ikke klodset - det er snedigt.. Eller
  11. Min hund erstatter absolut heller ikke andre aspekter i mit liv. Jeg ser det sådan, at min familie udfylder en plads, mine venner udfylder en anden og mine dyr udfylder en tredje. Men de udfylder ikke hinandens plads - de betyder jo alle sammen noget forskelligt i mit liv.
  12. jeg kan ikke skrive så meget, for jeg er i skole.. Men er enig med jer andre i at en hund er en hund og skal have et godt hundeliv, men det er ikke bare en hund for mig. Elsker sgu det kræ og det bliver aldrig "bare" for mig..
  13. Hahahaha.. Ja ja ja, det er godt med dig
  14. Undskyld! Og en Møffe-hund, selvfølgelig
  15. Men ja, bliver da vildt rart, når det er betalt
  16. Men dyyyyyrt
  17. Jeg drømmer om en labrador, en golden retriever, en aussie, en amstaff, en new foundlænder, en schæfer, en rottweiler og en SBT. Det er vidt forskellige racer, men jeg kan se noget interessant i dem alle sammen og det betyder bestemt ikke, at jeg får nogle af dem som potensforlængere
  18. Vinterstøvler, det ved jeg godt nok slet ikke endnu.. Er mere optaget af at finde ud af hvad jeg skal have til efteråret.. Skal næsten have en helt ny garderobe, der er meget jeg ikke kan passe mere..
  19. DUM

    topic svarede på Therese's AnjaCS i TV / Film
    Ja, hun er altså sød
  20. Jeg tror jeg er større end dig? Jeg er i hvert fald ligeså stor.. Så jeg kan heller ikke passe dem lige nu Desværre!
  21. Også mig! Eller endnu bedre.. En amstaff.. Men det kræver jo lige, at der bliver lavet lidt om i den der lov..
  22. Har du læst Ninjamors indlæg? Der er da ikke noget forældet eller gammeldags over hendes måde at træne og aktivere på? Tror nu mere der menes, at det bare kunne have været rart, hvis den var udkommet for tyve år siden..
  23. Jeg er altså også faldet fuldstændig pladask for dem her! Staffordshire bull terrier Dejlige Staffordshire hvalpe sælges - Hund
  24. Altså, hvis jeg stod og skulle have hund igen, så skulle hun helt klart!! Smukke pige
  25. Deltag bare! Jeg er også tyk, men derfor kan man da godt synes at ens tøj er pænt

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.