Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Amerikanske collier? De er da ret hvide ift. dem vi har herhjemme? Men søde ser de da ud Hvad hedder de?
  2. topic svarede på Therese's AnneMangetal i Debat
    Sjov leg :5up: Men har ikke lige nogen bud
  3. Årh, blev helt ked af det, da jeg læste overskriften.. Så blev man jo godt, hvad der er sket! Og vi ved jo alle sammen hvordan det er at være dig lige nu, så vil bare sende masser af dem her :bighug: Hvil i fred Thailo
  4. Lige lidt herfra.. Legede lidt med lysstyrken, så her er nogen fra det helt lyse over til det helt mørke Jeg synes hverken de helt lyse eller de helt mørke er ret gode. De lyse "skinner" for meget og det sidste, helt mørke, billede får slet ikke solstrålerne til at være tydelige nok, synes jeg. Selvom man skulle tro det ville få solen til at "slå" rigtig meget igennem, så synes jeg slet ikke det er tilfældet Jeg er mest vild med 3. og 4. billede, fordi jeg synes skyerne ser rigtig fine ud og jeg kan godt lide den måde solen lyser op i striber på skydækket nederst på billedet, på billede 3 især.
  5. Jeg vil bare suge til mig
  6. Jo jo, jeg ved skam godt, at man kan annoncere herinde
  7. Det synes jeg bare er en helt vildt god ide! Også ift. om hvalpene efter den parring udvikler sig til at blive nogle gode voksne hunde.
  8. Jeg er frisk på lidt fotosnak Og hvor er du god! :5up:
  9. topic svarede på Therese's Trixie83 i Pleje
    Bobo kan heller ikke selv altid, men jeg nægter simpelthen at hive lort ud af røven på ham! Det må han altså selv klare - så ond er jeg nemlig Engang var det helt galt og så måtte jeg jo finde en lang pind, som jeg prøvede at prikke til lorten med. Hvilket er en rigtig dårlig ide, når hunden er vænnet til at pind = leg! Det resulterer nemlig i en hund, der hopper og danser rundt med en lort hængende i et græsstrå ud af røven, mens ejeren forsøger at forhindre ham i at få fat i den samtidig med at hun skal forsøge at få lorten ud uden at hunden får den tværet ud over det hele. Gedemarked! Siden dengang får han lov at spise LIDT græs og så er det bare videre i teksten
  10. Et hvalpekøb handler vel om at begge parter er villige til at lytte. Man skal som køber selvfølgelig ikke have en hvalp presset ned over hovedet, som man ikke har en god mavefornemmelse omkring, så der skal opdrætter selvfølgelig lytte. Men man skal heller ikke blive fornærmet, hvis opdrætter forelægger muligheden for, at man får en anden hvalp end den man havde tænkt sig. Man skal jo bare tage det som et udtryk for at opdrætteren vil det bedste for hvalpene, og se det som en god ting, og så evt. tage hjem og sove på det, hvis man er i tvivl. Som andre også har nævnt, så ser man kun en brøkdel af hvalpenes liv og har derfor kun en ringe mulighed for at vurdere hvalpene helt korrekt. På den anden side, så betyder mavefornemmelse og kemi altså en hel del. Man skal selvfølgelig ikke købe en hvalp, hvor man bare fornemmer, at det aldrig vil blive rigtig godt. For så bliver det det sikkert heller ikke. Så det handler vel om, at man bliver enige om tingene. At gå helt over i enten den ene eller den anden side kan aldrig være til gavn for nogen, så som med så meget andet må det handle om at finde en gylden middelvej. Og det er egentligt også mit indtryk, at det foregår sådan i langt de fleste tilfælde.
  11. Hehe... Man skal da have mors opbakning, når man skælder ud
  12. Det er du heller ikke - vi er i hvert fald to Kigger også meget, meget sjældent på hvor indlægget er skrevet.
  13. Det er bare for langt for min smag
  14. Jeg ville ikke kalde min hund Moviestar som kaldenavn. Men på stamtavlen er det da helt fint Og du kan jo reelt kalde din hund hvad du vil
  15. Behøver stamtavlenavn og kaldenavn at være ens? Hvis du har det perfekte navn, kan du vel bare kalde ham det og så lade det være op til opdrætteren at bestemme stamtavlenavnet? Medmindre du gerne vil have at de er ens?
  16. Det kan selvfølgelig være Kan selv, vil selv!
  17. Så behøver han ikke forsøge at åbne den tre gange, inden det lykkedes
  18. Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor Bobo ikke kan finde ud af at kradse på døren, men godt finde ud af at hoppe op og åbne den :hmm:
  19. Men han var jo ved at dø? Og han kunne ikke komme i søen, for den var fyldt med alger. Så vil man bare gøre det så godt og så går han bare helt i selvsving Hvis jeg var ved at få et hedeslag (overdrivelse fremmer forståelsen) så måtte de gerne hælde litervis af vand udover mig
  20. Hahaha.. Han ligner virkelig en der er ved at vælte på det første billede!
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Ej, hvor er hun skøn... Og jeg forstår slet ikke, at det hvide er uønsket - synes jo hun er topcharmerende med lidt hvidt
  22. Bobo ryster sig også nogle gange, mens han svømmer - eller han prøver i hvert fald på det Ser frem til den dag han opdager at det er en dårlig ide... Man kommer helt ud af kurs Og ja, vand fra flaske er altså bare klamt
  23. Ja, det er så skørt

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.