Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Hvor er han skøn Og virkelig køn!
  2. Ehh... Så skal vi gå eller cykle Og så tror jeg altså ikke Bobo er klar på ret meget leg! Tror liige jeg vil bruge et par dage på at finde ud af noget med et lift, hvis det er okay
  3. Snoren er mere for at skåne folks hunde, så han ikke stormer hen i hovedet af dem Det kan godt virke ret overvældende. Og så er det er en ret god måde at få ham til at slappe lidt af på - han kommer ikke fremad, før han er rolig og det kan han ligeså godt lære. Og så må man jo have snor på dyret, så det ikke bare løber Men jeg har nu heller ikke noget imod at slippe dem, når de er tæt på og han er rolig, så de kan hilse i fred og ro uden os hængende i den anden ende af snoren Så lad os da bare finde ud af noget
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Det kan være hunden bare ser sådan ud Altså, jeg skamroser ikke nogen, men jeg synes godt nok du er hurtigt ude her.. Jeg forstår stadig ikke, at du kan sige, at hunden åbenlyst ikke har det godt ud fra et enkelt sølle billede. Men det er måske heller ikke meningen, at jeg skal forstå :hmm:
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Men hvordan vurderer man ud fra et enkelt billede om en hund er syg eller rask? Jeg kan da også hurtigt tage et billede, hvor min hund ser syg ud? Og et eller andet sted, så er sygdom vel altid en risiko, når man overtager en hund?
  6. Trådværktøjer + abonner på denne tråd.. Bum, problem solved
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Om et år kan vi sammenligne? Men jo, det er nok cirka sådan noget der
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Ham ved jeg slet ikke hvordan ser ud Så det er da muligt?
  9. Yeees, det virker :banan: Tak Laila Findus: Jeg elsker det nemlig også, det kan så mange ting.. Og så er det gratis Og ja, nu funker det vist
  10. Tester lige...
  11. Hvad laver du så her? Nej, har prøvet photobucket, som er der jeg uploader billeder til. Men jeg kan ikke få den til at uploade billedet, hvis det er redigeret. Så uploader den originalen. Og det gider jeg ærlig talt ikke bøvle med. Men tak for tippet
  12. Nå? Jeg prøvede at uploade det inde fra den der vedhæftningsside. Men det der lyder da meget nemmere
  13. Nu har jeg endelig fået uploadet nogle billeder til det web album, som man kan oprette gratis, når man bruger picasa. Så tænker jeg, at det er meningen, at jeg skal kunne lægge billeder herind direkte fra den side ved at kopiere URL adressen. Som jeg altid har forstået det, er URL adressen det der står oppe i browserfeltet.. Sådan er det vist med links i hvert fald? Er det helt skævt?? Og hvis det er, hvordan får jeg så kopieret billedet herover? Den siger nemlig, at filen er ugyldig Billede kopiering for dummies, tak
  14. Hm.. Man kommer vist bare ind på forsiden, Ida og mig havde samme problem i går, da jeg skulle vise hende.. Men tryk på "til salg" ude i siden - hun er den eneste derinde, så man kan ikke tage fejl
  15. Hende her svesken KIVAS EDEN
  16. Ved du hvad Frede, tror det passer folk ret godt - nogen havde viiist lidt svært ved at nå det til kl. 14, så vidt jeg husker? Og så vil folk vel ikke have siddende på sig, at de er tissemyrer - så mon ikke de kommer?
  17. topic svarede på Therese's Trei i Adfærd
    Hahaha.. Hun har da rigtig fået jer snoet om lillefingeren Eller hvad det hedder når man er hund? :hmm:
  18. topic svarede på Therese's Trei i Adfærd
    Hehe.. Hvad man dog ikke gør for de kære dyr... Jeg har også siddet her til aften og holdt fast i enden af et halvt tyggeben, mens Bobo gnavede sig igennem det.. Man ved man er godt opdraget, når man gør sådan nogle ting her!
  19. topic svarede på Therese's Trei i Adfærd
    Nå ja, jeg har fundet ud af at tomater er "AD!" i dag.. Jeg gav Bobo en og det får ham bare til at kigge virkelig skeptisk på mig.. Og man kan bare se, at han står og overvejer hvad fanden han nu gør med den tomat.. For tygge i den, det gider man ikke.. Og hvis man spytter den ud, så tager jeg den bare. Så what to do? Han ender så med at gå ind i stuen og prøve at gemme den under en lænestol For der opdager jeg den aldrig!
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hehe ja, han er skæg Men det kunne da egentlig godt være, at det havde noget med usikkerheden at gøre..
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Han er sådan lidt omvendt racist? De fleste hunde vil vel helst lege med hunde af samme slags eller type? Hehe.. Eller også tror han bare han er en hyrdehund eller meget lille...
  22. Årh hun er ellers dejlig P!
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg tror ikke, der findes nogen af de aktive brugere herinde, som jeg ikke har været uenig med på et eller andet tidspunkt. Men derfor kan vi stadig godt hygge os i andre tråde og/eller ude i den virkelig verden Hvis man skulle være enig med alle mennesker, ville man da blive helt rundforvirret Så det skal du slet ikke bekymre dig om Og tak
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej Du skal ikke tage det personligt. Jeg er bare uenig med dig i den her diskussion - en anden gang tør jeg godt love, at jeg er enig med dig. Jeg debatterer bare og det har overhovedet ikke noget med dig at gøre som person.
  25. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Bevares. Jeg husker nok bare ikke sådan nogle små detaljer så godt... Og så har du godt nok været uheldig, hvis du har oplevet det så mange gange. Kan godt forstå du er træt af den slags hunde (og deres ejere ikke mindst) i hundeskovene.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.