Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg vil være mere opmærksom på deres stressniveau - har haft nogle frygtelig stressede hunde. Det er synd for dem og hårdt for os, der skal leve med dem hver dag. Kontaktøvelser og indkald vil også have en høj prioritet. Og som andre nævner, kunne det være rart med en hund, der ikke behøver hilse på alle hunde eller mennesker
  2. Ja, jeg bor jo ikke så langt væk og ville gerne have passet ham, men da der bor en kat her, går det nok ikke.. Desværre.. Men held og lykke med at finde en passer
  3. :lol: Snak lige om gensynsglæde Tror også dine venner ville kigge lidt, hvis du kom springende ud af vinduet, når de kom forbi
  4. Hvor er han sød Stort tillykke med ham..
  5. Jeg kan heller ikke rigtig genkende nogle træk :hmm: Jo, måske at vi begge er ret reserverede.. Det er ikke ret mange, der får lov til at komme tæt på - det kunne jo ske at man kom til skade eller at noget gjorde ondt Men det er vist også det, tror jeg
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Fransk Bulldog
    Hun lyder sød :hjerte:
  7. Nej, tiden går sgu stærkt.. En dag vågner man op, og så er ens hund pludselig ti år.. Tillykke med hende :tillykke:
  8. Jeg plejer også at prøve at forklare, at de kan være ligeså gode hunde som alle andre og at størrelsen ikke har noget at gøre med hvor meget hund der er i dem.. Men nogle gange orker jeg det ikke og så er det nemmere bare at trække på skulderen og grine lidt af dem.. Men godt at du bliver ved :5up:
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Golden Retrievers
    Han ser dejlig ud
  10. Kunne være man skulle begynde på det, når folk kommentere ens "tæppetisser." Bare for at se deres ansigtsudtryk
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Hvor er han bare sød
  12. topic svarede på Therese's Dina i Debat
    Hvor sødt Du tog vel ikke tilfældigvis et billede, vel
  13. topic svarede på Therese's Dina i Debat
    Ja, jeg er vist ikke den eneste, der skyder med skarpt i den her tråd. Men jeg beklager, at jeg misforstod dig så. Og ja, lad os lade den ligge.
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Årh, små søde snebamser :lun:
  15. topic svarede på Therese's Dina i Debat
    Ej, det er for meget.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal svare til dine personlige spydigheder, andet end jeg synes det er ekstremt flabet af dig at påstå, at jeg ikke er ved mine fulde fem - det kan du vist slet ikke vurdere, der bagved din computerskærm. Og så er jeg vist i min fulde ret til at svare på indlæg, der henvender sig til mig. Og det har jeg såmænd tænkt mig at blive ved med, så længe jeg gider. Uanset om du piber eller tuder eller kommer med flere personlige kommentarer. Angående at jeg ikke skulle have læst indlæggene, så kan jeg igen oplyse dig om, at jeg har læst indlæggene. Som jeg også har forklaret dig tidligere.
  16. topic svarede på Therese's Dina i Debat
    Ja, jeg kan bare slå fast, at jeg ikke spiller dum.. Det behøver jeg slet ikke spille, kan sagtens spørge dumt helt af mig selv
  17. topic svarede på Therese's Dina i Debat
    Ja - men derfor kan man vel godt være i tvivl om trådens formål og hensigt Men ja, burde selvfølgelig have spurgt allerede der Da spørgsmålet blev stillet første gang, kunne Dina have svaret og så ville den ged være barberet. Ja, det kan jeg da sagtens forstå.
  18. Langt størstedelen er havnet hos forkerte ejere, tror jeg. Det er selvfølgelig ikke noget, jeg kan sige med sikkerhed, men jeg tror, at små hunde tiltaler folk, der gerne vil have en hund, fordi den er sød og nuttet, men som ikke rigtig er villig til at sætte sig ind i deres adfærd og sprog. Og så kommer man bare så nemt til at overskride deres grænser - sikkert ofte ubevidst. Bare det at bøje sig ned over en lille hund, kan jo virke langt mere grænseoverskridende for en lille hund end for en stor hund, tænker jeg. Og tænk lige på, hvor mange gange om dagen man gør det. Og som du også nævner, Lonny, så er mange nok tilbøjelig til at fjerne hunden fysisk, hvis der opstår et problem. Eller lige pludselig løfte hunden uden at den er klar over, at det sker. Må være skræmmende lige pludselig at miste jordforbindelsen eller hænge og svæve i luften, hvis ejeren løfter den op i snoren. Det har ikke nødvendigvis noget at gøre med, at de bliver "hysteriske," men det er næppe fremmende for trygheden.. Jeg tror også, at nogle mennesker tænker, at en lille hund ikke kan gøre så meget skade, så derfor får den meget længere tøjler end hvis hunden havde været større. Opdragelsen bliver nok lidt "mangelfuld", i mangel af bedre ord. Jeg er vist bare enig med dig, Lonny
  19. topic svarede på Therese's Dina i Debat
    Ja, jeg kan så ikke forstå, at der skal være sådan en ballade, fordi nogen ikke helt forstår hvad det er Dina gerne vil debattere.. Hvis man ikke engang kan spørge om det uden at få skudt i skoene, at man spiller dum, så ved jeg sgu snart ikke.. Jeg kan virkelig ikke se, hvad jeg skulle få ud af det Og hvis der så i øvrigt blev svaret første gang spørgsmålet blev stillet, var al den ballade nok slet ikke opstået til at starte med. Det er da virkelig ikke altid nemt at regne ud hvad andre folk mener og det er da dummere at antage noget fremfor at spørge om hvad folk egentlig mener..
  20. topic svarede på Therese's CBK i Schæfer
    Nårh, hvor er han sød Tillykke med ham
  21. Ja det kan jeg godt forstå. Krydser fingre for at alt går godt!
  22. topic svarede på Therese's Lonny i Hunde historier
    Øv, stakkels Luna
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Tillykke :banan::banan:
  24. topic svarede på Therese's Dina i Debat
    Forstår ikke rigtig hvad du mener
  25. en besked i et emne svarede på Therese i Golden Retrievers
    Stort tillykke med ham - og ja.. Jeg ville heller ikke brokke mig, hvis du postede et billede

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.