Alt der er opslået af Therese
-
Sådan laver man hvalpe
Ja en date mere er da vist nødvendigt - ser unægteligt ud som om at der er noget kemi der :slem: Og så kan jeg godt lide din søsters nye kælenavn
-
Billeder som trænger til at blive opfrisket
Han smiler da bare til fotografen
-
Billeder som trænger til at blive opfrisket
Personligt har jeg ikke noget imod at blive spammet med dumle billeder.. :hjerte:
-
Den mest spændende tråd herinde ?
Hvor bliver linksene af :hmm:
-
Billeder som trænger til at blive opfrisket
Det gør ikke noget
-
To nye Piger på hunde-forum
Hej og velkommen til
- Louie på udflugt
-
Passer mine fordomme om hanhunde?
Jeg har aldrig oplevet det, og vi har ellers nærmest kun haft hanhunde i familien. Jeg tror bare I har været uheldige..
- Hej!
-
Top 3 inden for hver gruppe
Hyrdehunde 1. Collie 2. Schæfer 3. Border Collie Vagt- og gårdhunde 1. Newfoundlænder 2. Berner Sennen 3. Dansk/svensk gårdhund Terrier 1. Cairn terrier 2. Airedale terrier 3. Amerikansk staffordshire terrier Spidshunde 1. Siberian Husky 2. Finsk Spids 3. Samojedhund Drivende jagthunde 1. Rhodesian Ridgeback 2. Beagle 3. Dalmatiner Stående jagthunde 1. Stabyhoun 2. Gammel dansk hønsehund 3. Grosser Münsterländer Apporterende jagthunde 1. Golden Retriever 2: Novia scotia duck tolling retriever 3. Labrador Retriever Selskabshunde 1. Tibetansk spaniel 2. Papillon/Phalene 3. Cavalier King Charles Spaniel Mynder 1. Whippet 2. Saluki 3. Magyar Agar
-
Chili og Caia
I "vis din perle" eller under brugernes album Hvad sker der den 22? :hmm:
-
Chili og Caia
Ja de er jo begge to aktive racer, så der er jo nok altid gang i dem
-
Chili og Caia
Skønne billeder.. De ser dejligt livsglade ud
-
Hjælp igen med foder
Okay det behøver nu ikke kræve så meget tid Men hvis det skal være tørfoder, kan jeg desværre ikke hjælpe dig, kender ikke nogen af de mærker. Men håber da du finder det helt rigtige
-
Min Border Collie
Hun er da en smuk lille sag :hjerte:
-
Hvem er jeg?
Det finder du under din profil
-
Hjælp igen med foder
Har du overhovedet at barfe eller fodre med hjemmelavet?
-
Spørgsmål angående nogle hunde
Jeg kender ikke så meget til Basset, men jeg ved at Beagler kan have svært ved at gå løse. Det betyder ikke, at det ikke kan læres, men det kræver mere træning end hvis hunden var avlet til ikke at arbejde på egen hånd, men til at samarbejde.
- Stolt!
-
Omplacerings samojeder
Ja, det var da en mærkelig udmelding :hmm: Du ville da passe perfekt på et internat :blink: Hundene vil i hvert fald hurtigt komme derfra igen og det er da godt.. Ikk'
-
hjælp til månedens hund - november
Ja, men det var mere fordi at da jeg gik herind første gang, var der kun et billede.. Men synes enten nr. 1 eller nr. 3..
-
hjælp til månedens hund - november
Det første.. Det første.. Eller måske det første Edit: ja okay, nu dukkede der så tre billeder op, så er det jo ikke sjovt mere Men jeg stemmer stadig på det første
-
Hvem er jeg?
Hej og velkommen til Ps. du kan vist oprette et album ved at gå ind i kontrolpanel under netværk - der er en kategori, der hedder billeder og albums..
-
Et helt halvt år! Tillykke Møffe!
Tillykke, det ser ud til at Møffe har haft en rigtig god dag :banan:
-
Hvordan gør jeg min hund stueren?
Du skal "guide" hunden til at lære at besørge udenfor. Tag hende ud flere gange dagligt, gerne efter hun har sovet, spist, leget, drukket/spist, så burde det lykkedes på et tidspunkt. Hvalpes blære er jo ikke så stor, så det er naturligt at de ikke kan holde sig så længe. Lad endelig være med at skælde ud, når hun har et uheld. Hun gør det ikke med vilje og det vil heller ikke hjælpe hende til at blive renlig, fordi hun ikke forstår at hun får skæld ud for at tisse inde. Hun lærer bare at det at tisse (og måske det at tisse i nærheden af dig) er noget slemt. Og det hjælper selvfølgelig ikke på en renlighedstræning.