Alt der er opslået af Therese
-
Hjælp til valg af billede
Det sidste synes jeg
-
Desinfektion
Jeg har aldrig desinficeret hundenes skåle. De bliver selvfølgelig skyllet af/vasket efter måltiderne, men andet gør jeg altså ikke ud af det.. Som Dkw også siger, så drikker de vand af klamme mudderhuller og andet snavset udenfor, så det ser jeg ingen grund til.
-
Mellempuddel, han søges til parring
Okay Et godt sind er dog ikke alt. For det første tager det oceaner af tid og penge at gøre det ordentligt. Der skal sættes tid af til at undersøge en masse omkring avl og drægtighed, der skal sættes penge af til dyrlægeundersøgelser, så I sikrer jer, at tæven er i form til at få hvalpe og ikke er ramt af nogle af de arvelige sygdomme, der findes hos pudler. Desuden skal der være penge til at tage kontakt til dyrlægen, hvis noget går galt, både før fødslen, under fødsen og efter fødslen. Ordentligt prægning og socialisering tager også ufattelig meget tid. Desuden skal I overveje, hvad der skal ske med hvalpene, hvis de ikke kan blive solgt. Der er sikkert en masse andre ting jeg har glemt, men pointen er, at det altså ikke altid er så ligetil at få hvalpe. Dette er ikke ment negativt og for at dunke dig oven i hovedet, men det er bare super vigtigt at overveje de ting, og hvis du ikke allerede har gjort det, synes jeg bestemt du skal gøre det. Og held og lykke med det
-
Alene hjemme
Det kan heller ikke altid lade sig gøre.. Men jeg synes personligt heller ikke, at det er synd for en hund at være alene i fem timer, hvis den har lært det og er rolig omkring det.
-
Til alle HF-hunde
Håber de følger din opfordring..
-
Petrine er lidt syg
God bedring med hende.. Hvor har vi bare skrevet den sætning alt for ofte de sidste par dage
- Endnu en syg HF hund
-
Virkelig dårlig nyhed
Hold op, en hård besked at få Føler med jer og Buddha og krydser fingre for at det hele vil løse sig :ae:
-
Zigi & jeg
Hej og velkommen til dig og Zigi - hun ser dejlig ud
-
Hvem ved mest om kamphunde?
Okay, så er jeg med :5up: Troede der var tale om de jagthunde der oftest bruges i DK i dag.
-
Oskar har fået furunkulose.
God bedring til Oscar :ae:
-
Her er Rufus og jeg
Velkommen til
-
Schæfer/rottweiler-mix
Hvor er han smuk :hjerte:
- Hvorfor er I blå?.
-
Hvordan ville du reagere i den her situation?
Spørgsmål 1: Jeg har selv oplevet at vores hunde er stukket af og jeg får det altid vildt dårligt over, at det er sket. Folk bliver naturligvis forskrækkede og hundene kan jo også komme til skade. Desuden er det jo ikke rart at blive overfuset. Spørgsmål 2: Jeg ville måske nok blive lidt utryg, hvis der kom fremmede hunde løbende hen til mig - netop fordi man ikke kender dem. Men jeg ville aldrig råbe efter folk i første omgang. Slet ikke, hvis ejeren er ved at kalde dem hjem. Hvis ejeren er en egocentreret skid, som mener at hans/hendes hund(e) har lov til at færdes frit på gaden og genere os andre, så kan jeg lynhurtigt ryge op i det røde felt. Især hvis hund(ene) er af den uopdragne type. Men ellers plejer jeg at opføre mig civiliseret
-
Troede jeg var færdig med at bruge penge....
Børst ham udenfor, så bliver hårerne ikke spredt rundt i hele huset..
-
Hvem ved mest om kamphunde?
Jagthunde skal vist ikke slå ihjel. Skal de? :hmm: Resten er jeg såmænd enig i, det lyder ret fornuftigt
-
Gorm the boxer i superform.
Er helt vild med det første billede
- Hund dygtigere end ejer...
-
Oktober-billeder 2009
Det er et dejligt billede :hjerte:
-
Besøg af dyreadfærdsterapeut
Dejligt at læse Held og lykke med træningen - håber der kommer endnu en update
-
Træt af min hund
Jeg synes også du skal kontakte en dyrlæge, der interessere sig for alternative behandlingsmetoder. Hvor bor du?
-
Buddha (film)
:lol: "Jeg skal sgu ikke tørres.. Og jeg skal i hvert fald heller ikke filmes imens..!!" :klap:
-
Oktober-billeder 2009
Det er heller ikke noget at spøge med da!
-
Hvorfor er I blå?.
Jaa.. Men det tænker jeg nu ikke over.. Jeg skriver bare