Alt der er opslået af Therese
-
Charlie, Merlin og Pigerne (advarsel, mange billeder!)
Det ser ud til at have været en rigtig god dag :klap:
- Diarré og opkast. :-(
-
Gø halsbånd
Jaa.. Men hunden vil jo stadig trække, selvom den har sele på..
-
Gø halsbånd
Jeg må indrømme jeg ikke forstår konceptet. Hundene aner jo ikke hvad vibrationen betyder. Det ligger selvfølgelig i den mildere udgave af den slags, men kunne du ikke bare gå hen og jage hundene ind/bede dem holde mund, når de gør i stedet for? Det andet er i mine øjne symptombehandling og erstatter ikke træning. Hvis halsbåndene ikke påfører dem smerte, kan de sandsynligvis sagtens lære at ignorere det, ligesom når du forsøger at få deres opmærksomhed.
-
Den Store Zoo-tur! - Billedtråd
Dejlige billeder :klap:
-
Stakkels Sherlock
God bedring til ham - håber det er overstået inden både han og du skal på ferie :ae:
-
Jeg tror ikke at Luna har fået det bedre
Håber hun kvikker lidt op i løbet af weekenden
-
Lumi og Tyson på gajol-æske
Og det er jo det vigtigste
-
Nye sjove billeder af Amy.
Ja da :banan:
-
Den Store Zoo-tur!
Ja jeg kan heller ikke finde noget der har med givskud at gøre :hmm:
-
Glæde, overspringshandling eller måske begge dele....
Ja ikk? Vores King fik også sådan et løbeflip og så rullede han sig altid i det hul han havde gravet til varme sommerdage, så han blev rigtig dejlig støvet.. Møghund
-
Nye sjove billeder af Amy.
Hun er da bare herlig :hjerte:
-
Glæde, overspringshandling eller måske begge dele....
Det er da for at forsøge at komme sig over den grimme fornemmelse efter et bad :blink:
-
Også ny herinde...
Det der vises ved dine indlæg hedder avatar
-
Hjælpetråd til månedens hund oktober 2009
Selv tak
-
Lumi og Tyson på gajol-æske
Det var da en sød ide
-
Månedens hund oktober 2009 "Kontakt"
Jeg har byttet mit billede ud, omme på side 9
-
Hjælpetråd til månedens hund oktober 2009
Tak Så laver jeg lige en bytter :blink:
-
Hjælpetråd til månedens hund oktober 2009
Det sidste - hun ligner en der er helt klar på narrestreger
-
Så er Miina Kommet:D
Velkommen Tonks var jo så sød at poste nogle billeder af hende i går, men det skader skam ikke med en gentagelse
-
Billeder i indlæg?
Jeg forudser at der det næste stykke tid dukker tråde op med tonsvis af billeder - ikke så ringe endda :5up:
-
Bøger?
Vi venter spændt.. Freeeeyyyyaaaa :banan:
-
Bøger?
Ja det tænker jeg også.. Meget mystisk
-
Bøger?
Nåh Det var da dejligt :5up: Så kan du få dine bøger alligevel eller hvad? Ja, det kan der jo være noget om Hvorfor er det egentlig at man ikke må melde dem til når de ikke har stamtavle? :hmm: Buddha kan da have ligeså meget brug for at blive brugt som enhver anden hund
-
Bøger?
Okay, vidste ikke man skulle være medlem for at købe hos dem Men ja, det er da træls! Så må din næste hund være med tavle :blink: