Alt der er opslået af PinPoynter
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Malinois hvalp!
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
NEJ!! Det lægges!!
- Nogen der kender til inkontinens i forbindelse med stress?
-
Diskusprolaps i nakken
øv hvor synd for ham, håber han snart er mere frisk :ae:
-
Træningsplads Århus
men er der ikke også langt at cykle til Sabro?
-
Billedtråd om det grå guld
Fra venstre mod højre; Akita, Lexus & Indy Billedet er taget på Akita's 12 års fødselsdag. Hun var frisk som en havørn indtil da, gik stadig ture på 2-3 timer, og styrede med hård pote alle andre hunde. Hun var tæve med stort T, og min første (og til alle tider bedste) hund. Billedet er fra den 4. july 2009. Den 17 september samme år, blev hun aflivet pga dårlig lever, havde aldrig troet en hund kunne blive gammel så hurtigt . Lexus var Martins hund, og kom således ind i familien sammen med ham, da vi mødtes. Hun var et år yngre end Akita, og havde bare det dejligste sind! Hun elskede børn, og elskede at lege. Kort efter dette billede, kolapsede hun en dag Martin havde dem ude. Lang historie gjort kort, havde hun en hjertesygdom, og de gav hende ikke mere end et par dage at leve i. Hun overlevede dog Akita, var helt symptomfri i 4 mdr, og kolapsede en dag mens hun legede med Indy og Charles, og blev aflivet. Indy var kun 6 år på dette billede, hun var lillesøsteren i alle ordets betydninger, hun slap afsted med ALT overfor Akita. Hun var skøn og dejlig, elskede vores katte, og elskede mennesker. 13 mdr efter dette billede, var også Indy væk. En hjernesvulst blev mere end vi kunne klare. Jeg elsker dette billede, fordi de alle her var raske og havde det godt. De fleste efterfølgende billeder er sørgmodige, fordi vi vidste hvor det bar hen, men ikke hvor længe der var igen. Savner mine piger rigtig meget! Lexi ville især have elsket Agnes, hun plejede altid at opsøge børn, og alle børn elskede hendes nuttede bamselignende udseende
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Så har jeg modtaget info om næste konkurrence, så håber jeg Sally er helt klar. Tager til træning på tirsdag og ser hvad hun siger! Det er et en-dagsstævne næste søndag, der hvor jeg plejede at træne med Indy og Charles. Der er 8 ringe, og jeg skal selvfølgelig løbe i ring 1 og 8. (som ligger længst muligt væk fra hinanden) Det skal nok gå galt
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Tror Agnes var yngre end det, da jeg tog hende med til træning. Hun lå bare i barnevogn mens jeg trænede :5up:
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
Det er forhåbentligt ikke min kusine, for så vanker der til næste familiesammenkomst
-
Billedtråd om det grå guld
må det godt være af hunde der ikke er her mere?
- Hunden med to navne
-
"Aktivitet"
nu var jeg nødt til at kigge i nogens profil, bare for at se hvad i ævler om
- Hunden med to navne
-
Kennelhoste
altsammen normalt ved kennelhoste.
-
Kennelhoste
man kan forvente det, men det er bestemt ikke sikkert. Jeg har engang haft en ud af mine tre hunde vise kennelhoste, mens de to andre gik helt fri, og de boede og levede jo sammen 24/7. Nej den dårlige samvittighed kan man ikke bruge til noget nu, det er jo ikke til at vide før det er for sent.
-
Hvalpetræf
:hjerte: Jeg kan også bedst lide de lange ørehår. Sådan skal min puddel se ud, når jeg engang får en
-
Kennelhoste
ja, og han har nok også selv smittet en god håndfuld hunde i den sidste uges tid, inden han er begyndt at hoste.. det er derfor det er så skidesvært at få bugt med!
-
Kennelhoste
Kennelhoste stortrives i varmt, vådt vejr, og hvis i har det samme vejr hjemme i DK som vi har herovre, ja så er der højst sansynligt kennelhoste i omløb! Men derfor er det stadig en god ide at tjekke for ormene. Han er sikkert smittet før weekenden, kennelhoste har en inkubationstid på 7-14 dage (alt efter hvem man spørger). Derudover kennelhoste, som hos en voksen rask hun blot regnes for en forkølelse, godt være farligt for meget unge, gamle eller syge hunde ( større risiko for lungebetændelse). Så hold godt øje med at han ikke bliver dvask og dehydreret.
-
Hund re-vaccineres til Sverige??
hvorfor? Hvis vaccinen stadig er gyldig, skal den vel bare revaccineres inden den første udløber, og er dermed gyldig lige så længe som dyrlægen stempler den til? Jeg forstår ikke.
- Valg af ny hund?
-
Hund re-vaccineres til Sverige??
hvis de er rabiesvaccineret første gang før de fylder 1 år, skal den gentages efter et år.
-
Vi får besøg i dag.....
:banan::banan: