Alt der er opslået af PinPoynter
-
Glædestråd for os alle med hunde:-)
Glæder mig til at køre ud og lufte om aftenen når baby sover! Og til at træne agility udendøre, og kunne stå op kl 6 og køre i skoven
- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
-
Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
Wow Aina! I forhold til tidligere videoer jeg har set, er der godt nok kommet fart på? Det ender med at du må tune dit køretøj for at komme med hende rundt
- Woody's helt egen tråd
-
Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
tak, ja jeg er overrasket over hendes reaktion, men på den gode måde. Synes bestemt det er noget jeg kan arbejde med!
- Woody's helt egen tråd
-
månedens hund februar 2012 - "stor og lille"
det skal vist nok være uploadet til en webside (photobucket eller lignende) for at man kan sende i pb.
-
Skal vi sige noget?
du kan jo filme ham og melde det til politiet. edit: jeg havde råbt op, kan simpelthen slet ikke lade være, det er sket mere end en gang.
-
Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
ok Ihh jeg ved bare slet ikke hvor jeg skal starte. Altså, selve løbene var ikke den voldsomme sindsoprivelse, men jeg tog afsted med det ene mål, at kunne kontrolere hende i og udenfor ringen, og det må siges at lykkes til fulde! Udenfor mellem bil og hal, knurrede og gøede hun en smule, men kunne holdes med en enkelt hånd (halsbånd + halti). Inde i hallen var hun helt stillel. Tror bare det var det hun har drømt om, en masse hunde, LIGE DER!! Hun kunne fint sidde og vente i kø, fik endda en af pigerne fra min klub til at holde hende (samtidig med hendes egen cocker) mens jeg løb i bilen efter et kamera, hun var fuldstændig rolig. Her ligger hun i kø, og venter på sin tur i agility-ringen På banen var hun lidt overvældet, løb langsomt og forsigtigt, og stoppede lidt for at snuse engang imellem. Det første løb var et par-løb, hvor man som par løb efter hinanden, den første en agilitybane, og den anden en springbane med 6 slalompinde. Jeg fandt en tilfældig at løbe med, da der ingen store hunde fra min klub var. Sally var dygtig i starten, og tog slalomen fejlfrit, men så kom der noget "box-værk" som vi fik kludret lidt i. Det var en åben klasse, så der var nogle ting som nok var lige en tand svære for Sally. Andet løb var en springklasse, jeg hasr video fra den. Gik egentlig fint, bortset fra de fejl jeg lavede, og igen virkede hun meget forsigtig og tilbageholdende. Men altså, allerførste gang ude! Og hun har jo kun deltaget i holdtræning siden november -Så ærgeligt dog, at hun smutter forbi den sidste forhundring! [video=youtube_share;HAOeDN6p_0w] Næste klasse var agility, og jeg er så træt af at dt ikke blev filmet, hendes eneste fejl var at komme for tidligt ud af slalom!! Resten af banen gennemførte hun perfekt, jeg var så stolt! Her er banen som jeg husker den: Til sidst var der en team-klasse, som jeg løb. Det var spring og tunneller. Men stakkels Sally var så træt, at det ikke gik ret godt. Jeg lærte i hvertfald at 4 klasser er for meget for hende, endnu! Jeg har en træt, men vist ret tilfreds tøs med hjem :hjerte:
-
Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
er der nogen der gider høre om min dag?
-
Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
Sally var så stor!!!!! :hjerte::hjerte:
-
Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
:hmm: Sally og jeg skal til vores første lille uofficielle konkurrence i dag... det kan gå to veje, virkelig skidt eller katastrofalt Jeg skal helt selv alene køre derop, det tager over en time, og på rimelig stor vej, dør måske lidt af skræk! Håber der ingen biler er, nu det er søndag
-
AKUT transport af hund fra tyrkiet til danmark
men hvis han ikke er chippet kan man jo ikke være sikker på at det er hans pas? Jeg troede det var hele pointen med passene. edit: for at være gyldigt, skal passes udstedes EFTER chipning er foretaget, så du skal nok have et nyt.
-
Diverse problemer med HF
det har jeg også oplevet flere gange.
- kom med hvalpebilleder
-
AKUT transport af hund fra tyrkiet til danmark
hvordan kan hunden have pas uden chip ?
- The Artist
-
Fønix - nu er han lykkelig
Hvad sker der for det ben Dejligt at se! A job well done
-
Æv!
den fik jeg også stukket i hovedet om Woody for nogle uger siden, det havde de haft stor succes med til deres border collie Jeg svarede at jeg foretrak ikke at mishandle mine hunde, så klappede hun kaje
-
Æv!
Mon ikke det var en meget værre oplevelse for dig, end det var for Kaya? Det lyder da som om hun havde en fest
-
DUM
ej gud hvor pinligt og helt enormt ringe!
-
Hunden snuser gæsterne bagi - ok eller fy?
Der er ingen af Jer der vil besøge/have besøg af mine hunde, kan jeg høre De hopper op, og vil kramme, og sidde på skødet. Charles ELSKER at besøge andre menneskers huse :banan: men vi er altid over ham, for at han ikke fristes til at lette ben... selvom det ikke er sket endnu, er han jo bare en hund. Vi passer jo ofte hunde for andre mennesker, og for et par mdr siden kom der to hunde ind. Den ene starter med at tisse på gulvtæppet. Ejerens reaktion? "jeg tænkte nok han ville gøre det, han skal altid tisse efter han har siddet i bilen" øhhh say what!?! :damn: Så gå da igennem haven! eller gå en runde i indkørslen eller lignende.. p.s. Ja Malene, hundene bliver helt sikkert i bilen (men skulle de undslippe, må de gerne råbes af )
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
:banan: ja tak!
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
hun har f.eks. nogle øvelser der hjælper med netop dette. F.eks "look at that dog" øvelsen, hvor hunden bliver klikket/belønnet for at SE på hundene omkring den, IKKE for at holde øjenkontakt til føreren. De lærer at forholde sig til hvad der sker omkring dem, istedet for at man forsøger at få dem til at lukke af for det.