Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Ej Tonks, det gør man altså ikke. Min søster bader heller ikke oftere fordi hun simpelthen ikke kan holde til det pga hende eksem.

 

jamen der lyder squ da lidt ulækkert :lol:

 

 

Nej. :lol: Jeg vasker mig naturligvis også alle andre dage, men går ikke i brusebad. Tror helt seriøst ikke det er sundt at overhælde sig med varmt vand 10-15 min hver dag. Og så går jeg selvfølgelig også gerne i et ekstra bad hvis jeg synes jeg trænger.

 

af okay, troede du bare lod lugt være lugt :lol: tænkte....hmm...sådan nogen har jeg tit kørt i bus med og viiiirkelig ønsket at de havde været i bad den dag :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jamen der lyder squ da lidt ulækkert :lol:

 

af okay, troede du bare lod lugt være lugt :lol: tænkte....hmm...sådan nogen har jeg tit kørt i bus med og viiiirkelig ønsket at de havde været i bad den dag :mrsgreen:

Haha ej men altså. Der findes vaskeklude jo :lol:

Hånden på hjertet så kunne jeg aldrig selv finde på at bade så lidt - jeg bader hver dag og skal virkelig være syg og næsten ikke i stand til at stå oprejst for at springe over, hehe. Men jeg kender det jo fra min søster, og hendes hud kan virkelig ikke holde til alt det bad med hendes eksem - og hun vasker sig da stadig dagligt, men ikke bade. Og hun lugter ikke og jeg synes ikke det er ulækkert, overhovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen der lyder squ da lidt ulækkert :lol:

 

 

 

 

af okay, troede du bare lod lugt være lugt :lol: tænkte....hmm...sådan nogen har jeg tit kørt i bus med og viiiirkelig ønsket at de havde været i bad den dag :mrsgreen:

 

Hahaha, antager at personlig hygiejne er en selvfølge ;-) Har også mødt de typer - Det er ikke rart for nogen :shock: Men bare rolig. Jeg bruger også deo og alt muligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker det lyder som om du har brug for en god concealer i stedet for alt det andet ;-) Er selv stor fan af YSLs concealer, fåes i mange farver og er nem at blende ind i huden, også hvis man kun lige skal dække nogle problemområder og ellers ikke bruge "hud makeup".

 

 

Så mange navne, for næsten det samme :lol: Tror måske bare jeg tager en dullet veninde med på shopping.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde egentlig lovet mig selv, at holde en shoppe pause og gemme mine penge til Paris meeeen så fandt jeg lige de 3 ting her på Zalando :mrsgreen: og faktisk slet ikke så dyrt, små 500kr efter jeg indløste en rabatkode :5up:

 

 

:sjov: Den kender jeg alt for godt!

 

Det værste er, jeg kan sagtens gå længe uden at bruge penge men, hvis jeg decideret tænker "Så! Ikke mere" så er der pludslig 700 ting jeg ikke kan leve uden :klap:

 

Jeg shopper vist generelt lige rigeligt :oops: Står valget mellem nye sko og leve en uge på havregryn, eller ingen nye sko og så lidt mere varieret kost sååå...

 

Jeg spiser ret mange havregryn.. Men jeg har også bare super mange fede sko :lol:#WorthIt

 

(Fede ting i øvrigt Tonki)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender I en god volume shampoo til fint hår?

 

Jeg er vild med den fra John Frieda i en grøn tube (eller flaske). Mit hår elsker den. Omvendt giver den min veninde hø på hovedet. Hun bruger så den fra Moroccan Oli, og den giver mig en knastør fuglerede:vedikke: Du må nok prøve dig frem, men som Tonki, er jeg generelt også fan af Tresemmé:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...