Hop til indhold

September-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
jeg ved godt, at jeg ikke er helt objektiv, men jeg synes bare, at min hund er vildt kær :lun:

 

Nøj han er skøn :lun:

 

Og fantastiske billede!!

 

Hvilke indstillinger har du brugt? Skal da vist lige have leget lidt med noget ligene :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 214
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige lidt efterårs billeder af trunten, der er ved at blive stor - Og bær' lige over med, at jeg ikke lige have tænkt over at indstillingerne på kameraet var fra da jeg tog billeder i grønland :engel:

 

Så de er temmelig uskarpe, men udtrykkene i Kaias fjæs er gode nok :mrgreen:

Og nej... Hun lider ikke af iltmangel på det sidste billede, men hendes tunge er sort af jord, efter en meget ihærdig musejagt :klap:

Fede billeder :klap: Men hvor ser hendes tunge dog skummel ud på det sidste billede :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har et godt et der blev taget i dag, på Arnolds første tur til stranden! :-D Han soppede, men da han så en kæmpe krabbe sprang vi begge op af vandet så hurtigt vi kunne!

..fik desværre ikke noget billede af krabben :lol:

 

synes simpelthen det er SÅ flot et billede, det første, når man ser på skyerne og vandet og hele perspektivet! Og jeg er ikke engang særlig god til at tage billeder! Rent held!

 

Sikke nogle flotte billeder:5up:. Er vild med farverne:5up::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie på besøg hos Skipper.

Hun var skide sur på ham det meste af tiden, men ville gerne holde i pote med ham.:lun:

 

 

Ja, det var bare så sødt :lun: Og Skipper gav altså heller ikke op, før Gracie overgav sig og ville holde i pote...

 

Psst, må lige forsvare Skipper her og sige at han altså ikke bare ligner en sort klat ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var med Freja og Zoe ud for at gå tur, og så fandt vi en rigtig hyggelig hundefold i Ølstykke :)

 

Freja har som altid været fotograf, men Basse er også en skarp model ;)

 

(ppsst, jeg VED godt at kurven ikke er helt lovlig, men havde ikke fået indkøbt en af læder endnu, og tør ikke give hende den med gitter på, når hun render løs med de andre vuffere, af hensyn til deres bisser)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var bare så sødt :lun: Og Skipper gav altså heller ikke op, før Gracie overgav sig og ville holde i pote...

 

Psst, må lige forsvare Skipper her og sige at han altså ikke bare ligner en sort klat ;-)

 

Tak! :mrgreen:

 

Ja når det gælder hund til hund kontakt så er han simpelthen så stædig at de andre hunde ender med at give op og lade ham putte :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var med Freja og Zoe ud for at gå tur, og så fandt vi en rigtig hyggelig hundefold i Ølstykke :)

 

Freja har som altid været fotograf, men Basse er også en skarp model ;)

 

(ppsst, jeg VED godt at kurven ikke er helt lovlig, men havde ikke fået indkøbt en af læder endnu, og tør ikke give hende den med gitter på, når hun render løs med de andre vuffere, af hensyn til deres bisser)

Hehe, synes billede 3 er rigtig godt :-) Kan godt lide kontrasten med de stoooore hunde der leger og lille mops der står og kigger lidt forsigtigt ved siden af :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
jeg bruger bare auto-, action- eller portræt-indstillingerne. fordi det siger adele :genert:

 

(men jeg kan af uransaglige årsager alligevel aldrig få dem ordentligt skarpe)

 

Hehe - Adele har ret.

 

Synes de er fint skarpe og lyset og farverne er skønne.

Det er du altså sluppet godt fra :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle hyggehund:

[ATTACH]32184[/ATTACH]

 

[ATTACH]32185[/ATTACH]

 

[ATTACH]32186[/ATTACH]

 

Nova kom med på skovtur inden jeg skulle til møde igår. Det var faktisk lidt uhyggeligt at gå i skoven uden Dumle, men til sidst blev det heldigvis helt hyggeligt :lol:

[ATTACH]32187[/ATTACH]

 

Vi har været ude at hjælpe til i klubben i dag. Imorgen er der konkurrence og i dag var vi ude at sætte felter op med klikkerinstruktørene. På vejen tog vi hundene med.

Den ene har en tæve Psycho og hendes hvalp Schizo, den anden unghunde labben Basso. Dumle er ikke for god med andre hanhunde stadig jo, men hundetræffene i år har virkelig hjulpet på at han er blevet bedre til at slappe af i samvær med andre hunde og Basso har Dumle kendt helt fra han var hvalp.

Vi lod hundene rende løse på vej til stederne. Man skulle jo tro, at når der var sådan en lækker tæve, en sød hvalp og en ung hanhund at det var hvalpen og tæven der fangede interesse... men næh nej... Dumle og Basso var bare buddies og havde kun hinanden i hovedet. Der blev leget til den helt store guldmedalje. Dumle humpede nogle gange, men fik så timeout og sluppet igen når han slappede af, hvilket han utrolig hurtig gjorde og Basso var bare helt betaget af Dumle :lol:

Min hanhund har leget total flot med en anden hanhund i dag! Helt uden problemer! :klap::klap::klap::klap::klap: og så var han også den eneste der ikke gøede når de var bundet af :mrgreen:

[ATTACH]32188[/ATTACH]

 

[ATTACH]32189[/ATTACH]

 

[ATTACH]32190[/ATTACH]

 

[ATTACH]32191[/ATTACH]

 

[ATTACH]32192[/ATTACH]

 

[ATTACH]32193[/ATTACH]

 

[ATTACH]32194[/ATTACH]

 

[ATTACH]32195[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Puhaaa... Efter en tur ved yndlingssøen, så kom jeg hjem med et kamera fyldt med fantastiske billeder.

 

Faktisk så mange, at jeg ikke aner hvornår jeg skal få tid til at redigere i dem - Men her er et udpluk, som kun lige er blevet beskåret - Andet er der ikke tid til lige nu :engel:

 

Og der er omkring 250 jeg ikke har fået kigget på endnu :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige haft skipper med på aftentur til bøgebjerg strand på nordfyn.

En eller anden dag skal jeg altså have et kursus i at lægge større billeder ind og i at skrive mellem billederne... :genert:

 

1) Det kan godt være i er kørt i 30 min for at jeg kunne bade, men jeg gider ikke! :fornaermet:

 

2) Ej det mener i bare ikke! Det er jo vådt... :megaked:

 

3) Så har jeg alle 4 poter i det må da være godt nok? :vedikke:

 

4) Puha for en grim oplevelse! :evil:

 

5) Man kan altså ikke spise det her skum så må jeg ikke godt komme hjem og få noget mad? :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige haft skipper med på aftentur til bøgebjerg strand på nordfyn.

En eller anden dag skal jeg altså have et kursus i at lægge større billeder ind og i at skrive mellem billederne... :genert:

 

1) Det kan godt være i er kørt i 30 min for at jeg kunne bade, men jeg gider ikke! :fornaermet:

 

2) Ej det mener i bare ikke! Det er jo vådt... :megaked:

 

3) Så har jeg alle 4 poter i det må da være godt nok? :vedikke:

 

4) Puha for en grim oplevelse! :evil:

 

5) Man kan altså ikke spise det her skum så må jeg ikke godt komme hjem og få noget mad? :cry:

 

Nuååårh :hjerte: Hvor er Skipper bare utaknemmelig :fornaermet: Men så er det godt han er Så nuttet :hjerte: Karina og Marco spør' om Skipper ikke snart kan lege :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuååårh :hjerte: Hvor er Skipper bare utaknemmelig :fornaermet: Men så er det godt han er Så nuttet :hjerte: Karina og Marco spør' om Skipper ikke snart kan lege :slem:

 

Ja helt ærlig, vi var begge 2 dødtrætte men syntes hunden trængte til lidt luftforandring og så sidder han bare og vil hjem :stupid: :mrgreen:

 

Skippers far har endelig valgt at komme hjem fra Kerteminde så nu har jeg bil igen de fleste dage :banan:jeg hopper lige over i odense tråden og fortsætter det her... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige haft skipper med på aftentur til bøgebjerg strand på nordfyn.

En eller anden dag skal jeg altså have et kursus i at lægge større billeder ind og i at skrive mellem billederne... :genert:

 

1) Det kan godt være i er kørt i 30 min for at jeg kunne bade, men jeg gider ikke! :fornaermet:

 

2) Ej det mener i bare ikke! Det er jo vådt... :megaked:

 

3) Så har jeg alle 4 poter i det må da være godt nok? :vedikke:

 

4) Puha for en grim oplevelse! :evil:

 

5) Man kan altså ikke spise det her skum så må jeg ikke godt komme hjem og få noget mad? :cry:

 

Hvor ER han sød.:lun:

Næsten doven på den Gracieagtige måde, men han har jo lov at have et forbillede.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER han sød.:lun:

Næsten doven på den Gracieagtige måde, men han har jo lov at have et forbillede.:mrgreen:

 

Ja når man lige har set de fantastiske billeder fra Bamse og Kaias strandtur så var vores lidt et anti-klimaks :lol: jeg tog 32 billeder og han udviste ingen større glæde på nogen af dem :stupid: men tror nu han hyggede sig med at trisse rundt og spise skum og tang trods alt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wuhuu, det ser ud til at fru hund og hr kat endelig er ved at finde ud af det sammen :mrgreen: Her i morges snusede de til hinanden og duttede næser :lun: Duffy har efterhånden også lært at man skal liste hen til Kenzo, som hun forsøger på billede 3, hun synes altså stadig at Kenzo er hendes bedste ven :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...