Hop til indhold

Og så var det min fødselsdag...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg blev 5 år. Nu er jeg vist næsten voksen.

Det var en dejlig dag hvor mine mennesker var hjemme ved mig næsten hele tiden. Mor forsvandt på et tidspunkt, men det var fordi hun købte en fødselsdagsgave til mig - et lækkert okseben, mums! :mums:

Jeg skulle spise det udenfor, men da mor gik ind, gik jeg selvfølgelig med, og spiste benet i min nye sofa, der er min helt alene.

Sofaen fik jeg i sidste uge - måske var det en for-fødselsdagsgave.

 

Men jeg fik også en hadegave, og det er jeg sur over. Mor sagde at der kom en ekstra gave til mig, men æv, det var nyt hegn til haven, så jeg ikke kan hænge ud over havelågen og gø af folk :evil: Hun forstår ikke mine behov! :roll:

 

Til aften blev jeg i lidt bedre humør for vi gik en tur ud på markerne hvor jeg må løbe løs.

Vi går ikke ret tit den vej, for vi skal forbi en masse hunde for at komme derhen. Den ene vil altid slås med mig, og jeg vil gerne give hende nogle bank, men det synes mor er en dårlig idé. Tænk at jeg ikke engang må når det er min fødselsdag :fornaermet:

Nogle af hundene er temmelig store og har langt hår. De vil meget gerne snakke med mig. Hver gang vi går forbi følger de efter, og mor siger til dem at jeg ikke er en hest. Og til mig siger hun at de ikke er hunde :confused:

 

Nå men, vi kom ud til markerne - og pludselig blev mine mennesker helt vilde, og vendte og drejede mig og spurgte om jeg havde det godt :vedikke:

Der var kommet lidt blod på min ene pote, så de troede jeg havde revet en negl af, og skulle bæres hjem og alt muligt. Men jeg havde bare fået revet en lille rift på min ene kind. Det holdt hurtigt op med at bløde igen :5up:

 

Her er jeg så - charmerende og elegant som altid ;-)

 

umulia-albums-vinnie-picture16753-5-ars-fodselsdag.jpg

umulia-albums-vinnie-picture16750-5-ars-fodselsdag-rev-hul-pa-mulen.jpg

umulia-albums-vinnie-picture16751-5-ars-fodselsdag-super-elegant.jpg

umulia-albums-vinnie-picture16752-5-ars-fodselsdag.jpg

umulia-albums-vinnie-picture16754-5-ars-fodselsdag-graes-til-aftensmad.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Årrhhh.. Vinnie :lun:

 

Skøn og dejlig som altid!!

 

Tillykke med dagen, til den nu næsten voksne pige :tillykke:

 

Lyder til du har haft en dejlig dag, trods din mors manglende forståelse, for at man altså bare gør sin pligt ved at gø' lidt af folk udenfor haven :evil:

 

Godt du kunne gøre gengæld ved at gnave ben i sofaen :5up::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev 5 år. Nu er jeg vist næsten voksen.

Det var en dejlig dag hvor mine mennesker var hjemme ved mig næsten hele tiden. Mor forsvandt på et tidspunkt, men det var fordi hun købte en fødselsdagsgave til mig - et lækkert okseben, mums! :mums:

Jeg skulle spise det udenfor, men da mor gik ind, gik jeg selvfølgelig med, og spiste benet i min nye sofa, der er min helt alene.

Sofaen fik jeg i sidste uge - måske var det en for-fødselsdagsgave.

 

Men jeg fik også en hadegave, og det er jeg sur over. Mor sagde at der kom en ekstra gave til mig, men æv, det var nyt hegn til haven, så jeg ikke kan hænge ud over havelågen og gø af folk :evil: Hun forstår ikke mine behov! :roll:

 

Til aften blev jeg i lidt bedre humør for vi gik en tur ud på markerne hvor jeg må løbe løs.

Vi går ikke ret tit den vej, for vi skal forbi en masse hunde for at komme derhen. Den ene vil altid slås med mig, og jeg vil gerne give hende nogle bank, men det synes mor er en dårlig idé. Tænk at jeg ikke engang må når det er min fødselsdag :fornaermet:

Nogle af hundene er temmelig store og har langt hår. De vil meget gerne snakke med mig. Hver gang vi går forbi følger de efter, og mor siger til dem at jeg ikke er en hest. Og til mig siger hun at de ikke er hunde :confused:

 

Nå men, vi kom ud til markerne - og pludselig blev mine mennesker helt vilde, og vendte og drejede mig og spurgte om jeg havde det godt :vedikke:

Der var kommet lidt blod på min ene pote, så de troede jeg havde revet en negl af, og skulle bæres hjem og alt muligt. Men jeg havde bare fået revet en lille rift på min ene kind. Det holdt hurtigt op med at bløde igen :5up:

 

Her er jeg så - charmerende og elegant som altid ;-)

 

umulia-albums-vinnie-picture16753-5-ars-fodselsdag.jpg

umulia-albums-vinnie-picture16750-5-ars-fodselsdag-rev-hul-pa-mulen.jpg

umulia-albums-vinnie-picture16751-5-ars-fodselsdag-super-elegant.jpg

umulia-albums-vinnie-picture16752-5-ars-fodselsdag.jpg

umulia-albums-vinnie-picture16754-5-ars-fodselsdag-graes-til-aftensmad.jpg

 

Vuf vuf, tillykke med din fødselsdag :vuf:.

Det lyder til du har haft en rigtig god fødselsdag og din mor og far har været rigtig søde imod dig :lol:.

Og det lyder rigtig lækkert med det kødben, min mor og far købte også et ben til mig - som de først siger jeg må få imorgen når de skal på arbejde :confused:..

 

Og nej de mennesker forstår bare ikke ens behov for at man skal gø af andre hunde og mennesker, så du må skynde dig at vælte hegnet inden de sætter det for godt fast :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Tak til jer alle :5up:

Vinnie har væltet hegnet i dag, så hun læser åbenbart med herinde... Måske er det derfor hun altid sidder og kigger mig over skulderen :hmm:

 

Selvfølgelig læser hun da med - Det kræver jo lidt at overtage verdensherredømmet.

Første skridt er at få gode ideer og informationer fra andre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forsinket tillykke. Din mor tager nogle fantastiske billeder.

 

Tak - jeg er ellers ikke så stolt af dem. De er uskarpe og fulde af støj :oops: Tror der er noget galt med kameraet ;-)

 

Selvfølgelig læser hun da med - Det kræver jo lidt at overtage verdensherredømmet.

Første skridt er at få gode ideer og informationer fra andre :blink:

 

Så håber jeg ikke hun læser Aslans hjemmeside. Det er vist ham der er indehaver af verdensherredømmet pt. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...