Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har i dag set en virkelig sjov monsterfilm, "Grabbers". Historien er meget simpel: En lille irsk ø angribes af menneskeædende rumvæsner, men de tørstige irere finder snart ud af at monstrene er allergiske overfor mennesker med sprit i blodet, og så holder de fest :lol:

 

Den er virkelig god, personerne er super charmerende, især "Paddy" :lol:, og effekterne er overraskende gode. Der er også lidt romance - selvfølgelig. Den er på Netflix.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har i dag set en virkelig sjov monsterfilm, "Grabbers". Historien er meget simpel: En lille irsk ø angribes af menneskeædende rumvæsner, men de tørstige irere finder snart ud af at monstrene er allergiske overfor mennesker med sprit i blodet, og så holder de fest :lol:

 

Den er virkelig god, personerne er super charmerende, især "Paddy" :lol:, og effekterne er overraskende gode. Der er også lidt romance - selvfølgelig. Den er på Netflix.

 

Haha, den lyder sjov, den må afprøves.

 

Sidste film jeg så var i eftermiddags, Olsenbandens flugt over plankeværket... har næsten været igennem hele boksen nu... helt trist der ikke er mere end én tilbage ... okay to med den dårlige fra 90erne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så Gravity sidste weekend - og WOW!

 

Den var virkelig intens! SINDSYGT flot lavet, det tog mig og kæresten resten af dagen, før vi fattede at vi altså ikke lige havde været på rumrejse xD Håber den vinder en masse priser :D

 

Den var jeg skuffet over :???: Og så synes jeg at lydsiden er virkelig irriterende. Det der skulle være "baggrundsmusik" brager ud over det hele og overdøver alting. Ret generende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den var jeg skuffet over :???: Og så synes jeg at lydsiden er virkelig irriterende. Det der skulle være "baggrundsmusik" brager ud over det hele og overdøver alting. Ret generende.

 

Jeg så den i 3D i en ny biograf i Rødovre centret, hvor de har 1.11 lyd, det fungerede perfekt til den film :o Man troede hele tiden af der sad nogen og snakkede rundt omkring en..

 

Musikken var lidt voldsom ja, synes dog at det gav en meget god effekt af "vægtløshed" nogle gange når den brat stoppede :-)

 

Men altså de der sekvenser hvor man så jorden oppefra... Dét var det hele værd :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set følgende

paranorman som var en ret sød og sjov animationsfilm

push en okay sci fi/actionfilm

remember me jeg har faktisk ikke ville se den, fordi jeg bare så meget hader twillightfilmene, men jeg er faktisk glad for at jeg fik den set. Okay, der var nogle ting, som jeg ikke helt forstod, og det var ret forudsigeligt at der skete noget med Tyler i slutningen. Musik og den måde der blev klippet på, gjorde det jo soleklart. Jeg havde så ikke lige forventet det var på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...