Petrine Skrevet December 7, 2010 Rapporter Share Skrevet December 7, 2010 Inspireret af sidste års tråd, hvad er jeres mål for de små, i året der kommer? Overgik sidste års forventninger, så næste år har vi STORE ambitioner! Petrine - få mindst en pind i agility-bogen, metode underordnet - deltage i massevis af konkurrencer, så stressniveauet falder yderligere! - blive ret gode til rally, evt selvtræne hvis jeg ikke har tid til rigtig træning - rykke op i agility hos TAK - fortsætte agility hos DAF - gøre alvor af rævegravs-træningen - tage Petrine-far til nåde og ikke ligge på min hals når hun sover Zamzam - smide bleen, satser på april! - gå uden snor på stranden, satser på maj! - lære små-kunster med klikker - starte Rally med Petrine-far og måske deltage i en konkurrence eller to - starte til agility i TAK og bestå begynder 1 - undgå at han finder sin indre jagthund Baby - lære at være alene hjemme, mere end 15 minutter (så jeg kan nå til bageren og retur) - lære at være sød når vi møder fremmede hunde Bamse - holde neglene inde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 - starte til hundetræning til foråret - Arbejde med flere tegn - blive ved med at bibeholde denne super harmoniske hund:genert: Kan jo dårligt finde på noget, så nem som hun er:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Kan jo dårligt finde på noget, så nem som hun er:engel: Skal du ikke med til agility? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Skal du ikke med til agility? tjooo:hmm: man kan vel lokkes:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Kan man godt synes at ens mål bare er at få en hund? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Nu kommer der jo familieforøgelse her i midten af 2011 så jeg tør ikke sætte for høje mål Men vi skal: Starte til rally (måske stille op til en begynderprøve ) Få et sikkert indkald (så turene stadig kan være spændende for ham selvom vi har baby med) Lære at gå pænt ved siden af en barnevogn Opnå very good ved et skue/udstilling Forhåbentlig få nogle gode hd/ad resultater Få kontakt til en kennel så han kan få sig en lillebror i 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Kan man godt synes at ens mål bare er at få en hund? Det er da et udmærket mål!!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Vores mål for 2011 er: - Romo bliver unghunde champion:5up: - Starte til agility - Blive vænnet af med at gø-amok når vi møder andre hunde:vuf: - Blive vænnet af med at få godbidder, det skal erstattes af ynglings legetøj, som pt. er woppa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Vores mål for 2011 er: Stille op til begynderprøve i rally Bestå begynderprøve i rally Ligge stille til en hel massørtime (bliver vist sværere end 1 og 2 ) Stadig være smertefri og ikke plaget af HD'en - og så måske finde den helt rigtige kennel og tæve til en lillesøster :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 At få Sally til at passere en hund på gaden uden at gø. Er ikke sikker på det lykkes på 1 år, men man kan jo altid drømme! At hunde/katte og baby kan leve sammen i nogenlunde ro og harmoni At Charles kommer til sin første (officielle eller uofficielle) agilitykonkurence :banan: At blive en god mor 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Kan man godt synes at ens mål bare er at få en hund? Det mål hopper jeg med på :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Det er da et udmærket mål!!! :5up: Ja ikke? For det er jo lidt svært at finde på mål til den hund man slet ikke har endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Mål for næste år... bum, bum, bum... Pajko skal udstilles på et par skuer (evt. også på en rigtig udstilling, hvis jeg kan overvinde min frygt) Han skal HD + AD fotografes Træne en hel masse og hygge os! Lære Pajko ikke at gø så meget af fjernsynet At flytningen går godt og vi falder godt til i Århus Begynde til Rally og evt. gå til en begynderprøve alt efter hvordan det går.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Hmm, det har jeg ikke helt tænkt over endnu. Men lige det, der ligger øverst er: At blive ved med at lære Milo noget. Mindst 8 nye tricks/øveser på et år, hvis jeg skal være ambitiøs. Han er jo klogere end mig med træning Og jeg skal holde mig selv til ilden med at blive ved med at udfordre ham. At sænke hans stressniveau. At hjælpe ham med at få endnu bedre ører, og bedre poter (kløe/slikken). At få et bedre/sikrere indkald. At huske at få guffer med på gåturene, så vi kan øve og aktivere endnu mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Åh..jeg for næsten stress bare af at tænke på alt det jeg syntes vi skal havde styr på.. Vigtigst skal hun lære at være alene hjemme det arbejder vi langsomt på allerede ved at hun bliver passet nogle timer et par gange om ugen så hun for lidt seperation fra os, det går super godt nu hyler hun da ikke når jeg aflevere hende. Så skal vi havde fin pudset det med at gå pænt. Lære ikke at gø når man ser andre hunde på gaden. Så skal vi begynde til træning igen når det starter,har droppet AG i år syntes ikke vi klar. Jeg ville gerne havde indlært indkald mere men hun er stadig ung jo så vare nok lidt inden jeg stoler 99,9 % på hende. Så skal hun Steriliseres - det vel også et slags mål ? Så skal vi havde nogle flere hunde venner og blive bedre til at arrangere møder med dem. Ikke at gø når det går folk forbi ude i kolonihaven-det bliver jo først til sommer det skal arbejdes på. Lige nu kan jeg ikke kommer i tanke om andet Men det må jo tage den tid det tager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Kimmi skal steriliseres Og så har jeg en vild plan om, at hun skal bestå den der IPO1 Vilya skulle gerne deltage til DM og Årets hund i LP2 - og så skal hun have et kuld hvalpe i vinteren 2011/12 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Kimmi skal steriliseres Og så har jeg en vild plan om, at hun skal bestå den der IPO1 Vilya skulle gerne deltage til DM og Årets hund i LP2 - og så skal hun have et kuld hvalpe i vinteren 2011/12 Det synes jeg er herre gode (og med garanti nuttede) planer ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Dogdancing: Fortsætte med den 100 % konsekvente ikke-gø træning til konkurrencer Dogdancing: Få lavet et program til HTM klasse 3 og bestå med det - så Tyson får titlen HTM3 :klap: Dogdancing: Gennemføre (og bestå) Freestyle klasse 2 uden gøen Dogdancing: Rykke op i Freestyle klasse 3 Agility: Gennemløb uden disk i DKK klasse 1 Agility: Gennemløb uden disk i DGI Let Øvet (gerne med top-3 placering ) Agility: Endnu mere vippetræning :slem: Agility: Endnu mere selvstændighed og sikkerhed i slalom Rally: Starte til rally - kun for hyggens skyld, men hvis vi synes, at det er sjovt, kan det være, at vi evt. skal gå op til en begynderprøve (Burtræning: MÅSKE skal jeg tage mig sammen til at gå i gang med Crate Games-træning ) Og så skal vi hygge, gå gode ture, lege med Lumi, træne tricks og have det sjovt. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Jeg vil satse mere på udlandet (udstilling) Starte et par forsøg op med et par hold hvalpe - noget med næser og noget med tidlig indkald, tror jeg Løverne skal gøre sig bemærket i agility Have noget på skrift om løver Have noget på skrift om løver som handicap-hjælper-hunde Lave en fornyet avlsplan for de næste 5 år Jeg vil have mindst 5 championtitler i år Klikkertræne Leo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Bestå BRUGSHUNDEPRØVEN :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Noget, som mange hundeejere tager for givet: - Kunne være alene hjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 God tråd - men søreme svært... Hmmm... :hmm: Frostie: Skal bare ha' det sjovt og være hyggehund, nu hvor Iso forhåbentlig kommer i gang for real i 2011... Så længe hun orker og gider, skal hun løbe agility i de alm. klasser, og lige så snart hun siger til bli'r hun seniorhund. At Frostie er kommet i klasse 2 er mere end jeg havde håbet på, så vi har nået vores store mål! Jeg kunne jo godt tænke mig at prøve at få de to 1. præmier i LP3, som hun mangler for at bli' LP-champion... Men kun hvis Frostie selv vil! Iso: Skal jo i gang med agility, sådan på rigtig, nu! Hun kommer forhåbentlig på et begynderhold her til foråret. Herudover knokler vi jo på herhjemme, og to ting vi skal lære er slalom og felter! Vi var jo godt i gang, men så kom al den sk**e sne og ødelagde det hele... Vi skal også op til vores guru, Jenny Damm, mindst én gang i løbet af forårssæsonen! Sidst i februar er Iso 18 måneder, og gammel nok til at starte konkurrencer. Det vil hun slet ikke være parat til på det tidspunkt - men hvis alt ellers går godt, vil jeg da prøve at starte hende til små uofficielle stævner i løbet af sommeren... 18 måneder betyder også HD-fotografering... Hvilket jo er vigtigere end både træning og konkurrencer! Så vi skal i gang med noget seriøs fysisk træning, faktisk er vi allerede sent ude! Det bli'r noget med både konditionstræning og muskelopbygning. mig selv: Jeg er jo ellers ret perfekt, men måske kunne jeg komme i en smuuule bedre form...? :pift: begge hunde: Skal til kiropraktor for at tjekkes! Jeg har snakket om det så længe, men aldrig fået gjort det... Frostie har en skulder der ser lidt træt ud, og Iso skal bare tjekkes så hun ikke har nogle skævheder allerede før hun går i gang med træningen! Jeg har garanteret glemt halvdelen - men tror at det er i store træk hvad jeg satser på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Bitten: Mere træning når sneen pakker sig - har stooore planer for at vi engang kan liste os med på rally holdet.. Sammen skal vi arbejde på det der træning, for jeg er SÅ dårlig til at sige "nu er det dét vi øver" og så holde mig til det. Og hende vil jeg gerne lære at være mere med i de øvelser hun tilbyder.. Dolph: Udforske det der med at han gerne vil træne lidt når der er konkurrence fra de andre hunde - synes det er LIDT svært at arrangere.. Men det virker SÅRH godt.. Gå mere schweiss. Theresa: Get it together! Blive færdig, få job, betale gæld, bliv lykkelig ^^ Og så vil jeg gerne ha fisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Raenil Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 At Bella kommer når jeg kalder - oftere end nu. At få en hundedør, så hun ikke vækker os kl. fem om morgenen fordi hun vil ud. Det gør hun nu nok alligevel, så har hun bare ingen undskyldning... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Karlas mål (eller mine mål på Karlas vegne ) Agility: Træningsmål 2011: Få styr på vippen igen Tyvstarter er NO GO! At springe feltet på balancen er NO GO! Få styr på at slalom sjovt nok starter ved pind 1 og ikke pind 2 - også til konkurrencer og også selvom man har pistravlt med at komme videre! Konkurrencemål 2011: Få minimum 1 pind i hver bog i løbet af året. Rally O: Træningsmål 2011: Få styr på stå - der skal ikke hoppes ind i den, så man kommer til at stå i en 90 graders vinkel ud fra førers ben Få "foran - sit" til at være lige hver gang Højrehandling Konkurrencemål 2011: Bestå officiel begynderprøve Bestå DGI øvet prøve med hund der IKKE forlader banen under vejs :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts