Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det kan man ikke i den nyeste version af Internet Explorer. Jeg skriver mine indlæg i Notepad og kopierer dem ind. eller "stjæler" linieskift fra andres indlæg :lol: Det er lidt belastende faktisk...

Nå, jamen det er da også helt fantastisk smart. :lol:

 

Hvis man trykker på ikonet helt oppe i venstre hjørne, kan man lave linjeskift.

 

[ATTACH=CONFIG]106414[/ATTACH]

Tak skal du have, det virkede. Prisen er så at alle smileys står skrevet med tegn, hvilket jeg synes forvirrer og giver et rodet indtryk.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Er H-F langsom for andre end mig? Det har været galt i længere tid, men jeg er snart ved at miste tålmodigheden.Fra jeg trykker "svar" i et indlæg, til indlægget rent faktisk dukker op på forum, kan jeg nærmest nå at lave aftensmad og spise den :vedikke:

 

Jeg synes ikke det er hele tiden, men de seneste dage har den periodevis været meeget langsom. Også nogle gange mens jeg skriver, så går der lige nogle sekunder før bogstaver eller smileys dukker op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke det er hele tiden, men de seneste dage har den periodevis været meeget langsom. Også nogle gange mens jeg skriver, så går der lige nogle sekunder før bogstaver eller smileys dukker op.

 

Ja det har jeg også prøvet. Og det er det samme med likes. hvis folk ikke modtager mange likes fra mig i øjeblikket, er det altså fordi det går så dræbende langsomt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har så store problemer med at få en ny side frem at jeg snart ikke gider følge med herinde mere. Hver gang jeg bladrer kommer der en side frem hvor der står: siden kan ikke vises, bla bla bla. Det samme sker ikke hver gang, men HVER ENESTE gang jeg poster et indlæg. Jeg er sgu ved at slide min tilbage knap op på hunde-forum. Er jeg den eneste der har det problem og læser Admin overhovedet med i tråden?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er H-F langsom for andre end mig? Det har været galt i længere tid, men jeg er snart ved at miste tålmodigheden.Fra jeg trykker "svar" i et indlæg, til indlægget rent faktisk dukker op på forum, kan jeg nærmest nå at lave aftensmad og spise den :vedikke:

 

Meget langsom! Jeg har ret meget tid der bare går med "Venter på Hunde Forum" både når jeg logger ind og bladrer.

Der går også lang tid med at poste et indlæg og ofte kommer det så dobbelt efter jeg er blevet spurgt om, jeg vil forlade siden.

Dette bevirker at jeg ikke er så meget herinde længere.

 

I min indbakke har jeg permanent en besked som ikke kan slettet. Den dukkede pludseligt op og er angiveligt skrevet i 1970!

 

Admin var anderledes oppe på dupperne da dette forum skulle startes op i sin tid, nu opfatter jeg, han er mere ligeglad med at få rettet tingene?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Der er stadig ikke sket noget her ... det er lidt træls.

 

Jeg har stadig en besked liggende, som ikke kan hverken åbnes eller slettes, angiveligt fra 1975.

 

Ligesådan har jeg haft bedt om svar på et HF etisk spørgsmål for mange, mange måneder siden og blev lovet svar af en moderator, stadig intet hørt :vedikke:

 

Muligvis burde denne tråd slettes, da der tilsyneladende kun kommer frustrationer ud af den ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...