Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome

Er jeg den eneste, som bliver logget ud hele tiden? Det er irriterende. Bare der går lidt, hvor jeg ikke er aktiv herinde - selvom jeg stadig har vinduet med hunde-forum åbent og det hele, så logger den mig automatisk ud. Førhen forblev man logget ind, med mindre man lukkede vinduet helt eller sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste, som bliver logget ud hele tiden? Det er irriterende. Bare der går lidt, hvor jeg ikke er aktiv herinde - selvom jeg stadig har vinduet med hunde-forum åbent og det hele, så logger den mig automatisk ud. Førhen forblev man logget ind, med mindre man lukkede vinduet helt eller sådan.

 

Har du sat markering i "Husk mig"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får stadig dialokboxen op med at jeg kan miste ændringer hvis jeg skifter side i trådene

 

Det er ikke konsekvent.

 

Jeg kan heller ikke indsætte smileyes og skrive videre. For eksempel skulle denne smiley stå efter første linie, men den låser for videre skrivning, så derfor står den her:vedikke:

 

det sidste problem havde jeg også. Guanomo fik mig til at gå op i indstillinger og vælge standard editor. Det hjalp :banan: det eneste er så at når du skriver indlægget så kan du kun se smileykoden, men det ser rigtig nok ud når du poster indlægget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får stadig dialokboxen op med at jeg kan miste ændringer hvis jeg skifter side i trådene

 

Det er ikke konsekvent.

 

Jeg kan heller ikke indsætte smileyes og skrive videre. For eksempel skulle denne smiley stå efter første linie, men den låser for videre skrivning, så derfor står den her:vedikke:

 

det sidste problem havde jeg også. Guanomo fik mig til at gå op i indstillinger og vælge standard editor. Det hjalp :banan: det eneste er så at når du skriver indlægget så kan du kun se smileykoden, men det ser rigtig nok ud når du poster indlægget :5up:

 

Jeg kigger fortsat på det andet problem, den første løsning var ikke optimal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Har du sat markering i "Husk mig"?

 

ÅH! Før I lavede det om, der forblev jeg logget ind selvom jeg ikke krydsede i den - en "husk mig"-funktion er som regel hvor de husker ens brugernavn så det automatisk kommer frem, når man vil logge ind igen. Ellers plejer det at hedde "forbliv logget ind" eller sådan. Og jeg har sådan et program, som fjerner cookies og den slags, når jeg lukker ned, så jeg plejer alligevel aldrig at kunne bruge sådan nogle "husk mig"-ting. Men ok, så ved jeg nu, at jeres "husk mig" er lig med en "forbliv logget ind". Fair nok. Var bare forvirret. Det virker nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Nu laver den lidt problemer i "alt og intet" tråden. Side 607, der står i oversigten at Miss Menelli har skrevet, men det sidste indlæg jeg kan se, er fra Bassilberner. Og den kommer med den der kasse "Der er lavet ændringer i.... Vil du forlade denne side?"

 

Der var også lidt database error tidligere, måske det hænger sammen?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Er det med vilje at "dagens indlæg" er forsvundet fra menuen?

Jeg synes ikke at "nye indlæg" gør det samme for mig, det er ihvertfald ikke tråden med det seneste indlæg der ligger sig øverst.

Er det noget andet jeg skal bruge?

 

den savner jeg også jeg er 3 gange her til morgen endt i min indbakke fordi den knap sidder der hvor dagens indlæg plejer at være :stupid:

 

Gå under kvik links, så er den som først valg :mrgreen:

 

jo men når nu det plejede at have en fane for sig så er det altså jævnt træls at det ligger som et underpunkt :genert:

 

Efter aftenens opdatering kan jeg scrolle sidelæns med hele siden.

Det er jævnt forstyrrende, når man scroller nedad, at siden pludselig rutcher ud til den ene side :-)

 

det sker også her

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...