Hop til indhold

Fortvivlet over en ældre herrer :-(


Gæst Golden
 Share

Recommended Posts

Nogen har bedt om et par billeder af Bosse - skal se hvad jeg kan finde :-)

 

[ATTACH=CONFIG]70060[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70061[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70062[/ATTACH]

 

Åh det var en dejlig opdatering :lun: Sikke en smuk ældre herre

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dejligt med en så positiv opdatering.... Det giver mig håb !!!

 

Jeg har selv en gammel hund, med svag/slingrende bagpart, som jeg i tirsdags igen var ved dyrlæge med, han var virkelig blevet dårlig i løbet af weekenden, men mandag havde han det pragtfuld - tossede rund med klud og kurv..... men tog nu alligevel afsted tirsdag til dyredoktoren - jeg kunne ikke holde ud, hvis jeg igen skulle se ham som han havde det i weekenden...... for så måtte jeg bide i det sure æble og give ham fred.

 

Udpræget spondylose var dommen, så han er her også på lånt tid nu.. Men dyrlæge mente ikke det var hans tid nu... så.....

Men han havde så også pragtfuld i går onsdag:banan:..... Men i dag kan jeg godt se han har ondt igen - går hvileløs rundt:( og puster. Men han fik jo heller ikke noget smertestillende i går, da vi i dag skulle starte op på medrolen.... håber bare han får det bedre:confused:... forhåbenlig en alla Bosse historie:ae: så vil jeg juble af glæde.... for han skal ikke gå og have ondt... det er ikke rimeligt !!!

 

Men ved hjælp af denne tråd, har jeg også lært at nyde hver dag/time med ham nu..... Jeg ved jo at tiden, hvor jeg skal give ham fred, kommer tættere og tættere på.... desuden kan han jo også mærke at jeg er ked af det og det skal han ikke.... vi skal være GLADE sammen i sidste tid vi kan nyde hinanden:ae: det fortjener han.

 

Knuz og kram til alle :ae:

det fortjener vi (og det gode det er, det er jo helt gratis at give/få)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen har bedt om et par billeder af Bosse - skal se hvad jeg kan finde :-)

 

[ATTACH=CONFIG]70060[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70061[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70062[/ATTACH]

 

:lol::lol:..Ja, han ser jo bestemt ikke sølle eller lidende ud på de billeder:-D.

 

Selv om det da må være hårdt at man er ved at miste fodfæstet, hvis man kommer til at logre for meget:mrgreen:.. Det er næppe "på dødens rand" eller aflivningsgrund:vuf:.

 

At han er en glad hund igen skyldes jo, at han har en glad ejer igen. Vores hunde mærker jo alt for meget hvordan VI har det. Så vi er nødt til at tage os sammen. Ikke for at skjule vores følelser, men for at ændre vores følelser, så der ikke er noget at skjule.

Og det kan vi, når vi elsker vores hunde.

 

Forøvrigt er jeg vild med Bosses lille antenne oveni hovedet:lun:. Den er endnu flottere end Silkes. Og Bosse har også helt lyse øjenvipper som Silke. Bosses øjenvipper har sikkert også været orange, dengang han var ung. Og så det nuttede hvide ansigt. Det er Silke også ved at få:hjerte:.

Hvor er vi heldige, at vi har hunde der er blevet gamle. Alt for mange hunde når aldrig dertil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er vel nok en flot herre :hjerte:

Sikke en fantastisk opdatering, det er dejligt når det når godt.

Jeg nyder også hvert eneste øjeblik jeg har med mine hundepiger. De er ikke så gamle, men har desværre mange skavanker. Men jeg elsker dem overalt på jorden :lun:

 

TrineN: Jeg håber også at du får en lige så god oplevelse med din "gamle" hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har lige opdaget denne tråd - jeg har ikke læst den hele, men i et af dine første indlæg standsede jeg straks ved buzz-ordet muskelmasse. Har Bosse fået taget en blodprøve for at se hvordan det står til med skjoldbruskkirtlen? Min hunds skjoldbruskkirtel virker ikke og og det fører netop til tab af muskelmasse, hvilket så igen medfører slidgigt. Min dyrlæge sagde at skjoldbruskkirtlen var det første han tjekkede for når han får en halt, ældre hund ind.

Skjoldbruskkirtlen klares med et par piller om dagen og det er dejligt nemt. I starten fik min hund også anabolske steroider (!) indtil muskelmassen var oppe og køre igen.

 

Som sagt har jeg ikke lige haft tid til at læse hele tråden, så ved ikke om det er blevet nævnt før - hvis ikke, er det bestemt værd at tjekke. Det er faktisk ikke så ualmindeligt hos hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...