Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Så kom hun hjem...

Featured Replies

Besvaret

Så er Johna hjemme :hjerte:

Hun har taget alting i stiv pote uden et piv... Karla er ikke imponeret ig vil gerne vide hvornår den grimme lille klump bliver hentet... Men udover lidt brummen når Johna kommer for tæt på, så ignorer hun hende mest af alt...

Johna ville ellers virkelig gerne sove sammen med hende, men det tager vist lidt tid inden vi er klar til det...;-)

• Svar 89
  • Visninger 10k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Må også være hårdt for agility-dronningen at skulle dele opmærksomhed med sådan en lille nuttethedsting.

Jeg håber Karla tager hende ind i varmen snart.

Besvaret

Årh glæder mig til at følge hende :klap:

hehe Carla skal nok blive god igen, Kiki var noget forvirret da jeg kom hjem med koda dengang og hun ignorerede ham stortset i 14 dage hun gad ikke spilde sin tid på det lille grimme væsen, men så kom det så småt at når jeg var ude af syne så ku hun godt lege med ham lidt og nu hygger de da for det meste :engel:

Så kom Kaos ja så tror jeg kiki overvejde at flytte hjemmefra, men det er dog blevet ved tanken for hun fylder stadig i vores seng :mrgreen:

tillykke med hende og klø lige carla for mig hun skal bare vide hvor glad hun ender med at blive for den lille ny :lun:

Besvaret

Sig mig....hvor er billederne om jeg må spørge ?!?!?:fornaermet:

Besvaret
  • Forfatter

Vi har haft en fin nat, været oppe og tisse en enkelt gang... Morgentisning gik fint og Karla var henne og dutte næse med hende :lun:

Nu har vi været nede og skide og Johna forsøgte at lege med karla... Karla sagde nej men uden at brumme.... Min dygtige store pige :hjerte:

Så ingen tisseuheld og damen er bare fuld af gåpåmod og tydeligvis fuld af glæde over karla, som hun gerne følger rundt i forsøg på at snakke med hende...

De skal nok blive fine venner med tiden...

Besvaret
Vi har haft en fin nat, været oppe og tisse en enkelt gang... Morgentisning gik fint og Karla var henne og dutte næse med hende :lun:

Nu har vi været nede og skide og Johna forsøgte at lege med karla... Karla sagde nej men uden at brumme.... Min dygtige store pige :hjerte:

Så ingen tisseuheld og damen er bare fuld af gåpåmod og tydeligvis fuld af glæde over karla, som hun gerne følger rundt i forsøg på at snakke med hende...

De skal nok blive fine venner med tiden...

Tillykke med hende.

Det skal nok komme med hende og Karla. Det tog lige Liva en dags tid, men så blev der også givet los, og nu leger de som om de aldrig har gjort andet.

Besvaret

Tillykke med at du har fået hende hjem! :banan: Det lyder jo til at gå rigtig godt indtil videre. :-D

Besvaret

Tillykke med hende -glæder mig til billeder :mrgreen:

Besvaret

Stort tillykke med hende:-D

Ja Karla skal nok snart tø op, hun har jo allerede taget det første skridt:lun:

Og ja, jeg glæder mig også til billeder:-D

Besvaret

Tillykke! Og hey, tænk på at Bitten forsøgte at slå Dolph ihjel i flere dage xD Så er Karla jo faktisk allerede VILD med Johna i forhold til..

GLÆDER mig til at nusse lidt hvalp på mandag!

Besvaret

Nårh, hvor er hun sød :lun: Stort tillykke med hende :-)

Besvaret

Nøøøj hun er kær :lun::lun::lun: Stort tillykke med hende :hjerte:

Er helt vild med det sidste billede:lun: :5up: :lol:

Besvaret

Hun er bedårende - selvom det nok er forbudt, så ser jeg agility i alle hendes handlinger :klap: