Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Det burde den også kunne gøre nu. Det gør den på min mobil med standard design. Hvad fejl får du?

 

Jeg har en fejl med netversionen på mobilen, hvor sidste indlæg i en tråd kommer til at stå sådan hér:

 

 

 

 

 

o

p

r

i

n

d

e

l

i

g

t

i

n

d

l

æ

g

a

f

 

 

 

osv osv.... Formentlig pga sådan en google-ads boks som altid står midt i netop sidste indlæg.

Pænt belastende at sidde og læse på dén måde, skulle jeg hilse at sige :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en fejl med netversionen på mobilen, hvor sidste indlæg i en tråd kommer til at stå sådan hér:

 

 

 

 

 

o

p

r

i

n

d

e

l

i

g

t

i

n

d

l

æ

g

a

f

 

 

 

osv osv.... Formentlig pga sådan en google-ads boks som altid står midt i netop sidste indlæg.

Pænt belastende at sidde og læse på dén måde, skulle jeg hilse at sige :lol:

 

Hmm, det er mærkeligt, for de annoncer er slet ikke aktive, men nu er de slettet, så burde det ikke være et problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det tror jeg du skal prøve.

 

Det hjalp! Sorry for min blankhed :lol: Det hele rettede sig ind ligesom på det gamle, altså så man læser teksten indenfor skærmens ramme, men jeg kunne ikke svare på indlæg, kvik-svar kunne jeg slet ikke komme ind i og i avanceret svar, kom der ligesom en popup hvor teksten jeg skrev så stod ligesom DKW skriver:

h

e

j

a

d

m

i

n

 

Hvis jeg skrev lidt alligevel og så trykkede ok, så forsvandt teksten. Har nokia, så kan desværre ikke bruge nogen af de apps du har lavet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Et nyt og underligt problem er dukket op hos mig - når jeg skriver et indlæg, kan jeg ikke flytte markøren vha. piletasterne..? Har testet på både pc og Mac, og både hurtigt svar og besvar emnet, både med enkeltklik og dobbeltklik... Liiidt irriterende at skulle ha' fat i musen hver gang man har lavet en tastefejl, og det sker jo indimellem... :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...