Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
Gæst DorteDK
[ATTACH=CONFIG]127243[/ATTACH]

Nye regnjakker :)

 

Og så har jeg for nyligt købt:

-Hugglehounds flodhestbamse med piv i

-Nye Kong'er

-Div. godbidder med vildt, tun, laks, hest, lam, struds

 

Hvor er de bare kære i deres regnjakker :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare kære i deres regnjakker :lun:

Tak :kys: det gør turene lidt sjovere. Ok de kommer nok aldrig ud i pis-regnvejr af egen fri vilje - men når det bare regner sådan lige så stille, så kan vi komme ud på små ture alligevel. De hader regnvejr! Og det er altså ikke pga mig - jeg synes sådan en tur i skoven, når regnen siler lige så stille ned, er mega hyggelig :lun:

 

De er simpelthen geniale de regnjakker. De skal bare på forbenene og så lynes på ryggen. Ingen velcro, ingenting over hovedet el.lign. Og så er der 8 justeringssteder på dem, så de kan tilpasses lige præcis dem. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Tak :kys: det gør turene lidt sjovere. Ok de kommer nok aldrig ud i pis-regnvejr af egen fri vilje - men når det bare regner sådan lige så stille, så kan vi komme ud på små ture alligevel. De hader regnvejr! Og det er altså ikke pga mig - jeg synes sådan en tur i skoven, når regnen siler lige så stille ned, er mega hyggelig :lun:

 

De er simpelthen geniale de regnjakker. De skal bare på forbenene og så lynes på ryggen. Ingen velcro, ingenting over hovedet el.lign. Og så er der 8 justeringssteder på dem, så de kan tilpasses lige præcis dem. :5up:

 

Elsker faktisk også at gå i regnvejr, og mine labber elsker elsker det ;-) men nogen gange ville jeg ønske man kunne putte dem i en regnjakke, det kan man sikkert også men ok, det tager flere badehåndklæder pr. hund at få dem tørre hvis vi har været ude i pis-øs-regnvejr ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker faktisk også at gå i regnvejr, og mine labber elsker elsker det ;-) men nogen gange ville jeg ønske man kunne putte dem i en regnjakke, det kan man sikkert også men ok, det tager flere badehåndklæder pr. hund at få dem tørre hvis vi har været ude i pis-øs-regnvejr ;-)

Vi har købt det her hundehåndklæde: http://dogsrus.dk/pleje-51/soggy-doggy-haandklaede-p296

 

Det er genialt! Det suger mega godt ifht et alm håndklæde! Vi plejer også at bruge et par håndklæder på at tørre alle fire efter en tur i regnen (uden jakke) - alle fire kan tørres med dén der, og bliver mere tørre end med et alm håndklæde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Vi har købt det her hundehåndklæde: http://dogsrus.dk/pleje-51/soggy-doggy-haandklaede-p296

 

Det er genialt! Det suger mega godt ifht et alm håndklæde! Vi plejer også at bruge et par håndklæder på at tørre alle fire efter en tur i regnen (uden jakke) - alle fire kan tørres med dén der, og bliver mere tørre end med et alm håndklæde :5up:

 

TAK det vil jeg da lige kigge nærmere på ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker faktisk også at gå i regnvejr, og mine labber elsker elsker det ;-) men nogen gange ville jeg ønske man kunne putte dem i en regnjakke, det kan man sikkert også men ok, det tager flere badehåndklæder pr. hund at få dem tørre hvis vi har været ude i pis-øs-regnvejr ;-)

 

Vi går tur i alt slags vejr, og også gerne i regnvejr :-D Jeg har et BoT regndækken til Sinus - ikke fordi han ikke kan lide regnvejr, men fordi jeg ikke orker den våde hund bagefter... det kan anbefales :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Vi går tur i alt slag vejr, og også gerne i regnvejr :-D Jeg har et BoT regndækken til Sinus - ikke fordi han ikke kan lide regnvejr, men fordi jeg ikke orker den våde hund bagefter... det kan anbefales :5up:

 

Det må jeg også kigge nærmere på ;-) men det er da dejligt at gå i regntøj og regnen siler ned - det er så hyggeligt.... og hundene hygger sig, men det er det, med at skulle hjem og tørre dem det orker jeg nemlig heller ikke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Hundene skal i løbet af vores ferie passes hos i hundepension hos min tidligere chef og da skal de selvfølgelig have lidt lækkert med. Så jeg blev desværre nødt til at bestille lidt til hundene ;-)

 

Jeg fik købt 6 poser okselunger, 10 okseører, 10 svineører, 1 pose energi mix, 4 poser oksehaler, 2 poser okse sener og 1 pose okseruller. Det er ikke så vildt som det lyder, for der er kun 200 gram i hver pose. Men synes alligevel at det hurtigt bliver brugt, når to hunde skal have noget lækkert, hver gang de skal være alene hjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...