Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men jeg skal i Hooks i næste uge. Gad vidst havd sådan en vejer? Om det kan svare sig at sende den
Hmmm ved jeg ikke. Men post dk plejer at være latterligt dyre til udlandet.

 

Eller måske er den bare ikke syet t en lab? Hun vejer 24 kg og er slank bygget - kæmper m at få hende t at tabe 1 kg....

ok, det lyder mærkeligt, Sally vejer 24 kg og selvom de sendte mig en str 55 istedet for 60, så passer hun i den.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Var i Herning:oops: Købte nye Julius K9 gummiliner til begge, 3 kg okseakillessener, 500 g hestehaler, 500 g tørret hestekød og 500 g hestehjerte. Og en Hugglehound-blæksprutte:lol:

 

De tørrede hestehaler er simpelthen geniale!!! Heldigvis er butikken åbnet for websalg, så tror at jeg måske er nødt til at bestille nogle flere snart:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne: hvor lang tid bruger Bella sådan ca på sådan en hestehale?

 

De fik en hver, Dorits i halv størrelse. Og de brugte begge ca. 30-35 min:shock: Er ret imponeret! Selv akillessener æder de hurtigere, med mindre de får det stykke med led på. Men hestehalen har jo knogle indeni, og så er kødet virkelig sejt. Det er sgu en genial snack:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

De fik en hver, Dorits i halv størrelse. Og de brugte begge ca. 30-35 min:shock: Er ret imponeret! Selv akillessener æder de hurtigere, med mindre de får det stykke med led på. Men hestehalen har jo knogle indeni, og så er kødet virkelig sejt. Det er sgu en genial snack:5up:

 

Tak for svar. Dem skal vi vist prøve selvom de nok ikke holder vildt længe for Ozzie, men det er jo dejligt for dem at prøve noget nyt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Var i Herning:oops: Købte nye Julius K9 gummiliner til begge, 3 kg okseakillessener, 500 g hestehaler, 500 g tørret hestekød og 500 g hestehjerte. Og en Hugglehound-blæksprutte:lol:

 

De tørrede hestehaler er simpelthen geniale!!! Heldigvis er butikken åbnet for websalg, så tror at jeg måske er nødt til at bestille nogle flere snart:genert:

 

det bliver vist dyrt at tage til herning:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

20 kg gratis foder?!?! Lyder helt vanvittigt. Orkede ikke boderne da jeg var der i går, så fik heller ingen af de gratis prøver.

 

ja specific sender 12 kg og fik en lille sæk Eukanuba og lidt aurion og så sender olivers en stak og så fik vi en pokkers masse prøver, dobbelt op på alt (min mand er god til at tale sig til ekstra*GG*).

Vi havde tre bæreposer og så resten kommer med posten*GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...