Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Var liiiige et smut i maxizoo i anledningen af black friday og deres 25%. Endte med:

-2x Orbiloc

-3x 12kgs Kingsmoor med lam (de kostede kun 299kr for 12 kg!!)

-1x Buster Activity mat

-4x ekstra ting til at sætte på Buster Activity mat

 

Aktivitetstæppet er det her:

 

Hvad er aktivitets tæppet lavet af?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har bestilt BOT-vinterdækken og -fleecedækken til Buster, håber størrelsen, og modellen generelt, passer. Er spændt på, hvad ham siger til dem.

 

Så er dækkenerne kommet og hvor er de lækre. Synes de sidder ganske godt, selvom han vist lige skal vænne sig til halehullet, især i vinterdækkenet, som er lidt mere stift i det. Men umiddelbart ikke noget, som kan genere ham nogen steder. I dag testede vi fleecedækkenet og det er godkendt - god bevægelighed og han virkede yderst tilfreds med at have det på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er dækkenerne kommet og hvor er de lækre. Synes de sidder ganske godt, selvom han vist lige skal vænne sig til halehullet, især i vinterdækkenet, som er lidt mere stift i det. Men umiddelbart ikke noget, som kan genere ham nogen steder. I dag testede vi fleecedækkenet og det er godkendt - god bevægelighed og han virkede yderst tilfreds med at have det på :5up:

Vi er også super glade for vores BoT-dækkener, vi har vinter- og netdækkener. Før havde vi Buster-vinterdækkener, og de kunne slet ikke holde hverken lige så tørre eller varme som BoT kan. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er dækkenerne kommet og hvor er de lækre. Synes de sidder ganske godt, selvom han vist lige skal vænne sig til halehullet, især i vinterdækkenet, som er lidt mere stift i det. Men umiddelbart ikke noget, som kan genere ham nogen steder. I dag testede vi fleecedækkenet og det er godkendt - god bevægelighed og han virkede yderst tilfreds med at have det på :5up:

 

Detvar da dejligt. Så er det bare mine der er bygget forkert :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Detvar da dejligt. Så er det bare mine der er bygget forkert :mrgreen:

 

Kan det ikke skyldes, at de dækkener du har er en ældre model? Men det kan selvfølgelig også være, at BOT bare ikke passer til Karla og Johna. Hvis ikke jeg husker helt galt, så passer Hurttadækkener dem vist ret godt, de sidder så til gengæld virkelig dårligt på Buster :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også en af dem med forholdsvis store lommer du har filmet.

 

Denne her kan Dullen ikke få snuden i, og hun har en smal snude

 

[ATTACH=CONFIG]129774[/ATTACH]

Nu afprøvede jeg lige vores tæppe igår, med vores fire tøser - og jeg kan godt se, at det er smart, at de alle er små. De kan godt komme ind i alle lommerne - men mange af opgaverne har godt nok trælse lommer til store hunde. :???: Vi købte vidst nok 4 opgaver ekstra, udover de tre der hørte med.

 

Men til vores fungere det fint og de kan endda bruge den to og to af gangen :5up:

12308254_10207648368109377_3051360524750530553_n.jpg?oh=c2102a25b8471da75336635183f16c7e&oe=56DA56F7

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, bestilte 3 elg læder halsbånd og 3 liner på aktivt hundeliv til deres ophørsudsalg (har selv et sæt herhjemme), det hele gik igennem ordren afsendt, så jeg glædede mig til at hundebasserne kunne blive fine til jul, jo jo lang tud, der dukkede 1 halsbånd og 1 line op. Da jeg havde webshop, kunne man altså kun bestille det antal varer, der var på lager, død irriterende hvad skal jeg med 1 halsbånd når jeg har 4 der skal have :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger også tak for tippet, så fik jeg lige ordnet julegaverne til min svigermors hunde og til mig selv :D 2 gummiliner og et læder halsbånd, dejligt! ^^

 

jeg synes ikke jeg kunne bestille gummiliner for de var i restordre?

 

Hvilken en? Jeg bestilte 2 af disse i nat: http://www.aktivthundeliv.dk/?/Generelt/Forsidevaruvisning/Gummiline-fra-Mystique-i-Brun-1,2-m/&showitem=806

 

Og har fået bekræftelse på mail :S :-(

 

Edit: har lige været inde og kigge på siden og nu står der: "længere leveringstid", det stod der ikke da jeg bestilte :o

Link til indlæg
Del på andre sites

åh nej nu fik du mig til at bruge penge ;)

Købte julegave til øglen og en kong wobler til pigerne og halsbånd til naboens hund på selv samme side ;)

øv det var åbenbart ikke alle tingene de havde og noget havde de glemt at sende med. Så ingen julegave til hundene og knægten bestilte en film der ikke er kommet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...